Sportowe sprężyny do P10
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Sportowe sprężyny do P10
Chciałbym uzyskać parę informacji na temat sportowych sprężyn do P10.
Mam ogumienie 205/45/16 Czy bedzie jakiś problem z obcieraniem itp..
Czy ktoś zakładał takie sprężyny na taki rozmiar opon..
Mam ogumienie 205/45/16 Czy bedzie jakiś problem z obcieraniem itp..
Czy ktoś zakładał takie sprężyny na taki rozmiar opon..
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dowolne obniżenie do 50mm i nic nie będzie CI ocierać, jakbyś miał profil 50 i felgę szerszą jak 7cali i obnizenie zędy 50mm to trzeba z tyłu podginać nadkola - ten rancik...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tylko zwróć uwagę na odboje i poduche mcpersona. U mnie jak wymieniałem amorki wszystko było spoko z tym ze po wymianie Primera kładła się, koło rysowało nadkole i niemal zderzakiem o glebe obcierałem. Mech oczywiscie nie wykumal ze nie nadają się do ponownego wsadzenia z takimi luzami. Amorki oczywiscie zdjęte, gumy nowki wleciały i wszystko gra
Ja też mam lekko obniżony przód ale nie az tak
Ja też mam lekko obniżony przód ale nie az tak
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gdzie takiego rodzyna dorwałeś
Pamiętam w swojje P10 miałem sprężyny Weiteca - mistrzostwo to było, w jeździe na codzień znośne no i auto glebiły
Pozdrowka
Pamiętam w swojje P10 miałem sprężyny Weiteca - mistrzostwo to było, w jeździe na codzień znośne no i auto glebiły
Pozdrowka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Ja mam w swojej P10 2.0D sedan sprężyny Weitecach od niecałych 2 lat. Jak się złapie troszeczkę równiutkiego asfaltu to zakręty bierze się niezauważalnie.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Ryba, przed wymiana zawieszenia nie było źle. Dziewczyna powiedziała, że moja stara bryka płynie po szosie - to usypia moim zdaniem. Po wymianie czuć brak stadniny niestety ekonomiczny diesel do trasy Ostrołęka - Białystok.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
założyłem do sie siebie sprężyny MTS na razie pierwsze testy za mna zobaczymy jak bedzie na letnich kółkach 195/50 R15 bo na balonie 185/65P14 jest całkiem fajnie chociaż czuć jak auto pływa na oponach. Niepokoi mnie tylko jedna sprawa, wydaje mi sie za po założeniu springów delikatnie ucieka mi kierownica w prawa strone i ze co raz trzeba naprowadzać auto na własciwy kierunek jazdy, mieliscie coś takiego? może to moje złudzenie bede musiał sie dać komuś przejechać niech ktoś obiektywnie na to spojrzy zbieżność podobno w normie ale jeszcze ja przy okazji sprawdze
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Ja latalem kiedys na kapciach 235/30/20 i bylo dobrze, trzepie jak taczka to na gwincie . Teraz mam 205/45/17 posadzona alme, przod siadl 35mm, tyl 30mm i jest calkiem przyjemnieabeber pisze:Ja na lato mam 205/45/16, do tego obniżone zawieszenie o 40mm i nic nie obciera. Jeszcze jedno z tyłu mam wstawione gumy na sprężynach bo tył lekko niżej siedział.
Ale uważam że to za niski profil jak na nasze drogi trzepie jak taczką.na zimówkach 195/55/15 jest o niebo lepszy komfort. Pozdrawiam
Pioneer DEH P88RS / Front: Rainbow SAX 265.20 / Amp: Mosconi 200.2 / Sub: Aliante 12" Si Ltd / Amp: DLS A6