Strona 3 z 5

: 2014-04-06, 20:23
autor: primeraP10
na pewno nie bylo by pnp

: 2014-04-06, 20:31
autor: Arias
OK co chciałem to wiem, dzięki :]

: 2014-04-06, 21:49
autor: radziejwwl
dawaj 320 na przod ;P

: 2014-04-07, 09:49
autor: Arias
Bez przesady, ja chcę na zimę przy 15 zostać :) Po za tym więcej jak 200KM nie planuje :P

: 2014-07-04, 21:45
autor: Zielkq
radziejwwl pisze:Patenty na podkladki pod klocki sa i wtedy z 200sx/300zx pod orginalna tarcze , ale chyba lepiej tarcze tez wymienic :D
vixo pisze:Ja mam na patent :-P
Możecie proszę bardziej rozwinąć temat? Z tego co widzę w Internecie, to tarcze w P11 mają grubość 22mm, a wysokość całej tarczy to 49mm, a z s14 to odpowiednio 30mm i 54mm. Jak zatem te brakujące 8mm rozwiązać podkładkami? Jakiekolwiek kawałki metalu między klocek, a zacisk po 4mm na stronę? Czy jeszcze jakoś inaczej? I jakie znaczenie ma wysokość samej tarczy? Rozumiem, że wkładając tarczę 54mm odsuwam koło o te 5mm na zewnątrz?
I jak wygląda kwestia ewentualnego przegrzewania się i odprowadzania ciepła z tarczy, jeżeli zostajemy przy seryjnej tarczy?

Pozdrawiam

: 2014-07-04, 21:48
autor: vixo
Mialem w temacie foty...
Sa to wycięte z blachy podkładki pod klocki
Lub stare klocki na max wykończeniu

: 2014-07-04, 21:59
autor: Zielkq
vixo, ja tam pamiętam jedynie, że miałeś 4-tłoki i ich zdjęcie. Co tam było dokładnie to nie mam pojęcia... :P
To jedną rzecz już wiem - blacha na wymiar klocka. Ale pytanie drugie pozostaje aktualne - jak z grzaniem się i odprowadzaniem ciepła przez tarczę? Producent dla 4-tłoków przewidział grubszą tarczę, która może pochłonąć więcej ciepła. Jak to sobie jednak radzi przy standardowej tarczy? I pytanie trzecie, co z usytuowaniem koła przy innej wysokości całej tarczy?

Pozdrawiam

: 2014-07-04, 22:03
autor: vixo
Na swoim przykładzie powiem, ze tarcze trzeba bylo stoczyć na 278mm. Ponad to dystanse 20mm dla felgi o ET45
Co do grzania to po włożeniu VE po kilku minutach się zagrzaly...
A po niedługim czasie zaczęły pękac

: 2014-07-05, 10:36
autor: Boro1989
a ja tam na seryjne heble z P11 GT nie narzekam, na pewno jest niebo a ziemia w stosunku do tego co miałem w serii,

: 2014-07-05, 11:02
autor: vixo
Boro1989, do emeryckiej jazdy po mieście są całkiem spoko :mrgreen:

: 2014-07-05, 12:13
autor: Boro1989
vixo to twoje zdanie, zapraszam na mazury, zmienisz zdanie

: 2014-07-06, 09:50
autor: Zielkq
vixo, OK, dzięki wielkie za odpowiedź :)
Boro1989, wiesz, apetyt rośnie w miarę jedzenia. U mnie standardowo w WP11 siedzą hamulce jak w GT, ale to dalej jest moim zdaniem mało...

Pozdrawiam

: 2014-07-11, 22:16
autor: tumba
Jaki klocek do nacinanej Mokody? Kumpel w kajtkach jeździł na zestawie mikoda + ferodo premier i sobie zachwalał.

: 2014-07-12, 12:47
autor: vixo
Jeździłem na tym samym zestawie mikody gt plus ferrodo i tarcza nie dała rady

: 2014-07-13, 12:01
autor: tumba
Szybko się zużyła, czy się zwichrowała? Jak wyglądała skuteczność hamowania?

: 2014-07-14, 12:02
autor: vixo
Popękala Obrazek

: 2014-07-14, 16:11
autor: tumba
Ok. W sumie ja chcę kupić tylko nacinane tarcze, bo właśnie słyszałem że nawiercane lubią popękać.

: 2014-07-15, 11:18
autor: Modzelitto
Miałem to samo co wyżej w zestawie Mikoda GT+EBC Green. Twardy klocek zrobi z tą tarczą co zechce. Osobiście wyleczyłem się już z wierconych ,,sportowych" tarcz :) Chociaż na tyle cały czas siedzą, ale to tylko dla wyglądu, bo wygląd to ich główny atut :D

: 2014-07-15, 12:53
autor: janusz
Ja się zastanawiam nad zakupem zwykłych, porządnych tarcz na przednią oś - i tak w planach jest TEXTAR albo Zimmermann. Klocuszki już mam zakupione - MINTEXy, ale brałem również pod uwagę TEXTARa lub Jurida

: 2014-07-16, 16:48
autor: tumba
Ja pewnie połączę Mikody z miękkim klockiem TRW. Powinno być ok, do tego inny płyn. Ale to dopiero jak dojadę obecne tarcze.

: 2014-07-16, 18:22
autor: Rysiu83
U mnie była Mikoda GT i Ferodo premiery,im cieplejsze,tym lepsze,świetny zresta i do końca nie miałem z nim kłopotów.Tumba,aktualnie masz Ferodo Dot4,wymieniany nie później jak marzec 2013 ;-)

: 2014-07-16, 22:45
autor: vixo
U mnie ten sam zestaw Rysiu83, i tarcza jw

: 2014-07-18, 06:20
autor: primeraP10
ja mam te mikody plus trw i jest git. hamuje extra tarcza mi nie popekala. przejechalem juz sporo kilometrow a klockow zostalo mi ok 60% powierzchni ciernej. wiec tez nie zalwazylem zeby tarcza nacinana tak strasznie zjadala klocki. a moze panowie po prostu przesada jest do tanich tarcz montowanie klockow sportowych ktorych wartosc przekracza cene tarcz.

: 2014-07-18, 07:59
autor: Modzelitto
primeraP10 pisze:a moze panowie po prostu przesada jest do tanich tarcz montowanie klockow sportowych ktorych wartosc przekracza cene tarcz.
Też tak uważam bo popełniłem ten sam błąd :P
Teraz mam lite tarcze Mikody za 90zł komplet, do tego mocno pylące Premiery i hamuje potężnie... Żadnych dziwnych objaw nie zauważyłem.

: 2014-07-18, 08:09
autor: Boro1989
Modzelitto podeślesz linka do tarcz ?? bo też mi się zbliża data wymiany tarcz i klocków :) , 'z tyłu w wersji GT jakie tarcze były ? 260 coś tam?

: 2014-07-18, 08:21
autor: Modzelitto

: 2014-07-18, 09:02
autor: Boro1989
nie widzę tam nigdzie tarcz za 90zł komplet :D tylko po 220+ :P

: 2014-07-18, 12:00
autor: Niedział
z tyłu w GT były różne były 258mm oraz te większe czyli 278mm.

: 2014-07-18, 16:24
autor: Modzelitto
Zapomniałem dodać cena za szt :P

: 2015-03-11, 21:24
autor: Arias