Polska kopia SSACa
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
dobra to sprawa ma sie tak ten gotowiec tego zejścia to ma być cos takiego
http://www.ebay.co.uk/itm/OBX-Universal ... 19edb2725c
średnica wejscia tego 4 w 1 będzie 48mm ogólnie chłopaki bedą się sugerować wymiarami/tematami z sr20forum a tam jest dosyć rozległa lektura na ten temat tegoż kolektora, ten kolektor bedzie na wzór megaphona czyli to zejście 4-1 żeby było takie zduszone i ,żeby się powiększała ta rura reszty wydechu. Wszelkie sugestie pomysły mile widziane.http://www.sr20forum.com/1961588-post1.html takie cuś ma wyjść
PS. ve killer co masz na mysli mówiąć o tych obliczeniach
http://www.ebay.co.uk/itm/OBX-Universal ... 19edb2725c
średnica wejscia tego 4 w 1 będzie 48mm ogólnie chłopaki bedą się sugerować wymiarami/tematami z sr20forum a tam jest dosyć rozległa lektura na ten temat tegoż kolektora, ten kolektor bedzie na wzór megaphona czyli to zejście 4-1 żeby było takie zduszone i ,żeby się powiększała ta rura reszty wydechu. Wszelkie sugestie pomysły mile widziane.http://www.sr20forum.com/1961588-post1.html takie cuś ma wyjść
PS. ve killer co masz na mysli mówiąć o tych obliczeniach
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Ja coś postaram się zrobić, pogięte z minimalną ilością spawów, podajcie gdzie można podejrzeć spec techniczny żeby nie trzeba było przekopywać internetów |edit| sorki umknął mi link z posta powyżej, coś będę działał, choć czasu mamy niewiele na takie tematy
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
wydaje mi się że jak już robić kolektor to warto policzyć jakie długości rur jakie średnice.... chyba że ustalacie że kolektor ma być pod seryjny silnik i tyle.killer2000 pisze: co masz na mysli mówiąć o tych obliczeniach
zejście 4-1 ładne tylko czy poza Ebayem jest np. u nas do kupienia bo cena koło 200zł to prawie połowa zakładanej ceny kolektora:)) jeśli ssac kosztuje jakieś 600zł
zastanawiam się jaką cene kolektora wy zakładacie ... bo nierdzewka tania nie jest: kolanka+ rura + flansza odpowiedniej grubości żeby się nie wyginała od temperatury to zejście 4-1 w sumie sam materiał tani nie jest a gdzie robota, tigowanie, tarcze gaz drut...
moim zdaniem żeby w ogóle było to opłacalne to cena 800-1000 to jest minimum no chyba że podchodzicie do tematu hobbystycznie:))))
Ostatnio zmieniony 2014-10-22, 20:56 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
dobrze gość mówi, polać muVE Killer pisze: w sumie sam materiał tani nie jest a gdzie robota, tigowanie, tarcze gaz drut...moim zdaniem żeby w ogóle było to opłacalne to cena 800-1000 to jest minimum no chyba że podchodzicie do tematu hobbystycznie:))))
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
to się wygłupiłem ale z drugiej strony to kto wie...na motocyklowym forum to 20% opisy i oznaczenie płci robi dla jaj , tak więc ? wygłupiłem się ?
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
kolektor z 0.5 to działą ? nawet nie mówię o przepaleniu, ale sama rozciągliwość stali, przecież to by popękało IMHO
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
VE Killer, Krystyna, twój facet dobrze ci musi podpowiadać:)
czy aby napewno? może ludzie nie wiom co te znaczki oznaczają?Lukicrx pisze:na motocyklowym forum to 20% opisy i oznaczenie płci robi dla jaj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
słuchajcie na razie są wstepne założenie jeżeli da się załatwic taniej takie zejście to pisać gdzie co jak co do kolektora 4-1 to napewno bedzie duzo tańszy od dostepnych na rynku chociaż nie wiem czy niektórzy wiedzą ile kosztuje taki kolektor 4-1 megaphone bo ceny się od 1000dolków zaczynają a i po 1700dolków też sie znajdą
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Jaka jest idea tego megaphona ? widzę rurę wewnętrzną i zewnętrzny płaszcz w formie stożka, ale coś więcej ?
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
w brew pozorom jeśli chodzi o rury i kolanka z nierdzewki to nie jest to na kilogramy jak np. aluminium. standardowe grubości kolanek i rur to 2.0 mm. niektóre średnice można dostać ze scianką 1.5mm ale są droższe niż 2.0.
