Hej,
ostatnio zacząłem się przymierzać do wywalenia fabrycznego kolektora z mojego muła qg18de i kusi mnie założenie 4-2-1 i nowego kompletnego wydechu. Rozglądam się po ebayu LINK i chciałem Was zapytać, czy ktokolwiek ma doświadczenia z takimi kolektorami z ebaya? Czy ma to sens czy lepiej sobie darować?
Wiecie czy taki kolektor z sentry będzie pasował PNP do primerowego qg18de ?
Wszelkie info porady i sugestie na wagę złota
kolektor 4-2-1 qg18de p11
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
nie żebym był ortodoxem ale z QG w WP nie poszalejesz
uzbieraj siana i idź w SR tak jak już niejednokrotnie ci pisałem
Mnogość opcji przysparza o zawrot glowy:
-dłubanie qg 4000zl+... + po jakims czasie olejopijność i remont
-sr20de kpl swap plus rewizja zależy od źródła, ale zdarzało się widzieć dobre silniki po 500zł do tego skrzynia komp wiazka i wio
-sr20ve koszt zależne od opcji
-sr20det zależne od opcji i kto robi
ogółem mam wrazenie ze dłubanie każdej jednostki to podobna kasa... i podrasowanie qg wcale tanie nie jest
uzbieraj siana i idź w SR tak jak już niejednokrotnie ci pisałem
Mnogość opcji przysparza o zawrot glowy:
-dłubanie qg 4000zl+... + po jakims czasie olejopijność i remont
-sr20de kpl swap plus rewizja zależy od źródła, ale zdarzało się widzieć dobre silniki po 500zł do tego skrzynia komp wiazka i wio
-sr20ve koszt zależne od opcji
-sr20det zależne od opcji i kto robi
ogółem mam wrazenie ze dłubanie każdej jednostki to podobna kasa... i podrasowanie qg wcale tanie nie jest
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- ronnie333pl
- wiem o czym pisze
- Posty: 87
- Rejestracja: 2013-02-27, 16:13
- Lokalizacja: Kraków
Każdą opcję muszę przemyśleć. Wydech i tak muszę na wiosnę zrobić, bo jest dziurawy.
Czy dłubanie przy seryjnym kolektorze kończy się na wydłubaniu katalizatora? Da się jeszcze w nim coś poprawić low costem ? Może poszedłbym w kierunku poprawienia seryjnego i zrobienia porządku z wydechem tym co mam, a faktycznie siano będę odkładał na sr...
Czy odcinek za drugim katem, w 2.0 był szerszy niż ten w 1.8 ? Jesli tak, to czy taka podmianka ma sens ?
Czy dłubanie przy seryjnym kolektorze kończy się na wydłubaniu katalizatora? Da się jeszcze w nim coś poprawić low costem ? Może poszedłbym w kierunku poprawienia seryjnego i zrobienia porządku z wydechem tym co mam, a faktycznie siano będę odkładał na sr...
Czy odcinek za drugim katem, w 2.0 był szerszy niż ten w 1.8 ? Jesli tak, to czy taka podmianka ma sens ?
z katami nie kombinuj bez swinki, bo zaraz ci check wywali, sondy umrą i będzie żarł po 20l na 100km a do tego może nawet źle jechać...
qg18de ma już trochę więcej elektroniki, dlatego najlepiej swapowac na stare sr20de z p10 z kompem od n14gti / p10 gt bo raz nie ma immo a dwa radzi sobie bez sondy lambada
wszystko w sumie można wyczytać w moim temacie
qg18de ma już trochę więcej elektroniki, dlatego najlepiej swapowac na stare sr20de z p10 z kompem od n14gti / p10 gt bo raz nie ma immo a dwa radzi sobie bez sondy lambada
wszystko w sumie można wyczytać w moim temacie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW