Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Korektor siły hamowania z regulacją

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Korektor siły hamowania z regulacją

Post autor: wronek » 2013-01-03, 15:03

Hej, mam pompe od Sunny 1,6 i mam 4 wyjścia na przewody na każde koło osobno, chce założyć na tył jakiś regulowany korektor, bo zdecydowanie za mocno hamuje, ktoś miał z takim czymś doczynienia, jaki trzeba kupić, czy są korektory z dwoma wejściami i wyjściami czy trzeba mieć dwa oddzielnie?

ktoś ogarniał taki temat?
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-01-03, 15:11

Zamontuj korektory z Corsy C, ATE 85zł za 2 szt. u mnie są takie i sprawdzają się. Regulowany markowy to koszt od 300-350 zł.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2013-01-03, 15:13

Wiem mniej więcej jaki to koszt, ale pytanie czy jeden korektor=jedno koło?
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-01-03, 15:18

wronek pisze: jeden korektor=jedno koło
tak
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2013-01-03, 15:43

Chyba że dwuobwodowy za 1700 :D

A opcja: zaślepienie jednego wyjścia na pompie->korektor-> trójnik jest możliwa?
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-01-03, 15:54

Ja bym czymś takim nie ryzykował jak zaślepianie. Te od corsy masz w 2-ch typach 3/30 i chyba 3/45 pierwszy słabszy, drugi mocniejszy. Nie wiem tylko jak twoje obecne ale te nie reagują na zmianę nacisku na tylną oś.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

pawelekr
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-08-29, 20:12
Lokalizacja: białystok

Post autor: pawelekr » 2013-08-29, 20:16

a możecie mi podpowiedzieć gdzie taki korektor od corsy zamontować? z przodu czy z tyłu samochodu, możne jakieś foto. Czy zastosować jakiś adapter na gwint zewnętrzny. Lepiej kupić 3/30 czy 3/45

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”