Pokrzywione łączniki stabilizatora
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Pokrzywione łączniki stabilizatora
Mam rozkmine.
Jakiś czas temu wymieniałem łączniki staba na przodzie gdyż stare były krzywe. Wyglądało to tak
Po ok 1tyś km nowe wyglądają tak jak stare....
Jaka może być przyczyna, jak ją wyeliminować.
Czekam na pomysły
Jakiś czas temu wymieniałem łączniki staba na przodzie gdyż stare były krzywe. Wyglądało to tak
Po ok 1tyś km nowe wyglądają tak jak stare....
Jaka może być przyczyna, jak ją wyeliminować.
Czekam na pomysły
Ostatnio zmieniony 2013-11-17, 19:36 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Co ja tam wiem o P10, ale zdaje się, że łącznik na przód jest przynajmniej przez pół krótszy...
Ostatnio zmieniony 2013-11-17, 19:40 przez foo, łącznie zmieniany 1 raz.
A chociażby tu
http://allegro.pl/lemforder-lacznik-sta ... 79973.html
http://allegro.pl/lemforder-lacznik-sta ... 79973.html
Ja miałem zamontowane do zwrotnicy
Właśnie intrygował mnie taki talerzyk w wahaczu....
Więc to tak
Ale dałem dupy xD
___________________________________________
Nie ma ktoś foty zamontowanego tego łacznika
Całkiem pomocne okazałyby się także wymiary
Wg katalogu u mnie powinny być takie jakie są
Właśnie intrygował mnie taki talerzyk w wahaczu....
Więc to tak
Ale dałem dupy xD
___________________________________________
Nie ma ktoś foty zamontowanego tego łacznika
Całkiem pomocne okazałyby się także wymiary
Wg katalogu u mnie powinny być takie jakie są
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Arias, a masz takie łączniki
Właśnie się dowiedziałem, że były dwa rodzaje takich łączników I jest między nimi 0.5cm i tak myślę, żeby założyć ten trochę krótszy. Co o tym sądzicie Sprawa jest dosyć pilna
Właśnie się dowiedziałem, że były dwa rodzaje takich łączników I jest między nimi 0.5cm i tak myślę, żeby założyć ten trochę krótszy. Co o tym sądzicie Sprawa jest dosyć pilna
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto, no trochę jest
Ale tu koledzy mówią że u mnie powinny być łączniki mocowane do wahacza, a ja mam mocowane do zwrotnicy
Ale tu koledzy mówią że u mnie powinny być łączniki mocowane do wahacza, a ja mam mocowane do zwrotnicy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- master1642
- stały bywalec
- Posty: 98
- Rejestracja: 2011-03-11, 19:37
- Lokalizacja: Białystok
Ktoś podrzuci wymiary i foto odpowiednich łączników
Sprawdziłem w drugiej Primie z 1.6 i tak jest mocowanie do wahacza. Z tym tylko że otwór w stabilizatorze jest w poprzek budy a w eGT jest wzdłuż budy
Sprawdziłem w drugiej Primie z 1.6 i tak jest mocowanie do wahacza. Z tym tylko że otwór w stabilizatorze jest w poprzek budy a w eGT jest wzdłuż budy
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Im szybciej tym lepiej chciałbym coś jeszcze upalić na nowej skrzyni w tym rokuRyba pisze:Na kiedy Ci to potrzebne Na już
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Masz racje, vixo oszukali mnie
według tej strony można powiedzieć że te łączniki które ty masz są ok.
2,0
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
1,6
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
Zupełnie inne numery.
OME 2.0
http://derkowski.eu/Start.asp?WCU=~TVc1 ... 5JU1NBTg==
OME 1.6
http://ibelive.en.alibaba.com/product/6 ... 101_6.html
innych nie ma, gdy dobrze spojrzysz powyższe łączniki występują w innych modelach.
Szczerze moim zdaniem nie ma różnicy - czy to do wahacza czy to do wysięgnika ze zwrotnicy.
według tej strony można powiedzieć że te łączniki które ty masz są ok.
2,0
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
1,6
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
Zupełnie inne numery.
OME 2.0
http://derkowski.eu/Start.asp?WCU=~TVc1 ... 5JU1NBTg==
OME 1.6
http://ibelive.en.alibaba.com/product/6 ... 101_6.html
innych nie ma, gdy dobrze spojrzysz powyższe łączniki występują w innych modelach.
Szczerze moim zdaniem nie ma różnicy - czy to do wahacza czy to do wysięgnika ze zwrotnicy.
Wczoraj wziąłem na przymiarkę te do wahacza i wyglądało na to, że by weszły. Ale musiałbym wygiąć koniec staba do środka o jakieś 2cm
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
zapodaj łączniki od Patrola zapytaj się Janusza on taki patent u siebie zastosował tyle że do P11 , ale może i do P10 podejdą
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
na logike skoro są do autka terenowego to powinny być bardziej wytrzymałe niż seryjne:) i najlepiej abys w tym temacie zaatakowal janusza on wie wiecej
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989 oj od razu wie więcej - bez przesady.....
Vixo łączniki, które ja wkładałem do siebie są od Patrola - są one grubsze niż te oryginalne lub Yamato. Od dołu także jest klucz 17, a nie tak jak w przypadku standardowych 13.
Obecnie w połączeniu z poliuretanami wytrzymały więcej, niż te z gumami dołączanymi w zestawie. Poprzednie łączniki od Parchoła w połączeniu ze standardowymi gumami po niecałym pół roku poleciały. Te co mam razem z poli jeżdżą od początku lipca i się jeszcze nie tłuką.
A wrocławskie ulice są wymagające i niszczące zawieszenie.
Vixo łączniki, które ja wkładałem do siebie są od Patrola - są one grubsze niż te oryginalne lub Yamato. Od dołu także jest klucz 17, a nie tak jak w przypadku standardowych 13.
Obecnie w połączeniu z poliuretanami wytrzymały więcej, niż te z gumami dołączanymi w zestawie. Poprzednie łączniki od Parchoła w połączeniu ze standardowymi gumami po niecałym pół roku poleciały. Te co mam razem z poli jeżdżą od początku lipca i się jeszcze nie tłuką.
A wrocławskie ulice są wymagające i niszczące zawieszenie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_