Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P11 Eibach Pro-Kit

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-07-20, 20:06

hehe te koni jest moje, wygląda jak wygląda ale sprawne są :mrgreen: , zresztą koni lubi korodować, zawsze możesz sobie kupić nowy set :-P

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-20, 21:01

Moje tez tam cos koroduja a sprawują się elegancko ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

kabaczek
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-08-21, 22:23
Lokalizacja: przedbórz

Post autor: kabaczek » 2014-08-06, 13:33

Mam takie pytanie do posiadaczy sprezyn eibach. Czy nie maja wrazenia ze przod jest troszke zadarty.
Posiadam ten zestaw na seryjnych amortyzatorach na dniach bede chcial zakupic kyb agx na przod,
albo koni str t.
Cena kyb sr195
Koni 288
Cena na korzysc kyb , a jak to sie ma do prowadzenia samochodu, czy usztywni sie troszke przod i nie
bede mial przechyłów na zakretach jakie wystepuja w tej chwili na seryjnych amortyzatorach
I czy przod troszke siadze bo na razie to mnie sie nie podoba.
Wczesniej mialem p11 top.sport na seri jak w stw i sportline,. Niemiec cale dokumenty mi na to przedstawil,
ze fabtyczne to bylo.zrobione i samochod pieknie pokonywal zakrety idealny tor jazdy.
I tak sie przy okazji zastanwiam jakie tam byly amortyzatory w tych stw montowane.Bo chcialbym wrocic do takiego ustawienia a na razie na tym eibachu przod nie siadl tak jak przy wczesniejszej p11 top.sport mialem.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-08-07, 15:58

zawsze dupka nizej siada i albo tyl zostawiasz ori albo przod podcinasz po polowie zwoja na jakzdym koncu

ps. dla tych co ciecie springow to tuningowa familiada wspomne, ze w latach 80tych to byla standartowa modyfikacja w rajdowych polonezach :) tych amatorski rzecz jasna

i dokladnie z tej samej epoki pochodzi nasz slynny mod rozrzadu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2014-08-07, 21:48

Z tego co pamiętam to wersja STW była na Bilsteinah.
Z teo co pamiętam to KYB AGX do P11 występują tylko na tył
Przód to KYB ULTRA SR (takie mam w swojej)
Ja zakupiłem EIBACH'y plus KYB i jest dobrze nic się z nimi nie dzieje, a auto jedzie jak należy. :)

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-08-08, 09:16

SCOOTER, a pamiętasz jakie to były bilsteiny? B6?
Co do KYB AGX to na przód również występują do p11.

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2014-08-08, 15:34

tumba, chyba to były B6
Ja jak szukałem do swojego to nie było na przód AGX

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-08-10, 21:01

Ok dzięki. Co do AGX to nie dawno się dowiadywałem jak wygląda sprawa i można dostać komplet przód/tył w podobnej cenie do kompletu B6

Awatar użytkownika
kejno
wiem o czym pisze
Posty: 62
Rejestracja: 2010-04-23, 15:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kejno » 2014-09-01, 14:07

Ja podszedłem do sprawy równoważąć budżet :) - aby wyszedł w miarę jakiś kompromis :)
Do sprężyn Eibach Pro-Kit dałem na przód amortyzatory KYB UltraSr, a na tył zwykłe Bilstein B4. Zobaczymy ile te Bilstein pochodzi. Na AGX'y tylko na tył nie chciało mi się wydawać. KONI nie są dostępne nigdzie.
Ostatnio na badaniach technicznych po prawie roku jeżdżenia na UltraSr to miałem 91% sprawności na przedzie. Wcześniej badając na tej samej stacji diagnostycznej nowy zestaw "cywilny" - zwykłe sprężyny i zwykłe amory to wychodzi tak 82%.
pozdrawiam, Krzysztof

WP11.144 SR20DE
P11.144 HB SR20DE
Espace Gr IV V4Y/VQ35DE --> Szklarnia

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-10-20, 12:25

Kupiłem ultra sr 351013 i mam pytanie czy wasze też nie były "wciśnięte" i nie spięte taśmą, w pudełku była jeszcze tylko nakrętka czy tak powinno być?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2014-10-21, 16:50

PrzeRuSco pisze:Kupiłem ultra sr 351013 i mam pytanie czy wasze też nie były "wciśnięte" i nie spięte taśmą, w pudełku była jeszcze tylko nakrętka czy tak powinno być?
Niedawno zmieniałem na identyczne, ultra sr nie były spięte tylko luźno, na tył dałem Excel-G i taśmę miały. Zakup w iParts, akurat dwa dni przed tym jak dali promocję na komplety amorów...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”