Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Obniżenie zawieszenia

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-08-28, 20:28

jaka opona ?? 215/45/17 ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-08-28, 21:25

U kogo? Jeśli o mnie chodzi to tak 215/45/17.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-08-29, 09:49

Chodziło mi o zieloną Spokojnego, ale tak po fotach to profil opony chyba ten sam.

U mnie wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek

Springi: Eibach Sportline
Amory: OEM Monroe przód, KYB Excel-G tył
Felgi: 7x17 ET-40
Opony: 205/50/R17

Jak widać, kola trochę wchodzą w nadkola i się zastanawiam, jak będzie jak wsadzę 205 lub 215 na 45 i do tego z tyłu dystanse przykręcane 2,5cm, a na przód przelotowe 0,5-1cm.

Tylne nadkola mam zrolowane, nie wiem co z przodem będzie, czy nie będzie tarło.

Chciałbym uzyskać taki efekt:



Obrazek
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
gizmo
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa

Post autor: gizmo » 2015-08-29, 13:17

Arias, jak z twardością excel g? zadowolony z nich jesteś ?
Building a Nismo #daily #stay tuned
Obrazek

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2015-08-30, 07:10

Myślałem żeby trochę obniżyć auto ale wczoraj jak jechaliśmy w 5 osób to przejeżdżając przez próg przytarłem spód... do tego jest jeszcze butla w bagaju. Jak to trochę usztywnić żeby tak nie siadało ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-08-30, 09:21

Z excel-g jestem bardzo zadowolony, jak na amortyzatory standardowe bardzo dobrze współgrają ze sprężynami eibacha i to w najtwardszej wersji. Niestety przednie oem monroe wydaje mi się że większość nierówności pokonuje sama sprężyna.


Co do załadowanego tyłu to na oem sprigach dawałem przekładki gumowe między zwoje. Na fk automotive i obecnych eibach tył praktycznie w ogóle się nie ugina. Musi być naprawdę spora nierówność, ale od razu mówię ze nie podbija jak ping pong.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-04-04, 11:03

Może głupie pytanie ale w KYB AGX jest regulacja w przypadku primery od 1 do 8 jak je montowałem to ustawiłem próbnie na 4 i jest chyba trochę za miękko, żeby utwardzić trzeba iść w kierunku 1 czy 8. Wiem że mogę popróbować samemu ale bez zdejmowania koła nie da się przestawić a wolałbym odrazy trafić w odpowiednią stronę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-04-04, 11:54

8 najtwardziej

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-04-04, 11:56

Dzieki
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2017-01-03, 16:53

Wrzuci ktoś fotki P11 typu before/after po obniżeniu?
Myślę nad eibachami pro kit, to taki standard na lekką glebę

Z przodu mam nowe Ultra SR, tył Excel G też można powiedzieć nówki to chyba by się dogadały z prokitami :P
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2017-01-03, 18:07

Ja mam FK Automotive, obnizaja mniej niz Eibachy, ale są fajne w sumie:), zakładałem je do Ultra SR przód / Excel-G z tyłu, ale szybko padły tyły, teraz wrzuciłem AGX na tył (cena u dystrybutora jak Ultra SR na przód mniej wiecej) i zalecam nie używać Excel-G do obniżonych, w ogóle inna amortyzacja.

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2017-01-03, 23:42

No to naobniżałem :(

a miałem na tył B6 wrzucać na wiosnę...
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2017-01-04, 00:02

U mnie w P11.144, które jest nieco cięższe od P11, Excel-G (made in Czech) szybko padło przy sprżynach FK, ale może z Prokitem zaskoczy. Dużo osób kupuje te sprężyny to może ktoś się wypowie.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-04, 01:06

Pro kit to chyba najdrozsza propozycja dla Primery. Marka mówi sama za siebie. Przypadki wylania moze dotyczyly innego modelu sprezyny tj prospot?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2017-01-05, 11:40

Ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenie z excel G i prokitem ?
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2017-01-05, 12:05

Ja mam doświadczenie z exel g i mts, wywala amory moment w sunny n13/100nx na -40 jest beton,amory praktycznie nie maja skoku

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2017-01-05, 16:45

A na przeglądach później widać spadek skuteczności tłumienia? MTSy sa twardsze od PK ?
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2017-08-19, 08:31

Mam mały problem ze swoją primerą. Jak ją kupowałem przód był już trochę obniżony, i tak jeżdżę już rok i zastanawiam się czy na utwardzonym zawieszeniu to normalne że jak wjadę z dziurę jadąc nawet dość wolno to jest takie walnięcie jakby w ogóle nie uginał się amor, przenoszone jakby bezpośrednio na karoserie. Jak uginam ręką amortyzatory pchając na błotnik to normalnie się ugina, na diagnostyce wyszło prawie po 70% amortyzatory z przodu. Może gumy na amortyzatorach są zużyte?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”