Strona 2 z 5

: 2012-07-12, 20:10
autor: Ryba
Kolega w temacie kupuje sprzedaje/części wystawił go za 650 zł

: 2012-08-01, 17:44
autor: DiLGT
Czy warto inwestowac w jakies dobre tarcze na tyl do p11 ? czy spokojnie w komplecie z klockiem blueprint moga byc tarcze febi bilstein za jakies 120zl komplet lub ashica czy cos z takich gowien?

Na Front moze tarcza MIKODA + FERODO DS PERFORMANCE lub w wersji tanszej ta sama tarcza ale z FERODO PREMIUM ?

: 2012-08-01, 18:21
autor: Rysiu83
Na przodzie miałem Mikody GT i Ferodo Premiery...po roku jazdy i przejściu na 4 tłoczki nie mam nic do zarzucenia temu zestawowi poza klockami które bardzo szybko się ścierają....tarcze jak najbardziej z mojej strony na plus :-)

: 2012-10-26, 21:29
autor: bombel
CZas zmienic hamulce z przodu w Primerze, bo klocki już nie żyją. Przy okazji tarcze. Trochę boje się MIKODY po opiniach na forum. W co więc zainwestować? Chodzi o komplet klocki plus tarcze, no i klocki na tył :)

: 2012-10-26, 21:32
autor: Modzelitto
Ja Mikody wierconej nie polecam. Zresztą sam oblookasz przy najbliższej okazji. Albo lita, albo nacinana.

: 2012-10-26, 22:44
autor: Ali-En
ATE

: 2012-10-27, 16:02
autor: radziejwwl
Chwalilem Mikode ze nic sie z nia nie dzieje , ale zaczyna i mnie wkurwiac , wymienialem jedna tarcze z tylu (mialem praktycznie nowki) bo byla krzywa . Wsadzilem nowa, nie jezdzilem duzo ostatnio patrze no krzywa kur.. Juz nie wiem czy to z nimi cos nie tak czy z moim samchodem , bo to z tej samej strony

: 2012-10-27, 16:40
autor: Modzelitto
radziej a może tylna piasta już mówi bye bye?

: 2012-10-28, 13:44
autor: Rysiu83
bombel pisze:CZas zmienic hamulce z przodu w Primerze, bo klocki już nie żyją. Przy okazji tarcze. Trochę boje się MIKODY po opiniach na forum. W co więc zainwestować? Chodzi o komplet klocki plus tarcze, no i klocki na tył :)

Mam od wczoraj znowu Mikodę GT na przodzie...Bartek.Napiszę po raz kolejny opierając się na swoim przypadku.Rok używania z Ferodo Premierem,nie jedno konkretne hamowanie a tarcze całe,proste i nie popękane.Jestem naprawdę z nich zadowolony tylko szkoda że pod S14 nie robią ich :-( bo chętnie bym takowe zakupił.Swoje długo docierałem a i klocki szybko zjada :-)

Jeśli co innego ma być to komplety TRW bądź ATE.

: 2012-10-29, 10:07
autor: wod2u
bombel, dość ciekawą ofertę mają na http://brakes.pl/ (z klockami cienko, ale jest przynajmniej kilka rodzajów tarcz do P11).

: 2012-10-29, 15:07
autor: bombel
A co sadzicie o marce ZIMMERMANN?

: 2012-10-29, 15:30
autor: Ali-En
Dobre tarcze, tylko nie brać nawiercanych jeżeli mamy ostro traktować hamulce.

: 2012-10-29, 17:23
autor: bombel
A nacinane?

: 2012-10-29, 17:26
autor: Modzelitto
Szopen ma u siebie nacinane Speedmax'y i je sobie chwali.

: 2012-10-29, 20:55
autor: BeNeK
Ja również nie narzekam na speedmaxy :]

: 2012-11-10, 19:34
autor: slawq
witam.

z tego co poznalem temat....

srednica taczy w p11 jest taka sama jak w maxi a 32...

czyli mozna by zastosowac zaciski do p11 z a32?

zyskujemy zaciski 2 tloczkowe....

wczesniej jezdzilem wlasnie a32 i hamulce w standardzie byly spoko...

obecnie mam p11 sri i brakuje troche sprawnosci :(

czy ktos probowal tego chwytu?

pozdrawiam.

