P11 Eibach Pro-Kit
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Mam takie pytanie do posiadaczy sprezyn eibach. Czy nie maja wrazenia ze przod jest troszke zadarty.
Posiadam ten zestaw na seryjnych amortyzatorach na dniach bede chcial zakupic kyb agx na przod,
albo koni str t.
Cena kyb sr195
Koni 288
Cena na korzysc kyb , a jak to sie ma do prowadzenia samochodu, czy usztywni sie troszke przod i nie
bede mial przechyłów na zakretach jakie wystepuja w tej chwili na seryjnych amortyzatorach
I czy przod troszke siadze bo na razie to mnie sie nie podoba.
Wczesniej mialem p11 top.sport na seri jak w stw i sportline,. Niemiec cale dokumenty mi na to przedstawil,
ze fabtyczne to bylo.zrobione i samochod pieknie pokonywal zakrety idealny tor jazdy.
I tak sie przy okazji zastanwiam jakie tam byly amortyzatory w tych stw montowane.Bo chcialbym wrocic do takiego ustawienia a na razie na tym eibachu przod nie siadl tak jak przy wczesniejszej p11 top.sport mialem.
Posiadam ten zestaw na seryjnych amortyzatorach na dniach bede chcial zakupic kyb agx na przod,
albo koni str t.
Cena kyb sr195
Koni 288
Cena na korzysc kyb , a jak to sie ma do prowadzenia samochodu, czy usztywni sie troszke przod i nie
bede mial przechyłów na zakretach jakie wystepuja w tej chwili na seryjnych amortyzatorach
I czy przod troszke siadze bo na razie to mnie sie nie podoba.
Wczesniej mialem p11 top.sport na seri jak w stw i sportline,. Niemiec cale dokumenty mi na to przedstawil,
ze fabtyczne to bylo.zrobione i samochod pieknie pokonywal zakrety idealny tor jazdy.
I tak sie przy okazji zastanwiam jakie tam byly amortyzatory w tych stw montowane.Bo chcialbym wrocic do takiego ustawienia a na razie na tym eibachu przod nie siadl tak jak przy wczesniejszej p11 top.sport mialem.
zawsze dupka nizej siada i albo tyl zostawiasz ori albo przod podcinasz po polowie zwoja na jakzdym koncu
ps. dla tych co ciecie springow to tuningowa familiada wspomne, ze w latach 80tych to byla standartowa modyfikacja w rajdowych polonezach tych amatorski rzecz jasna
i dokladnie z tej samej epoki pochodzi nasz slynny mod rozrzadu
ps. dla tych co ciecie springow to tuningowa familiada wspomne, ze w latach 80tych to byla standartowa modyfikacja w rajdowych polonezach tych amatorski rzecz jasna
i dokladnie z tej samej epoki pochodzi nasz slynny mod rozrzadu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja podszedłem do sprawy równoważąć budżet - aby wyszedł w miarę jakiś kompromis
Do sprężyn Eibach Pro-Kit dałem na przód amortyzatory KYB UltraSr, a na tył zwykłe Bilstein B4. Zobaczymy ile te Bilstein pochodzi. Na AGX'y tylko na tył nie chciało mi się wydawać. KONI nie są dostępne nigdzie.
Ostatnio na badaniach technicznych po prawie roku jeżdżenia na UltraSr to miałem 91% sprawności na przedzie. Wcześniej badając na tej samej stacji diagnostycznej nowy zestaw "cywilny" - zwykłe sprężyny i zwykłe amory to wychodzi tak 82%.
Do sprężyn Eibach Pro-Kit dałem na przód amortyzatory KYB UltraSr, a na tył zwykłe Bilstein B4. Zobaczymy ile te Bilstein pochodzi. Na AGX'y tylko na tył nie chciało mi się wydawać. KONI nie są dostępne nigdzie.
Ostatnio na badaniach technicznych po prawie roku jeżdżenia na UltraSr to miałem 91% sprawności na przedzie. Wcześniej badając na tej samej stacji diagnostycznej nowy zestaw "cywilny" - zwykłe sprężyny i zwykłe amory to wychodzi tak 82%.
Niedawno zmieniałem na identyczne, ultra sr nie były spięte tylko luźno, na tył dałem Excel-G i taśmę miały. Zakup w iParts, akurat dwa dni przed tym jak dali promocję na komplety amorów...PrzeRuSco pisze:Kupiłem ultra sr 351013 i mam pytanie czy wasze też nie były "wciśnięte" i nie spięte taśmą, w pudełku była jeszcze tylko nakrętka czy tak powinno być?