ścianki 1.0 i mniejszej szczerze wątpię aby była osiagalna ..poza tym kto taki papier pospawa aby w srodku nawisów nie było.... pomijając fakt że i tak aby dobrze to otigować trzeba od srotka gaz wpuszczać a to kolejne koszty
moim zdaniem wyposrodkowana cena dla obu stron to 1 tysiak jak w mordę strzelił oczywiście za konkretnie zrobiony 4-1 z ładnym zejściem a nie kawał osmarkanego złomu
[ Dodano: 2014-10-22, 22:45 ]
ścianki 1.0 i mniejszej szczerze wątpię aby była osiagalna ..poza tym kto taki papier pospawa aby w srodku nawisów nie było.... pomijając fakt że i tak aby dobrze to otigować trzeba od srotka gaz wpuszczać a to kolejne koszty
moim zdaniem wyposrodkowana cena dla obu stron to 1 tysiak jak w mordę strzelił oczywiście za konkretnie zrobiony 4-1 z ładnym zejściem a nie kawał osmarkanego złomu
[ Dodano: 2014-10-22, 22:45 ]
daj namiary... gdzie to widzisz??Lukicrx pisze:widzę rurę wewnętrzną i zewnętrzny płaszcz w formie stożka, ale coś więcej ?
XXX
No tu http://www.sr20forum.com/1961588-post1.html
a co do grubości ścianki 1,5 mm to standard, a 1,2 mm też spawamy, nie jest to nic kosmicznego, 0,8 czy 1,0 wymaga spawania laserem lub robota...ale Ja nie wiem o czym pisze
a co do cen, bazowo jest cena za kg z tego się wylicza poszczególne produkty, droższe "paradoksalnie" są te które nie są standardem katalogowym huty
a co do grubości ścianki 1,5 mm to standard, a 1,2 mm też spawamy, nie jest to nic kosmicznego, 0,8 czy 1,0 wymaga spawania laserem lub robota...ale Ja nie wiem o czym pisze
a co do cen, bazowo jest cena za kg z tego się wylicza poszczególne produkty, droższe "paradoksalnie" są te które nie są standardem katalogowym huty
Ostatnio zmieniony 2014-10-22, 22:00 przez Lukicrx, łącznie zmieniany 1 raz.
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=11970
tu coś jest o jakimś 4-1 i to chyba nierdzewka
[ Dodano: 2014-10-22, 23:02 ]
[ Dodano: 2014-10-22, 23:08 ]
[ Dodano: 2014-10-22, 23:16 ]
w ogóle czy są osiągalne gdzies kolanka ale o większym promieniu... łagodniejszy łuk cos takiego jak te z linka sr20forum???
[ Dodano: 2014-10-23, 18:08 ]
nagle wszyscy nabrali wody w usta???
tu coś jest o jakimś 4-1 i to chyba nierdzewka
[ Dodano: 2014-10-22, 23:02 ]
gdzie dostać takie kolanka i rury np. fi 50?Lukicrx pisze:a co do grubości ścianki 1,5 mm to standard, a 1,2 mm
[ Dodano: 2014-10-22, 23:08 ]
to jest chyba taki sposób na połaczenie .. kolejna część wydechu wchodzi pomiędzy ten płaśzcz a rure i posiada kołnierz na obejme.. tak mi się przynajmniej wydaje bo ta rura tylko na samym końcu jest podwójneLukicrx pisze:widzę rurę wewnętrzną i zewnętrzny płaszcz w formie stożka, ale coś więcej
[ Dodano: 2014-10-22, 23:16 ]
w ogóle czy są osiągalne gdzies kolanka ale o większym promieniu... łagodniejszy łuk cos takiego jak te z linka sr20forum???
[ Dodano: 2014-10-23, 18:08 ]
nagle wszyscy nabrali wody w usta???
XXX
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
kolektor projektowany jest pod bardziej zmodyfikowane fury czyli dobrze jak silnik będzie troche doprężony i miał wałeczki lepsze, ale testy na moim seryjnym vvl-u też będą później wrzucimy wałki do mnie i zobaczymy co z tego będzie czyli git fasola tuningujemy
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Nie nabrali wody w usta tylko pracują , u Siebie w firmie gniemy 50 mm R=90 mm ścianka 1,5 mm chcesz ? pisz na PW.VE Killer pisze:nagle wszyscy nabrali wody w usta???
A co do Megaphona, nie sądzą że to połączenie, raczej jakaś forma puszki rezonansowej czy cuś co podbija efekt dźwiękowy, ten stożek wygląda na pusty w środku, tak to oceniam, ale mogę się mylić.
Ostatnio zmieniony 2014-10-24, 17:08 przez Lukicrx, łącznie zmieniany 1 raz.
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź