Strona 3 z 5
: 2014-04-06, 20:23
autor: primeraP10
na pewno nie bylo by pnp
: 2014-04-06, 20:31
autor: Arias
OK co chciałem to wiem, dzięki
: 2014-04-06, 21:49
autor: radziejwwl
dawaj 320 na przod ;P
: 2014-04-07, 09:49
autor: Arias
Bez przesady, ja chcę na zimę przy 15 zostać
Po za tym więcej jak 200KM nie planuje
: 2014-07-04, 21:45
autor: Zielkq
radziejwwl pisze:Patenty na podkladki pod klocki sa i wtedy z 200sx/300zx pod orginalna tarcze , ale chyba lepiej tarcze tez wymienic
vixo pisze:Ja mam na patent
Możecie proszę bardziej rozwinąć temat? Z tego co widzę w Internecie, to tarcze w P11 mają grubość 22mm, a wysokość całej tarczy to 49mm, a z s14 to odpowiednio 30mm i 54mm. Jak zatem te brakujące 8mm rozwiązać podkładkami? Jakiekolwiek kawałki metalu między klocek, a zacisk po 4mm na stronę? Czy jeszcze jakoś inaczej? I jakie znaczenie ma wysokość samej tarczy? Rozumiem, że wkładając tarczę 54mm odsuwam koło o te 5mm na zewnątrz?
I jak wygląda kwestia ewentualnego przegrzewania się i odprowadzania ciepła z tarczy, jeżeli zostajemy przy seryjnej tarczy?
Pozdrawiam
: 2014-07-04, 21:48
autor: vixo
Mialem w temacie foty...
Sa to wycięte z blachy podkładki pod klocki
Lub stare klocki na max wykończeniu
: 2014-07-04, 21:59
autor: Zielkq
vixo, ja tam pamiętam jedynie, że miałeś 4-tłoki i ich zdjęcie. Co tam było dokładnie to nie mam pojęcia...
To jedną rzecz już wiem - blacha na wymiar klocka. Ale pytanie drugie pozostaje aktualne - jak z grzaniem się i odprowadzaniem ciepła przez tarczę? Producent dla 4-tłoków przewidział grubszą tarczę, która może pochłonąć więcej ciepła. Jak to sobie jednak radzi przy standardowej tarczy? I pytanie trzecie, co z usytuowaniem koła przy innej wysokości całej tarczy?
Pozdrawiam
: 2014-07-04, 22:03
autor: vixo
Na swoim przykładzie powiem, ze tarcze trzeba bylo stoczyć na 278mm. Ponad to dystanse 20mm dla felgi o ET45
Co do grzania to po włożeniu VE po kilku minutach się zagrzaly...
A po niedługim czasie zaczęły pękac
: 2014-07-05, 10:36
autor: Boro1989
a ja tam na seryjne heble z P11 GT nie narzekam, na pewno jest niebo a ziemia w stosunku do tego co miałem w serii,
: 2014-07-05, 11:02
autor: vixo
Boro1989, do emeryckiej jazdy po mieście są całkiem spoko
: 2014-07-05, 12:13
autor: Boro1989
vixo to twoje zdanie, zapraszam na mazury, zmienisz zdanie
: 2014-07-06, 09:50
autor: Zielkq
vixo, OK, dzięki wielkie za odpowiedź
Boro1989, wiesz, apetyt rośnie w miarę jedzenia. U mnie standardowo w WP11 siedzą hamulce jak w GT, ale to dalej jest moim zdaniem mało...
Pozdrawiam
: 2014-07-11, 22:16
autor: tumba
Jaki klocek do nacinanej Mokody? Kumpel w kajtkach jeździł na zestawie mikoda + ferodo premier i sobie zachwalał.
: 2014-07-12, 12:47
autor: vixo
Jeździłem na tym samym zestawie mikody gt plus ferrodo i tarcza nie dała rady
: 2014-07-13, 12:01
autor: tumba
Szybko się zużyła, czy się zwichrowała? Jak wyglądała skuteczność hamowania?
: 2014-07-14, 12:02
autor: vixo
Popękala
: 2014-07-14, 16:11
autor: tumba
Ok. W sumie ja chcę kupić tylko nacinane tarcze, bo właśnie słyszałem że nawiercane lubią popękać.
: 2014-07-15, 11:18
autor: Modzelitto
Miałem to samo co wyżej w zestawie Mikoda GT+EBC Green. Twardy klocek zrobi z tą tarczą co zechce. Osobiście wyleczyłem się już z wierconych ,,sportowych" tarcz
Chociaż na tyle cały czas siedzą, ale to tylko dla wyglądu, bo wygląd to ich główny atut
: 2014-07-15, 12:53
autor: janusz
Ja się zastanawiam nad zakupem zwykłych, porządnych tarcz na przednią oś - i tak w planach jest TEXTAR albo Zimmermann. Klocuszki już mam zakupione - MINTEXy, ale brałem również pod uwagę TEXTARa lub Jurida
: 2014-07-16, 16:48
autor: tumba
Ja pewnie połączę Mikody z miękkim klockiem TRW. Powinno być ok, do tego inny płyn. Ale to dopiero jak dojadę obecne tarcze.
: 2014-07-16, 18:22
autor: Rysiu83
U mnie była Mikoda GT i Ferodo premiery,im cieplejsze,tym lepsze,świetny zresta i do końca nie miałem z nim kłopotów.Tumba,aktualnie masz Ferodo Dot4,wymieniany nie później jak marzec 2013
: 2014-07-16, 22:45
autor: vixo
U mnie ten sam zestaw Rysiu83, i tarcza jw
: 2014-07-18, 06:20
autor: primeraP10
ja mam te mikody plus trw i jest git. hamuje extra tarcza mi nie popekala. przejechalem juz sporo kilometrow a klockow zostalo mi ok 60% powierzchni ciernej. wiec tez nie zalwazylem zeby tarcza nacinana tak strasznie zjadala klocki. a moze panowie po prostu przesada jest do tanich tarcz montowanie klockow sportowych ktorych wartosc przekracza cene tarcz.
: 2014-07-18, 07:59
autor: Modzelitto
primeraP10 pisze:a moze panowie po prostu przesada jest do tanich tarcz montowanie klockow sportowych ktorych wartosc przekracza cene tarcz.
Też tak uważam bo popełniłem ten sam błąd
Teraz mam lite tarcze Mikody za 90zł komplet, do tego mocno pylące Premiery i hamuje potężnie... Żadnych dziwnych objaw nie zauważyłem.
: 2014-07-18, 08:09
autor: Boro1989
Modzelitto podeślesz linka do tarcz
bo też mi się zbliża data wymiany tarcz i klocków
, 'z tyłu w wersji GT jakie tarcze były ? 260 coś tam?
: 2014-07-18, 08:21
autor: Modzelitto
: 2014-07-18, 09:02
autor: Boro1989
nie widzę tam nigdzie tarcz za 90zł komplet
tylko po 220+
: 2014-07-18, 12:00
autor: Niedział
z tyłu w GT były różne były 258mm oraz te większe czyli 278mm.
: 2014-07-18, 16:24
autor: Modzelitto
Zapomniałem dodać cena za szt
: 2015-03-11, 21:24
autor: Arias