Strona 5 z 5

: 2013-11-13, 12:41
autor: Dreams
MacGayver tak zmieniłem zdanie bo jak miałbym tak jechać z przelotowym 1400 km do Szwecji to bym umarł xD

: 2016-10-29, 17:38
autor: arczar
Jest już kilka wątków - niby każdy o czym innym, ale w gruncie rzeczy na którejśc stronie wszystko sprowadza się do jednego - dywagacji na temat budowy wydechu.

Do rzeczy:

13.10 zaczynam wkładanie kolektora z P10 eGT do mojej P11 i mam kilka pytań:

1. Dawać nową uszczelkę pod kolektor czy jak stara będzie dobra to zostawić?
2.Wyjście z portek ma 53mm po zewnętrznej. Czy kupować do tego tłumik w obudowie kata o średnicy 55mm i nałożyć na zewnątrz rury a dalej zrobić zejście w seryjną rurę? (na razie reszta wydechu zostaje)
A może zaraz za łącznikiem zapodać rurę 60mm i tłumik w obudowie kata 60mm i zrobić zejście do serii (w celu przygotowania na przyszłą wymianę wydechu z Accorda jak u Igrucy)?

Tak w ogóle to rura z portek jest w kształcie S, a PrzeRusco miał prostą - zmieści się to?
Obrazek


3. Tulejka do przedliftowej sondy w SR20 to gwint 18x1,5?

[ Dodano: 2016-10-30, 20:43 ]
Nikt nic nie wie?

Zły wątek?

: 2016-10-31, 00:39
autor: MacGayver
1. Najlepiej nowa jak juz będzie wszystko rozebrane.
2. Zrobić wydech na 60 mm a końcowy tlumik daj na 55mm jako zwężenie.
3. Tak 18x1.5

: 2016-10-31, 08:51
autor: Ad@mus
Kata ani tłumika w obudowie kata bym nie dawał.
Środkowy jak największy końcowy tak samo, oba przelotowe, tak zbudujesz mało restrykcyjny przelotowy cichy układ.

Po tłumiki polecam uśmiechnąć się do LUKICRX, potrafi pomóc za dobrą kaskę.

: 2016-10-31, 12:45
autor: VE Killer
Ad@mus pisze:Środkowy jak największy końcowy tak samo, oba przelotowe, tak zbudujesz mało restrykcyjny przelotowy cichy układ.
a chuja prawda. nawet na 3 przelotowych układ nie bedzie tak cichy jak na jednym komorowym.

a co do uszczelki pod kolektorem jak masz fabryczna metalowa wielowarstwowa i jest dobra to ja zostaw bo kazdy inny nowy zamiennik jest gorszy jakosciowo

: 2016-10-31, 19:36
autor: arczar
Dziękuje za rady, ale Pany, ja na razie tylko zmieniam kolektor i wywalam drugiego kata, a nie zmieniam cały wydech. Na razie reszta zostaje seria o średnicy poniżej 50mm...

: 2016-11-01, 00:13
autor: lgruca
arczar, kolektor od PrzeRuSco siedzi teraz u mnie i to "S" było wymodelowane łącznikiem elastycznym. Ja jednak kolektor obciąłem i z portek teraz mi wychodzi rura 2,5" i taka idzie do środkowego. Jakbyś miał pytania to uderzaj na pw.

: 2016-11-13, 23:29
autor: arczar
Dzięki!

pytanie za 100 pkt." uszczelka SR20DE a SR20DEL się czymś różni?

Numery inne, cena w intercars inna (20 dla DE a 40 dla DEL-a), ale zdaje się że poza tymi danym nie ma różnicy:

numer OEM dla DEL-a: 14036-70J01
numer OEM dla DE: 14036-70J00

: 2016-11-14, 17:30
autor: VE Killer
jesli pytasz o uszczelkę miedzy głowicę a kolektor to nie ma róznicy. tylko VE ma inne