Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Pokrzywione łączniki stabilizatora

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-28, 23:00

Dawać zdjęcia !! :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-11-28, 23:01

dzisiaj przy okazji budowania dolotu, czyt, wykręcania wszystkiego co zbędne w nadkolu :P spojrzałem a moje łączniki w sumie wymieniane rok temu, to oprócz wyibitych gum to łączniki są proste... a moja primerka też jest obniżona na sprężynach...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-11-28, 23:01

Pytanie jak jeździsz ?? :) Mam łączniki montowane do zwrotnicy, łączniki to TRW, jeden jedyny model jaki pokazuje w katalogach do P11 2.0 150PS, nie ukrywam, że GT traktuje tak jak na to zasługuje.....zapier.....m po zakrętach jak zając po lesie, ale nie wierzę, że to tak może być, że się wykrzywiają te łączniki od tego, zime jakoś przejeżdżę, łączniki mają ok 1000Km i się już wykrzywiają, jak nikt nic nie wymyśli to na wiosnę montuję z BMW wzmacniane i regulowane do driftu, bo co do długości to wydaje mi się, że są dobre skoro zaraz po montażu nowych GT pruje jak dzika po zakrętach, z czasem coraz słabiej.

Wniosek na koniec :P Być może winą nie są błędnie dobrane łączniki, tylko ich słaba budowa, w końcu GT ma twardszy zawias
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-11-28, 23:05

wcześniej robiłem po 2k km miesiecznie, na dojazdach do pracy po mazurskich drogach :P a wiadomo jakie są , kręte dziurawe , koleina za koleiną :D więc mój zawias w sumie lekko nie ma, do tego nie lubie wolnej jazdy :) a u mnie łączniki siedzą SWAG'a jak się nie myle , jutro cykne fotkę jak to u mnie wygląda wszystko bo akurat i tak mam koło zdjęte :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-11-28, 23:25

Panowie wrzućcie sobie coś porządnego http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 60440.html

Ciekawe co się pierwsze wygnie.................


Boro1989 moja P11GT też nie ma łatwo - raz to to, że wrocławskie ulice nie są piękne cudne ładne, a dwa też swojego GT nie oszczędzam na zakrętach. Na chwilę obecną łączniki Optima do Patrola i poliuretany dają radę. Gdyby nie poli to łączniki chyba miałbym już do wymiany :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-29, 05:12

Bez kitu nie wywale na łącznik 170pln :o
Mocny to jeszcze staba mi wygnie
Mój GT tylko po zakrętach ma ostro tak to jeździ po równiutkiej nawierzchni bez dziur kolein etc.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-11-29, 08:13

Boro1989 pisze: to oprócz wyibitych gum to łączniki są proste... a moja primerka też jest obniżona na sprężynach...
Ty miałeś oryginalnie SRI i moje pytane brzmi czy zmieniałeś staba na ten z GT?
Odpowiedź potwierdzi lub zaprzeczy mojej teorii.
Arias pisze:Wniosek na koniec :P Być może winą nie są błędnie dobrane łączniki, tylko ich słaba budowa, w końcu GT ma twardszy zawias
Amen

Najprawdopodobniej wszystkie łączniki są takie same i w zawiasach GT nie wytrzymują.
janusz pisze:Panowie wrzućcie sobie coś porządnego http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 60440.html
Czego to ludzie nie wymyślą. To jest zwykła końcówka drążka kierowniczego z dotoczonym prętem. No i jeszcze nakładka na stożek końcówki. Ale jajca :D kupuje tokarke i klepie łączniki do patrola :D
Na poważnie, vixo jak masz jakiegoś znajomego i ogarniętego tokarza to takie łączniki możesz mieć za cene końcówek drążków kierowniczych plus jakaś flaszka.
vixo pisze:Bez kitu nie wywale na łącznik 170pln :o
vixo luz, cena za dwie sztuki :)
vixo pisze:Mocny to jeszcze staba mi wygnie
Jak wygnie się stab to dobierze się jakiś mocniejszy :D :D

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-11-30, 13:10

@ Zuh

nie, stab seria, nie zmieniałem go na tego od GT :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-11-30, 14:42

