Strona 2 z 3

: 2010-09-02, 08:29
autor: koziro
czy jarzma do tarcz 280 mm bez względu na system hamulcowy są takie same ?

: 2010-09-02, 21:43
autor: johny_fellow
Nie sądzę. Klocki się różnią więc jarzma na pewno też.
Pamiętaj, że TRW=LUCAS. Różnica jest tylko przy układzie ATE.

Ja na razie zrobiłem na nowym zestawie ok. 1.500km. Klocki już ładnie się ułożyły i powiem, że hamuje całkiem zdrowo :mrgreen: Miałem już jedno ostre awaryjne heblowanie i gdybym nie miał zapiętych pasów (a zawsze mam) to zdrapywałbym się z szyby :mrgreen:
Jedno co mnie drażni to to, że klocki FERODO i AKEBONO strasznie pylą. Shitowate KASHIYAMA tak nie pyliły. Może to wina nawiercanej i nacinanej tarczy. Chociaż z drugiej strony te nie piszczą. Poprzednie piszczały potwornie.

: 2010-09-03, 03:05
autor: alib1984
Coś za coś, dobrze hamujący, a stosunkowo tani klocek musi pylić. ;-)

: 2010-09-03, 07:28
autor: johny_fellow
No nie powiedziałbym, że FERODO czy AKEBONO należą do tanich.
Wiem, że to nie ta półka co EBC ale też nie najniższa. Powiedziałbym średnia, a do jazdy codziennej wyższa. Stosunkowo tanie to są wspomniane klocki KASHIYAMA, które jednak nie pylą.

: 2010-09-03, 09:38
autor: dylson
Bo kashiama sa twarde. To tak jak z oponami, opona moze byc twarda i miekka. Chyba wszystkie dobrze klejeace opony sa zrobione z miekkiej miesznki a co za tym idzie szybciej sie zdzieraja. Cos za cos.

: 2010-09-03, 10:37
autor: bonzo
dylson pisze:Bo kashiama sa twarde
i szybciej niszczą tarcze

: 2010-09-03, 12:49
autor: koziro
no to muszę szukać jarzmo do lukasa bo taki mam zacisk.bez sensu by było wymieniać wszystko.

: 2010-09-05, 10:50
autor: ArkiTech
Witam wszystkich jestem tu nowy i chciałbym się dowiedzieć na jaki zestaw zacisków i tarcz mógłbym wymienić te z primery cd20. Chodzi mi głównie o jakiś nie za drogi zestaw, który będzie lepszy od obecnego.

: 2010-10-06, 13:04
autor: Przem
a ja mam pytanko-czy z 200sx s14 zaciski czterotloczkowe podejda do mojej? (mam tarcze 280 mm) i jaki tego bedzie efekt hamowania? (znaczy czy jest sens?)

: 2010-10-06, 13:58
autor: dylson
Przem, tarcza z s14 ma 30mm grubosci a z p11 22mm wiec nie ma opcji zeby to zagralo.

: 2010-10-07, 07:07
autor: Przem
Dzieki za info

: 2010-10-19, 16:42
autor: NadiR
Kondziu_L pisze:
Ryba pisze:Mikoda oferuje mi za 320szt.
Ale 320 zł za 2 sztuki chyba. Zobacz na www.henkiel.com.pl są tam tańsze niż na stronie Mikody i taniej niż na Alledrogo.
Na dniach w końcu biorę się za przód i myślę bo mam niezłą zniżkę w IC i brął bym tam TRW.
Tutaj Mikoda do P10 za 138zł szt.
http://www.henkiel.com.pl/32641,Tarcza- ... ilnik=4271

TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Jutro zadzwonię i zapytam po ile będą w IC TRW.

Klocki biorę Nisshinbo :) ponoć niezłe.

http://allegro.pl/klocki-prz-oryg-nissh ... 53076.html

: 2010-10-19, 20:55
autor: johny_fellow
NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów :mrgreen:

: 2010-10-20, 08:43
autor: NadiR
johny_fellow pisze:
NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów :mrgreen:
Z Brembo u nas to tak jak z olejami - czy kupujesz w Biedronce czy sklepie motoryzacyjnym, zawsze loteria bo tyle podrob :)

Biorę tarcze TRW przód i klocki Nisshinbo. (mam duży rabat więc mikoda na kiedy indziej)
Tarcze dod. daję do cynkowania.

: 2010-10-20, 10:10
autor: GrzegorzPPP
johny_fellow pisze:
NadiR pisze:TRW maja za 125zł. Różnica niewielka, ale czy jakość tych Mikod wyda...
Kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym kupił BREMBO i zaczęły mu bić po 20tkm, więc teraz nie wiesz co będzie lepsze, a co gorsze.
Ja na tarczach MIKODA GT i klockach FERODO zrobiłem na razie nieco ponad 5tkm, i jestem bardzo zadowolony. Przy hamowaniu ze 180 do 40km/h nie było żadnych problemów i fadingu. Przy pomiarach G-TECHem i kilku ostrych hamowaniach lekko dymiły klocki, ale szybko przestały i śmiga dalej bez problemów :mrgreen:
A jak z drogą hamowania, poprawiło się coś :?:
Też planuję wsadzić tarcze mikody, a klocki nie wiem jakie, bo mam zaciski od P11 sport i ciężko do niej znaleźć klocki :/

: 2010-10-20, 13:57
autor: KTR
Nadir ale przechodzisz na zestaw z P11GT??

