Obniżenie zawieszenia
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Chodziło mi o zieloną Spokojnego, ale tak po fotach to profil opony chyba ten sam.
U mnie wygląda to tak:
Springi: Eibach Sportline
Amory: OEM Monroe przód, KYB Excel-G tył
Felgi: 7x17 ET-40
Opony: 205/50/R17
Jak widać, kola trochę wchodzą w nadkola i się zastanawiam, jak będzie jak wsadzę 205 lub 215 na 45 i do tego z tyłu dystanse przykręcane 2,5cm, a na przód przelotowe 0,5-1cm.
Tylne nadkola mam zrolowane, nie wiem co z przodem będzie, czy nie będzie tarło.
Chciałbym uzyskać taki efekt:
U mnie wygląda to tak:
Springi: Eibach Sportline
Amory: OEM Monroe przód, KYB Excel-G tył
Felgi: 7x17 ET-40
Opony: 205/50/R17
Jak widać, kola trochę wchodzą w nadkola i się zastanawiam, jak będzie jak wsadzę 205 lub 215 na 45 i do tego z tyłu dystanse przykręcane 2,5cm, a na przód przelotowe 0,5-1cm.
Tylne nadkola mam zrolowane, nie wiem co z przodem będzie, czy nie będzie tarło.
Chciałbym uzyskać taki efekt:
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Z excel-g jestem bardzo zadowolony, jak na amortyzatory standardowe bardzo dobrze współgrają ze sprężynami eibacha i to w najtwardszej wersji. Niestety przednie oem monroe wydaje mi się że większość nierówności pokonuje sama sprężyna.
Co do załadowanego tyłu to na oem sprigach dawałem przekładki gumowe między zwoje. Na fk automotive i obecnych eibach tył praktycznie w ogóle się nie ugina. Musi być naprawdę spora nierówność, ale od razu mówię ze nie podbija jak ping pong.
Co do załadowanego tyłu to na oem sprigach dawałem przekładki gumowe między zwoje. Na fk automotive i obecnych eibach tył praktycznie w ogóle się nie ugina. Musi być naprawdę spora nierówność, ale od razu mówię ze nie podbija jak ping pong.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Może głupie pytanie ale w KYB AGX jest regulacja w przypadku primery od 1 do 8 jak je montowałem to ustawiłem próbnie na 4 i jest chyba trochę za miękko, żeby utwardzić trzeba iść w kierunku 1 czy 8. Wiem że mogę popróbować samemu ale bez zdejmowania koła nie da się przestawić a wolałbym odrazy trafić w odpowiednią stronę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ja mam FK Automotive, obnizaja mniej niz Eibachy, ale są fajne w sumie:), zakładałem je do Ultra SR przód / Excel-G z tyłu, ale szybko padły tyły, teraz wrzuciłem AGX na tył (cena u dystrybutora jak Ultra SR na przód mniej wiecej) i zalecam nie używać Excel-G do obniżonych, w ogóle inna amortyzacja.
Mam mały problem ze swoją primerą. Jak ją kupowałem przód był już trochę obniżony, i tak jeżdżę już rok i zastanawiam się czy na utwardzonym zawieszeniu to normalne że jak wjadę z dziurę jadąc nawet dość wolno to jest takie walnięcie jakby w ogóle nie uginał się amor, przenoszone jakby bezpośrednio na karoserie. Jak uginam ręką amortyzatory pchając na błotnik to normalnie się ugina, na diagnostyce wyszło prawie po 70% amortyzatory z przodu. Może gumy na amortyzatorach są zużyte?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20