Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P11 Eibach Pro-Kit

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2013-05-15, 16:36

GHOSTMINER pisze:czy na pewno sprężyny z katalogu G6336-140 pasują do primer z 2.0 litrowym motorem?
Pasują te sprężyny do 2,0.
Ja mam takie w swojej Primerze i nic złego się nie dzieje. :)

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-05-15, 16:39

na mój gust spręzyny do diesla i 2.0 muszą być twardsze z racji cięższego silnika. zapewne jedyna rzeczą którą sie róznią od słabszych modeli będzie grubośc drutu. pozostałe wymiary muszą byc takie same bo zawieszenie jest identyczne

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-05-16, 10:00

Ja jak szukałem info na ten temat to wyszło mi, że przed liftem było takie rozróżnienie u Eibacha, do modeli po lifcie chyba z tego zrezygnowali i do wszystkich benzynowych jest ten sam zestaw. Podkreślam, to jest info z jakieś niemieckiego forum przetłumaczone translatorem google :mrgreen: więc nie traktujcie tego, jako informacji pewnej. No i druga sprawa, co było już wspominane tutaj, Infiniti G20 99-01 miało tylko SR20, a do niego zalecają 6336.
PS: moje sprężyny już pomalowane, dobiorę tylko te gumowe rurki i może w weekend uda mi się założyć, będę mierzył, jak auto siadło. Jak sprężyny rzeczywiście są za miękkie do 2.0, to siądzie więcej, niż 30mm.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-05-16, 10:24

czajnik, w serii GA i SR nie ma dużej różnicy w wadze.

GA16DE z pełnym osprzętem ma chyba 140kg, a SR20DET 170kg.
Tak wyczytałem kiedyś.
W skrzyniach nie było dużej różnicy..

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-05-16, 11:05

Zawsze można to potraktować jako dodatkową motywację, do przeniesienia akumulatora do bagażnika :mrgreen: Wtedy przód -15kg.
pozdr. Kamil

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-05-16, 22:06

DubSon pisze:czajnik, w serii GA i SR nie ma dużej różnicy w wadze.
może masz rację. Eibach tego niewiedział jak robili springi do przedliftowych dlatego założyli ćze 2,0 benzyna i diesel bedą cięższe. ale jak doszli że nie ma takiej różnicy to do poliftowych robią już tylko jeden rodzaj.

aczkolwiek ogólnie tak jest w innych markach że słabsze wersje silnikowe mają cieńsze sprężyny niż wersje mocniejsze.

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-05-19, 14:02

OK, ja wrzuciłem springi, ładnie siadło auto, ale zdjęcia zrobię dopiero we wtorek, bo jestem poza domem. Wcale nie ma takiej taczki, jakby się niektórym (w tym mnie) mogło wydawać:)
pozdr. Kamil

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-05-19, 15:11

bo masz tylko springi zmienione. jak byś dał sportowy amor to byś sie woził wozem drabiniastym:)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-05-21, 21:58

OK, to tak: przód siadł o 4cm, tył o 2cm. Z tyłu mam amory gazowe Sachs Super Touring, przód jeszcze ori Nissan.
Teraz wygląda to tak:
- ziemia-dokładka - 14cm (dokładka od Laguny, na serii 4cm wyżej),
- ziemia-błotnik przód - 63cm,
- ziemia-błotnik tył 62cm.
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-05-21, 22:31

wod2u, jaki rozmiar oponek masz założony ? Dla mnie pasuje takie obniżenie akurat do jazdy po mieście jest ok ;-)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-05-22, 06:12

Opona 205/50R16, w sumie po obniżeniu wygląda na większą. Co do jazdy po mieście to nie jestem przekonany, w Krakowie np są bardzo wysokie krawężniki.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
GHOSTMINER
nowy na forum
Posty: 25
Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: GHOSTMINER » 2013-05-25, 12:55

U mnie też już Eibachy siedzą, na oko siadła tyle co w opisie producenta i wygląda spoko (chociaż przydały by się felgi 16 :-P) . Komfort z jazdy na standardowych KYB-ach jest normalny, praktycznie taki jak na fabrycznym zawiasie, który już był z deka zużyty. Ze zwykłymi krawężnikami nie mam problemów, podjeżdża bez problemu, ale na przesadnie wysokich leżących policjantach przyciera tłumikiem.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-09-07, 09:08

Wie ktoś czym się różnią E6343-140 od E6336-140 prócz ceny?? :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-09-07, 10:18

W parametrach niby nie ma różnic. Te pierwsze są dedykowane do poliftu (P11.144), a drugie do przedliftu ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-09-08, 07:48

DubSon pisze:Te pierwsze są dedykowane do poliftu (P11.144), a drugie do przedliftu ;)
Tylko, że są identyko w obu modelach :D

http://nissan4u.com/parts/info/5401086J01/

http://nissan4u.com/parts/info/550202F016/

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-09-08, 09:57

No ja wiem, ale takie są dane producenta :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-09-10, 14:00

Zaryzykowałem i wziąłem E6336-140

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-09-10, 14:43

Ja wiem, że jest różnica między 1.6/1.8 a 2.0 - do 2.0 sprężyna jest dłuższa o 1.5cm. Dlatego moja na sprężynach od 1.8 siadła nie 3, a 4cm (ale od maja nigdzie nie przytarłem spodem).
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-09-10, 16:05

wod2u u mnie są takie napisy:

Obrazek

Obrazek

Wg róznych for 6336001 VA, to oznaczenie seryjnych sprężyn P11 STW, a 6336.140 pasuje do G20 1999-2001 2,0

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-09-11, 20:30

Seria:

Obrazek

H&R - 35mm

Obrazek

EIBACH - 30mm:

Obrazek

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-12, 19:48

to jakie najlepsze będą amorki obecnie jakie polecacie pod H&R -40 ? Do jazdy wszędzie aby po pół roku nie powiedziały mi dowiedzenia !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-07-12, 20:06

KAYABA AGX

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-12, 20:13

a coś cenna/jakość bo 400zł ponad za sztukę to jest dość sporo nie ma co :shock:
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-07-12, 20:25

Pytałes o coś konkretnego to CI napisałem :) Cena taka bo masz regulacje twardości

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-12, 20:27

widzę widzę :) fajna opcja ale mnie nie stać aby wyłożyć 1,6k na amorki na strzał :) to chyba wolę kupić za 80zł sztukę i co rok wymieniać :D a tak serio coś na czym jeździcie na obniżonych sprężynach a się sprawuje a nie kosztuje tyle ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-07-13, 08:09

Do P10 czasem trafiaja się ULTRA SR, ale do P11 chyba nie robili. Przód tylko pasuje do P11

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-20, 10:21

czyli nie macie amorów które nie kosztują jak złoto a są dobre ? więc będę testowac :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-07-20, 11:30

ja mam weitec -40mm ( praktycznie -45mm, a przód jeszcze więcej ) do tego seryjne amorki monroe i Prima jeździ bez problemów, a na zimę mam drugi komplet
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-07-20, 12:06

HakeN, tak jak Bombel pisał, na przód Kyb Ultra SR (cenowo 150-200zł/szt), które mają skrócony skok, są przeznaczone do P10 ale pasują też do P11 (sam je mam), na tył chyba tylko AGX, ale tu już znacznie drożej. Ostatnio widziałem też używany zestaw przód+tył Koni, chyba na tablicy.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-20, 17:56

widziałem to , tylko ten stan wygląda tregicznie i kto to wie ile one mają sprawności tak naprawdę!
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”