: 2013-02-02, 15:44
autor: Arias
Trochę odświeżę temat, ale z leksza się już pogubiłem, proszę o konkretne odpowiedzi:

1.Czy jest możliwość założenia zacisku 2 lub 4 tłoczkowego bez dodatkowej ingerencji w postaci wymiany tarczy? Mówiąc krótko co włożyć do seryjnych tarcz z P11 GT ?

2.Jaka felga jest wymagana przy powyższym zabiegu, na razie mam fabryczne 15".

Pozdrawiam

: 2013-02-02, 15:56
autor: vixo
Hamulce z s14 felga minimum 15cali

: 2013-02-02, 16:42
autor: radziejwwl
Patenty na podkladki pod klocki sa i wtedy z 200sx/300zx pod orginalna tarcze , ale chyba lepiej tarcze tez wymienic :D

: 2013-02-02, 17:09
autor: vixo
Ja mam na patent :-P

: 2013-02-02, 22:19
autor: Arias
Ale właśnie chodzi mi o to by pozostać przy seryjnych tarczach, a nie że nie dość że trzeba płacić więcej za tarcze prawie dwukrotnie to jeszcze dawać do stoczenia i nawiercenia otworów nowych co by na 4 śruby było. A podkładki pod klocki nie powodują jakichś komplikacji w postaci nie "fachowo" działającego systemu czy coś ?? Kto opanował patent z podkładkami ?

: 2013-02-02, 22:41
autor: vixo
ja mam podkładki i jeszcze jakoś samochód jeszcze hamuje :-P

: 2013-02-02, 22:49
autor: wod2u
Arias, kup sobie zaciski od 1990 Z32 NA, one seryjnie były pod tarcze 26mm, w subaru takie same zaciski (oprócz napisu) pracowały na tarczy 24mm. Co do toczenia tarcz to jeszcze nie wiem, wg ludzi, którzy montowali te zaciski w N16 wystarczy zdjąć 1,5mm materiału z miejsca, w którym tarcza jest najbliżej zacisku i wchodzi bez toczenia. Ponieważ same zaciski też są węższe od tych z S14 to podpasują pod większą ilość felg. No i są z alu, a nie żeliwne jak te od S14.
Ja mam takie zaciski przygotowane do włożenia na lato:
Obrazek

: 2013-02-02, 23:10
autor: radziejwwl
Ja mam zaciski od 300zx po zamontowaniu powiem , choc mysle nad modami ;) Jednak tak jak mowie tarcze dostaniesz w wiekszosci gratis do zaciskow , przewiercenie to pikus wiec nie wiem czy warto walczyc .

: 2014-04-06, 10:52
autor: Arias
A takie pytanie mam odnośnie tyłu, dlaczego tam jest tłoczek wkręcany w zacisku ?? Co się stanie jakbym wsadził na tył zacisk przedni z P11GT ?? z tarczą 280 ?? Biorąc pod uwagę, że z przodu wylądował by zestaw 2 lub 4 tłoczkowy z tarczą 280

: 2014-04-06, 10:59
autor: janusz
Arias nie miałbyś ręcznego jakbyś dał zacisk z przedniej osi.

: 2014-04-06, 11:03
autor: vixo
Chyba, że hydrołapa ;)

: 2014-04-06, 11:30
autor: Rysiu83
Ręcznego by nie było,ale byłby wentylowany tył :mrgreen:

: 2014-04-06, 12:15
autor: Arias
Generalnie nie używam ręcznego :P a hydro też metoda :P przynajmniej jak już bym go używał to by blokował 100% koła za każdym razem :P

Innych wad brak ??

Dlaczego tylny zacisk ma wkręcany tłoczek ?? Ma to jakieś zastosowanie ??

: 2014-04-06, 12:33
autor: gwaltek
Hamulec ręczny ...