Almera GTi wydech przelotowy 2,5"- zwężenie na końcu??
: 2012-02-02, 22:55
Mam zagwozdkę z budową wydechu do almery gti, po lekturze forum decyzja padła na przelot z nierdzewki na 2,5" z wywalonym katem, przelotowym środkowym na 2,5" oraz twin loopem na końcu.
Tłumiki miały być od rm motors, jest mały zonk twin loop, ten którego mi zaproponowali będzie miał wejście na 2,5", ale reszta rury razem z tym co się zawija wokół puszki będzie na 2" (za przerobienie tego na 2,5" zawołali chorą kasę, dlatego takiej opcji nie rozważam). Mam problem czy takie rozwiązanie będzie ok. Jakie skutki będzie miało zwężenie z 2,5" na 2" na samym końcu układu, gdzieś czytałem że powinno to mieć korzystny wpływ ale mowa była o zejściu z 2,5" na 2,25", tu będzie więcej bo do 2". Jak to będzie z nissanowym SR20DEH?
Alternatywą jest twin loop OBX, tu jest cały czas 2,5", ale to z kolei ebayowy tłumik, różnie oceniany na zagranicznych forach (wizualnie fajniejszy, wykonanie i spawy ok ale z jakością samego materiału różnie bywa).
Generalnie układ ma być maksymalnie cichy, zastanawiam się też czy nie wstawić drugiego tłumików przelotowych, lub jakiegoś substytutu katalizatora. Pomysł z twin loopem wyszedł od tego, że taki tłumik ponoć jest najcichszym przelotowym, a sam design zajebiście do mnie trafia.
Tłumiki miały być od rm motors, jest mały zonk twin loop, ten którego mi zaproponowali będzie miał wejście na 2,5", ale reszta rury razem z tym co się zawija wokół puszki będzie na 2" (za przerobienie tego na 2,5" zawołali chorą kasę, dlatego takiej opcji nie rozważam). Mam problem czy takie rozwiązanie będzie ok. Jakie skutki będzie miało zwężenie z 2,5" na 2" na samym końcu układu, gdzieś czytałem że powinno to mieć korzystny wpływ ale mowa była o zejściu z 2,5" na 2,25", tu będzie więcej bo do 2". Jak to będzie z nissanowym SR20DEH?
Alternatywą jest twin loop OBX, tu jest cały czas 2,5", ale to z kolei ebayowy tłumik, różnie oceniany na zagranicznych forach (wizualnie fajniejszy, wykonanie i spawy ok ale z jakością samego materiału różnie bywa).
Generalnie układ ma być maksymalnie cichy, zastanawiam się też czy nie wstawić drugiego tłumików przelotowych, lub jakiegoś substytutu katalizatora. Pomysł z twin loopem wyszedł od tego, że taki tłumik ponoć jest najcichszym przelotowym, a sam design zajebiście do mnie trafia.