Pokrzywione łączniki stabilizatora
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
dzisiaj przy okazji budowania dolotu, czyt, wykręcania wszystkiego co zbędne w nadkolu spojrzałem a moje łączniki w sumie wymieniane rok temu, to oprócz wyibitych gum to łączniki są proste... a moja primerka też jest obniżona na sprężynach...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Pytanie jak jeździsz Mam łączniki montowane do zwrotnicy, łączniki to TRW, jeden jedyny model jaki pokazuje w katalogach do P11 2.0 150PS, nie ukrywam, że GT traktuje tak jak na to zasługuje.....zapier.....m po zakrętach jak zając po lesie, ale nie wierzę, że to tak może być, że się wykrzywiają te łączniki od tego, zime jakoś przejeżdżę, łączniki mają ok 1000Km i się już wykrzywiają, jak nikt nic nie wymyśli to na wiosnę montuję z BMW wzmacniane i regulowane do driftu, bo co do długości to wydaje mi się, że są dobre skoro zaraz po montażu nowych GT pruje jak dzika po zakrętach, z czasem coraz słabiej.
Wniosek na koniec Być może winą nie są błędnie dobrane łączniki, tylko ich słaba budowa, w końcu GT ma twardszy zawias
Wniosek na koniec Być może winą nie są błędnie dobrane łączniki, tylko ich słaba budowa, w końcu GT ma twardszy zawias
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
wcześniej robiłem po 2k km miesiecznie, na dojazdach do pracy po mazurskich drogach a wiadomo jakie są , kręte dziurawe , koleina za koleiną więc mój zawias w sumie lekko nie ma, do tego nie lubie wolnej jazdy a u mnie łączniki siedzą SWAG'a jak się nie myle , jutro cykne fotkę jak to u mnie wygląda wszystko bo akurat i tak mam koło zdjęte
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Panowie wrzućcie sobie coś porządnego http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 60440.html
Ciekawe co się pierwsze wygnie.................
Boro1989 moja P11GT też nie ma łatwo - raz to to, że wrocławskie ulice nie są piękne cudne ładne, a dwa też swojego GT nie oszczędzam na zakrętach. Na chwilę obecną łączniki Optima do Patrola i poliuretany dają radę. Gdyby nie poli to łączniki chyba miałbym już do wymiany
Ciekawe co się pierwsze wygnie.................
Boro1989 moja P11GT też nie ma łatwo - raz to to, że wrocławskie ulice nie są piękne cudne ładne, a dwa też swojego GT nie oszczędzam na zakrętach. Na chwilę obecną łączniki Optima do Patrola i poliuretany dają radę. Gdyby nie poli to łączniki chyba miałbym już do wymiany
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bez kitu nie wywale na łącznik 170pln
Mocny to jeszcze staba mi wygnie
Mój GT tylko po zakrętach ma ostro tak to jeździ po równiutkiej nawierzchni bez dziur kolein etc.
Mocny to jeszcze staba mi wygnie
Mój GT tylko po zakrętach ma ostro tak to jeździ po równiutkiej nawierzchni bez dziur kolein etc.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ty miałeś oryginalnie SRI i moje pytane brzmi czy zmieniałeś staba na ten z GT?Boro1989 pisze: to oprócz wyibitych gum to łączniki są proste... a moja primerka też jest obniżona na sprężynach...
Odpowiedź potwierdzi lub zaprzeczy mojej teorii.
AmenArias pisze:Wniosek na koniec Być może winą nie są błędnie dobrane łączniki, tylko ich słaba budowa, w końcu GT ma twardszy zawias
Najprawdopodobniej wszystkie łączniki są takie same i w zawiasach GT nie wytrzymują.
