Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Owijanie kolektora

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-12, 07:41

bombel ale ten co my zamawiamy? Billiona? Czy jakiś inny?

Panowie już mam wszystkich. Poszły właśnie privy!

Pozdrawiam i dawajcie znać jak do was dotrze przesyłka.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-12, 08:00

p'xxl pisze:bombel ale ten co my zamawiamy? Billiona? Czy jakiś inny?
No porzadny czyli Billiona chyba :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-12, 10:31

Panowie te wszystkie tanie bandaże to jest ten sam chiński wytwór, nie wiem po co się tak tym stresujecie. Bilion, bilon, bizo, ozon - wszystko to samo :mrgreen:

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-03-14, 16:26

p'xxl, moglbys podac dane kontaktowe tej firmy co zamawiamy tasmy. chcialbym im wyslac dane do faktury.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-14, 19:46

Hiszpan 207, nie dostałeś priwa? Dzisiaj puszczę maila w tej sprawie. Daj mi na priwa dane do faktury.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-03-17, 10:06

Hello, co z taśmami??? Przesyłki nie jeszcze widać...

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-17, 20:55

Do mnie dotarło. Cierpliwości. Ja przelewałem kasę od razu w ten sam dzień co dałem Wam info. Niestety Poczta Polska.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-03-17, 23:25

Ja też dziś dostałem ;-)

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-03-18, 09:48

Dostałem i od razu zabrałem sie za owijanie. Musze przyznać, że te 10 metrów wystarcza na "styk" na kolektor i dwururke (do plecionki) żeby owinąć to w miarę pożądnie. tak z 15 metrów to by było akurat.
Dodatkowo w niektórych miejscach pospinałem te bandaże opaskami plastikowymi (takimi uniwersalnymi, przeważnie do spinania kabli elektrycznych) tylko nie wiem czy wytrzymają taką temperature.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-18, 09:53

To może dzisiaj i do mnie dojdzie?? :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-03-18, 10:19

może jakieś fotorelacje z owijania ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-03-18, 11:16

Hiszpan 207 pisze: Dodatkowo w niektórych miejscach pospinałem te bandaże opaskami plastikowymi (takimi uniwersalnymi, przeważnie do spinania kabli elektrycznych) tylko nie wiem czy wytrzymają taką temperature.
:-o :-o :-o stalowymi pospinaj :!:
plastik spłynie przy wygrzewaniu kolektora...

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-03-18, 12:05

wiem wiem, pewnie po parunastu minutach sie roztopi. juz sobie załatwiam metalowe.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-18, 17:06

Dostałemn bandaż, ale powiem szczerze, że mnie rozbawił. Tez dostaliście w gratisie grudki ziemi?? :D

Awatar użytkownika
alib1984
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 14:43
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alib1984 » 2010-03-18, 23:50

HeHe, glebe masz za free, wypas :lol:

Awatar użytkownika
onegog
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2010-01-03, 16:38
Lokalizacja: Marieff & Ursus

Post autor: onegog » 2010-03-19, 22:16

wczoraj również przyszedł, ale bez gleby

dziękuję p'xxl za sprawną akcję :)

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-03-24, 09:19

Bandaże na kolektorze i szykuje sie do założenia.
Czy ktoś już może sie za to zabrał. Nie było problemów z odkręceniem metalowej osłony termicznej, albo z 8-ma śrubami kolektor-głowica?
Można sie za to zabrać samemu, czy raczej trzeba oddać do tłumikarza, bo bez podgrzania tych śrub palnikami sie nie obejdzie?
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
qwasar
wiem o czym pisze
Posty: 66
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: qwasar » 2010-03-24, 10:56

U mnie bez palnika się nie obejdzie...