: 2010-10-20, 18:45
autor: NadiR
KTR pisze:Nadir ale przechodzisz na zestaw z P11GT??

Nie, wystarczy odmłodzenie tego co jest + nowy płyn ham.

: 2011-03-27, 18:44
autor: marlos90
to ja coś dodam od siebie, mam P11 cd20t i tak... z przodu mam tarcze 280mm i powiem że średnio hamują, abs działa, klocki są no ale.. płyn przydało by się wymienić bo nie wiem kiedy był wymieniany

druga sprawa to klocki i tarcze.. mam trw całość i chwalę sobie jeśli chodzi o brud jaki zostawiają na felgach, jest go naprawdę mało więc nie pylą strasznie

i po trzecie czemu montujecie hamulce z P11GT jak P11 z dieslem też ma tarcze 280mm, czy między tymi hamulcami są jakieś różnice? czy są takie same?

: 2011-03-27, 20:21
autor: johny_fellow
marlos90 pisze:czemu montujecie hamulce z P11GT jak P11 z dieslem też ma tarcze 280mm, czy między tymi hamulcami są jakieś różnice? czy są takie same?
W większości przypadków są takie same. Ewentualnie różnica może być w samym zacisku - w P11.144 montowane były LUCAS i ATE.
Ja np. mam jarzma z P11.144 1.8, nie z GT.

: 2011-03-27, 23:23
autor: BaSsGrU
a czy taki zestaw podejdzie do almy n15 ? A może już ktoś to przerabiał ? Sorry za OT ale bonzo zamknoł temat w dziale almery :-| nim ktoś się wypowiedział.

: 2011-03-28, 15:48
autor: dylson
BaSsGrU pisze:a czy taki zestaw podejdzie do almy n15 ?
Nie ma nissanowskich tarcz 4x100 o srednicy 280mm wiec kombinacja ze zmiana rozstawu.

: 2011-03-28, 20:04
autor: BaSsGrU
i wszystko jasne :(
a może da radę nawiercić tarcze od p11 GT pod 4 X 100 ?

Tylko pytanie czy zacisk z jarzmem podejdzie od p11 GT

: 2015-08-21, 18:17
autor: Mandhorm
cześć :)
odgrzeję trochę kotleta

znajomy dał mi od swojej s13 tarczę 280mm
Obrazek
są to 280 tylko krzywo wyszło na foto
Obrazek
potrzebuję do nich zakupić zaciski, moje wyglądają tak
Obrazek
czyli standardowe w p10 2.0 benzyna do tarczy 250 czy ile tam to dokładnie było

moje pytanie:
czy zaciski od s13 podejdą 100% p&p? czy szukać jakiś innych od p11gt czy jak?
powiem szczerze, że jest trochę tych zacisków od primer na allegro i można łatwo kupić nie to co trzeba, a o ile to prawda i od s13 pasują bez żadnego przerabiania to kupić złe będzie raczej ciężko :)
pozdrawiam :papa:

: 2015-08-21, 21:39
autor: Ryba
kolego jak masz już takie tarcze to zainwestuj w takie zaciski

Obrazek

Są one 4 tłokowe jednak współpracują z grubsza tarcza. 280x30 mm

Mimo to twoja tarcza również się nada, wystarczy że pod klocki dorobisz adaptery ( koszt 40 zł ) i będzie męsko wyglądało.

: 2015-08-22, 15:18
autor: HakeN
Poliftowe heble z s13 starcza i naprawdę jak są zdrowe to ładnie hamują! Ale jak ryba pisze lepsze 4tloczki z s14/z32 ale to koszt 500zl

: 2015-08-23, 10:51
autor: primeraP10
Podejdę od p11 jak i od s13 więc co masz taniej bierz. Ale wiadomo 4 tłoczek mega ale koszt nie mały

: 2015-08-24, 11:53
autor: Mandhorm
dobrze Panowie, dzięki za szybką odpowiedź :)

kolega marlos90 ma posprawdzać wszystko i jeżeli same jarzma wystarcza to mi odsprzeda :)

pewnie, że 4 tłoczki bym chciał, ale jak się tyle km trzaska p10 co ja, to co chwilę jakieś eksploatacyjne podzespoły są do wymiany więc może kiedyś :roll:

: 2016-03-01, 16:49
autor: vixo
A co potrzebujemy do 2tłoków z Xtraila ?

: 2016-03-02, 21:57
autor: diavel
vixo pisze:A co potrzebujemy do 2tłoków z Xtraila ?
Z tego co udało mi się znaleźć to trzeba przewiercić tarcz na 4 śruby oraz zmienić gwint w zwrotnicy na M14, nie wiem jak to wygląda z przewodami ale pewnie jest to do ogarnięcia.

: 2016-03-03, 06:50
autor: vixo
diavel pisze:trzeba przewiercić tarcz na 4 śruby oraz zmienić gwint w zwrotnicy na M14, nie wiem jak to wygląda z przewodami ale pewnie jest to do ogarnięcia
To to wiem przewody pasują.
Głównie kwestia tarcz mnie interesuje ? Z czego dać i dlaczego