To GT miało inny stabilizator niż standardowe 2.0? Jak wygląda na tym tle kombiak?
Pytam również ze względu na poliuretany i otwór w nich na stabilizator :P

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-11-30, 15:13

Zielkq patrz, nie pomyślałem o tym, żeby przemierzyć wszystko jak żeśmy robili poliuretany. Jednak z tego co pamiętam, to na łączniki od Patrola jakoś ciężej nachodziły poliuretany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-11-30, 15:32

janusz, poli na łączniki to już pal 6, ale co z samym stabilizatorem? Bo z tego co widzę, to strongflex w ofercie ma jednego rodzaju poliuretany pod stabilizator. A jeżeli były różne staby, to obstawiam, że różniły się właśnie średnicą. A wtedy to konkretne poli nie wszędzie będzie pasowało :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-11-30, 16:37

W sumie ja nie wiem czy się różniły ale biorąc pod uwage że GT ma troche twardsze sprężyny to i stab będzie twardszy i co za tym idzie grubszy.
Ja w swojej P11 mam dużo cieńszy stab niż w P10GT. Mam staba z P10GT i przy odrobinie czasu zawita w moim nissanie.
Moge tylko się domyślać że stab z P10 i P11 są takiej samej średnicy a P10GT i P11 GT mają grubsze staby. Chyba że w P11GT i w zwykłej montowali te cięnkie.

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-11-30, 16:59

Przejrzałem na szybko nissan4u i dla testowych egzemplarzy z X '98 i silnika 2.0, wszędzie był ten sam stabilizator. Ile w tym prawdy? :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-30, 17:16

Także rzuciłem okiem na n4u na szybko i jeden stab pasuje do każdej P11.
Od GA16 przez SR20DE (nawet high pwr czyt. GT) po QG16 etc.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-11-30, 17:17

Wiecie co? Tak stwierdzam, że z Nissanem to nigdy nic nie wiadomo. Niby wg nissan4u coś nie pasuje z jednego modelu/egzemplarza do drugiego, a rzeczywistość jest zupełnie inna. Najlepszym przykładem jest nagrzewnica. Niby z P10 jest niekompatybilna z tą z P11, a w praktyce wszystko pasuje jak ulał i jest P&P..... To samo tyczy się mat do podgrzewanych foteli.... P10, P11, P11.144 oraz P12 nie są w żaden sposób P&P - rzeczywistość? Włączniki mam z P10, maty z P12 a kawałek wiązki z P11.144....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-30, 17:35

janusz pisze:w praktyce wszystko pasuje jak ulał i jest P&P
A są idealnie takie same?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-11-30, 17:53

DubSon tak, bo jak wyciągnąłem swoją dziurawą to porównałem ja z tą z P10, która mi zalegała w garażu. Włożyłem ją w miejsce starej cieknącej - weszła idealnie jakby była stąd.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-11-30, 18:20

Jak ktoś może to niech zmierzy grubość staba w P11GT

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-11-30, 18:21

Zuh w poniedziałek jak znajdę chwilę czasu to zmierzę :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-11-30, 21:23

Ja zmierzę u siebie i będziemy mieli porównanie.

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-12-01, 12:23

Chcecie mierzyc srednice staba?? To wlece dzisiaj na chwile na kanal u siebie i tez zmierze jak w SRI to wyglada :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-12-02, 08:59

No to będzie komplet :D


Up!

U mnie drążek stabilizatora ma jakieś 22mm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-12-02, 18:00

u mnie grubość stabilizatora ma 7cm, około
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-12-02, 18:07

Boro1989, nie wierzę :-o :-o 7cm :?:

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-02, 18:11

Słupek z drogowzkazu tam masz czy co ?? :o
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-12-02, 19:07

hehe wziełem centymetr owinełem do okoła stabilizator i pokazało mnie 7cm :P
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-02, 19:11

Może półoś zmierzyłeś ?? Bo i tak jakoś dużo nawet jak na obwód
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2013-12-02, 19:31

7 cm obwodu to 22 mm średnicy więc możliwe.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-12-02, 19:44

Ale doyebalem xD racja coś innego miałem na myśli a co innego napisałem xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-12-03, 09:36

Kurde, w P11.144 mam 20mm... Ciekawe, czy byłaby odczuwalna różnica na 22mm :->
pozdr. Kamil

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”