Czego to ludzie nie wymyślą. To jest zwykła końcówka drążka kierowniczego z dotoczonym prętem. No i jeszcze nakładka na stożek końcówki. Ale jajca kupuje tokarke i klepie łączniki do patrolajanusz pisze:Panowie wrzućcie sobie coś porządnego http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 60440.html
Na poważnie, vixo jak masz jakiegoś znajomego i ogarniętego tokarza to takie łączniki możesz mieć za cene końcówek drążków kierowniczych plus jakaś flaszka.
vixo luz, cena za dwie sztukivixo pisze:Bez kitu nie wywale na łącznik 170pln
Jak wygnie się stab to dobierze się jakiś mocniejszyvixo pisze:Mocny to jeszcze staba mi wygnie
@ Zuh
nie, stab seria, nie zmieniałem go na tego od GT
nie, stab seria, nie zmieniałem go na tego od GT
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
To GT miało inny stabilizator niż standardowe 2.0? Jak wygląda na tym tle kombiak?
Pytam również ze względu na poliuretany i otwór w nich na stabilizator
Pozdrawiam
Pytam również ze względu na poliuretany i otwór w nich na stabilizator
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq patrz, nie pomyślałem o tym, żeby przemierzyć wszystko jak żeśmy robili poliuretany. Jednak z tego co pamiętam, to na łączniki od Patrola jakoś ciężej nachodziły poliuretany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, poli na łączniki to już pal 6, ale co z samym stabilizatorem? Bo z tego co widzę, to strongflex w ofercie ma jednego rodzaju poliuretany pod stabilizator. A jeżeli były różne staby, to obstawiam, że różniły się właśnie średnicą. A wtedy to konkretne poli nie wszędzie będzie pasowało
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
W sumie ja nie wiem czy się różniły ale biorąc pod uwage że GT ma troche twardsze sprężyny to i stab będzie twardszy i co za tym idzie grubszy.
Ja w swojej P11 mam dużo cieńszy stab niż w P10GT. Mam staba z P10GT i przy odrobinie czasu zawita w moim nissanie.
Moge tylko się domyślać że stab z P10 i P11 są takiej samej średnicy a P10GT i P11 GT mają grubsze staby. Chyba że w P11GT i w zwykłej montowali te cięnkie.
Ja w swojej P11 mam dużo cieńszy stab niż w P10GT. Mam staba z P10GT i przy odrobinie czasu zawita w moim nissanie.
Moge tylko się domyślać że stab z P10 i P11 są takiej samej średnicy a P10GT i P11 GT mają grubsze staby. Chyba że w P11GT i w zwykłej montowali te cięnkie.
Przejrzałem na szybko nissan4u i dla testowych egzemplarzy z X '98 i silnika 2.0, wszędzie był ten sam stabilizator. Ile w tym prawdy?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Wiecie co? Tak stwierdzam, że z Nissanem to nigdy nic nie wiadomo. Niby wg nissan4u coś nie pasuje z jednego modelu/egzemplarza do drugiego, a rzeczywistość jest zupełnie inna. Najlepszym przykładem jest nagrzewnica. Niby z P10 jest niekompatybilna z tą z P11, a w praktyce wszystko pasuje jak ulał i jest P&P..... To samo tyczy się mat do podgrzewanych foteli.... P10, P11, P11.144 oraz P12 nie są w żaden sposób P&P - rzeczywistość? Włączniki mam z P10, maty z P12 a kawałek wiązki z P11.144....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DubSon tak, bo jak wyciągnąłem swoją dziurawą to porównałem ja z tą z P10, która mi zalegała w garażu. Włożyłem ją w miejsce starej cieknącej - weszła idealnie jakby była stąd.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zuh w poniedziałek jak znajdę chwilę czasu to zmierzę
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chcecie mierzyc srednice staba?? To wlece dzisiaj na chwile na kanal u siebie i tez zmierze jak w SRI to wyglada
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
No to będzie komplet
Up!
U mnie drążek stabilizatora ma jakieś 22mm
Up!
U mnie drążek stabilizatora ma jakieś 22mm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
hehe wziełem centymetr owinełem do okoła stabilizator i pokazało mnie 7cm
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"