Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Sportowe sprężyny do P10

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Sportowe sprężyny do P10

Post autor: Ryba » 2010-02-10, 11:07

Chciałbym uzyskać parę informacji na temat sportowych sprężyn do P10.

Mam ogumienie 205/45/16 Czy bedzie jakiś problem z obcieraniem itp..
Czy ktoś zakładał takie sprężyny na taki rozmiar opon..??

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-02-10, 14:18

Warto jeszcze to porównać do ET jakie ma felga ...
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-10, 22:50

ET 37

ktoś coś poradzi.. ??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-11, 14:38

Dowolne obniżenie do 50mm i nic nie będzie CI ocierać, jakbyś miał profil 50 i felgę szerszą jak 7cali i obnizenie zędy 50mm to trzeba z tyłu podginać nadkola - ten rancik...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-11, 18:15

Aha.. no to spoko mam nadzieje bedzie dobrze ;)

Dzieki wielkie

Coobcio trzymaj dla mnie te sprężynki;p

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-02-11, 18:28

Tylko zwróć uwagę na odboje i poduche mcpersona. U mnie jak wymieniałem amorki wszystko było spoko :-D z tym ze po wymianie Primera kładła się, koło rysowało nadkole i niemal zderzakiem o glebe obcierałem. Mech oczywiscie nie wykumal ze nie nadają się do ponownego wsadzenia z takimi luzami. Amorki oczywiscie zdjęte, gumy nowki wleciały i wszystko gra :/
Ja też mam lekko obniżony przód ale nie az tak :-P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
abeber
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2009-12-11, 20:42
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: abeber » 2010-03-06, 14:29

Ja na lato mam 205/45/16, do tego obniżone zawieszenie o 40mm i nic nie obciera. Jeszcze jedno z tyłu mam wstawione gumy na sprężynach bo tył lekko niżej siedział.
Ale uważam że to za niski profil jak na nasze drogi trzepie jak taczką.na zimówkach 195/55/15 jest o niebo lepszy komfort. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-10, 10:00

Udało się i juz są u mnie od paru dni... WEITEC Amory i Springi



Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-11, 08:30

Gdzie takiego rodzyna dorwałeś :) ??
Pamiętam w swojje P10 miałem sprężyny Weiteca - mistrzostwo to było, w jeździe na codzień znośne no i auto glebiły :)

Pozdrowka
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-11, 09:55

Allegro.. hehe i dość rewelacyjna cena.. :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-29, 20:52

Czy z P10 GT da się przełożyć springi do 1.6 i czy dadzą pożądany efekt czyli jakieś -20 -25mm?

Czy szukać dedykowanych Weiteców do 1.6 bo tej firmy będę chciał kupić z racji znośnych cen.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-30, 09:01

Nic nie da ... Nadir mój na zawieszeniu od GT stał tak jak stał ;p

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-30, 12:13

Ryba pisze:Nic nie da ... Nadir mój na zawieszeniu od GT stał tak jak stał ;p


No to bieda.
A powiedz mi jak na Weitecach, nie ma betonu?

Pod uwagę biorę jeszcze Eibachy i Lesjoforsy: tylko czy one coś warte?

Cenowo wyjdzie m.w. to samo trzeba szykować 600pln.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-31, 10:59

Jak na razie jeszcze tego nie założyłem, musze dopieścić pare żeczy.

Jak założe zawieche to zaraz napisze jakie wrazenia

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-04-28, 14:15

Ja mam w swojej P10 2.0D sedan sprężyny Weitecach od niecałych 2 lat. Jak się złapie troszeczkę równiutkiego asfaltu to zakręty bierze się niezauważalnie.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-28, 17:01

Masz rację.

Po założeniu mojego zestawu tej samej firmy ( spręzyny i amory) na nowo sie zakocham w tym aucie.

Zakrety i depniecie na łukach to marzenie. Gdy mam okazje jechac w trase zacieram rece.
Jeśli chodzi o miasto też nie jest zle :)

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-04-28, 17:34

Ryba, przed wymiana zawieszenia nie było źle. Dziewczyna powiedziała, że moja stara bryka płynie po szosie - to usypia moim zdaniem. Po wymianie czuć brak stadniny :( niestety ekonomiczny diesel do trasy Ostrołęka - Białystok.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-05-16, 11:50

założyłem do sie siebie sprężyny MTS na razie pierwsze testy za mna zobaczymy jak bedzie na letnich kółkach 195/50 R15 bo na balonie 185/65P14 jest całkiem fajnie chociaż czuć jak auto pływa na oponach. Niepokoi mnie tylko jedna sprawa, wydaje mi sie za po założeniu springów delikatnie ucieka mi kierownica w prawa strone i ze co raz trzeba naprowadzać auto na własciwy kierunek jazdy, mieliscie coś takiego? może to moje złudzenie bede musiał sie dać komuś przejechać niech ktoś obiektywnie na to spojrzy :-P zbieżność podobno w normie ale jeszcze ja przy okazji sprawdze
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-05-16, 12:33

chętnie przetestuje :-P gdzieś już czytałem o takich akcjach że po założeniu "sportowych" sprężyn auto ucieka (nawet od razu przy ostrzejszym ruszeniu) a chodziło chyba konkretnie o jamexy ale dokładnie nie pamiętam...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-05-16, 14:45

wieczorem bede na rewirze to sie odezwe to pojezdzimy zeby na zimówkach sprawdzić jeszcze, almera na jamexach z tego co pamietam tez uciekała?? spotkał sie ktoś jeszcze z czymś takim??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-05-16, 14:58

heh no tak nie pomyślałem o mojej almie na tych jamexach nie dość że uciekała to jeszcze stała minimalnie krzywo i też na zbieżności było wszytsko OK z tym że ja nie miałem okazji jeździć nią na innych springach... może jacyś użytkownicy MTS-ów się wypowiedzą...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-05-17, 23:02

no to jak panowie napisze ktoś coś sensopwnego?? :-P co może być przyczyna przekszywnienia kierownicy w moim przypadku?? na co zwrócić uwage?? bo troche mnie to denerwuje, licze na waszA pomoc ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
DezMond
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:16
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: DezMond » 2010-05-20, 22:49

abeber pisze:Ja na lato mam 205/45/16, do tego obniżone zawieszenie o 40mm i nic nie obciera. Jeszcze jedno z tyłu mam wstawione gumy na sprężynach bo tył lekko niżej siedział.
Ale uważam że to za niski profil jak na nasze drogi trzepie jak taczką.na zimówkach 195/55/15 jest o niebo lepszy komfort. Pozdrawiam
Ja latalem kiedys na kapciach 235/30/20 i bylo dobrze, trzepie jak taczka to na gwincie :D. Teraz mam 205/45/17 posadzona alme, przod siadl 35mm, tyl 30mm i jest calkiem przyjemnie :))
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6

ace-mati
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2010-07-14, 18:41
Lokalizacja: CZB

Post autor: ace-mati » 2010-07-16, 12:54

Panowie ja miałem sportowy kit mts'a z tym że w golfie i tak jak piszecie najpierw uciekał przy szybszym ruszaniu czy jeździe na wprost, pomogło mi ponowne ustawienie zbieżności i kątów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”