P.S. Zakładacie te uszczelki co były razem z kolektorem, czy jakieś bardziej profi?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-30, 19:01

qwasar pisze:P.S. Zakładacie te uszczelki co były razem z kolektorem, czy jakieś bardziej profi?
Te seryjne to shit. Tzreba kupic nowe

P.S. Pamietajcie by sie dobrze zabezpieczyc przed owijaniem i tylko na mokro to robcie. Ja mimo tego sie drapie :/

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-03-30, 19:38

Bombel ja pociągnąłem na sucho. Co do zabezpieczenia to spokojnie w rękawiczkach i nic mnie nie męczy. Jak poowijaliście kolektory powrzucajcie foty!
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-31, 08:00

Coś dużo płacicie za te bandaże, a tydzień temu brałem dla kolegi 20 m z re5pecta za 130 zł. Trzeba dzwonić i zawsze się można dogadać.

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-03-31, 11:15

Kenet pisze:20 m z re5pecta za 130 zł
szkoda ze szybciej nie pisales, bo 20 metrow to by wystarczyło zeby pożadnie to owinąć. 10m to jednak mało na taki kolektor

Wczoraj zabrałem sie za montaż Kolektora w P11 i dla wszystkich którzy sie za to zabrali mam kilka porad bo ja robilem to kilka godzin i poległem na błachostkach. dzisiaj ciąg dalszy i mam nadzieje ze zdążę do soboty.

Żeby zdjąć osłone termiczną a potem seryjny kolektor należy zdemontować łapkę z prawej strony trzymającą wspornik maski.
potem zdemontować wentylator z prawej strony potem z lewej.
Odkręcić osłonę kolektora, odkręcić kolektor od spdu z rurą idącą do plecionki a potem przy silniku.
wyjąc kolektor i uważać żeby nie uszkodzić sondy lambda.
Przed włożeniem ssaca należy najpierw włożyć trzy śrudby w flanszy łączenia z dwu-rurką. bo jak ktoś dobrze owinął kolektor bandażami (tak jak ja) to potem będzie problem z włożeniem tych śrub gdy przykręcicie kolektor do silnika.
jak zamontujecie ssaca do głowicy silnika, trzeba koniecznie wkręcić wszystkie śruby zanim kolektor "dotknie" głowicy silnika. ja najpierw spasowałem dobrze kolektor i zacząłem wkręcać śruby po kolei. efekt tego taki że nie mogłem dokręcić dolnych środkowych śrub, od cylindra drugiego i trzeciego.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
onegog
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2010-01-03, 16:38
Lokalizacja: Marieff & Ursus

Post autor: onegog » 2010-04-01, 14:35

Kenet pisze:Coś dużo płacicie za te bandaże, a tydzień temu brałem dla kolegi 20 m z re5pecta za 130 zł. Trzeba dzwonić i zawsze się można dogadać.
nie zrozum mnie źle.
Od początku śledziłeś ten temat, a teraz jak już wszyscy zakupili to informujesz o tym że można było mieć 2 razy więcej za tyle samo. w podobnej jakości ;)


:-> :-> :->

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-04-02, 08:32

Mnie wystarczyło. Dla mnie to dodatek bo bez bandaża też auto jeździ. Poniżej fotka jak wygląda mój ssac po owinięciu.

Obrazek
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-02, 10:12

onegog pisze:nie zrozum mnie źle.
Od początku śledziłeś ten temat, a teraz jak już wszyscy zakupili to informujesz o tym że można było mieć 2 razy więcej za tyle samo. w podobnej jakości
W pierwszym moim poście jest wszystko, ja nie jestem dystrybutorem tego. Zadzwonić może każdy.

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-04-02, 11:11

p'xxl, jak przykręcałeś 4-2-1 do silnika wykorzystałes orginalne nakrętki ,czy jakieś inne. u mnie jak założyłem ssaca dolne nakrętki od dwóch srodkowych cylindrów nie chcą się do końca wkręcić z powodu zbyt dużej grubości rury w miejscu gdzie trzeba nakręcić nakrętki.

Druga sprawa, że bardzo trudno jest dokręcić porządnie na wszystkie śruby kolektor z dwururką, w primerze nie ma praktycznie tam miesca żeby włożyć rękę a co dopiero klucz.

ponadto miałem bardzo mocno dokręcone te dwie śruby w rurze od cylindra 4 i 3 a mimo to jedna mi wypadła podczas jazdy i teraz szukam jakieś zastępczej albo wyciągne ten kolektor i dam komuś żeby mi zaspawali te śruby.

Auto stoi z tego powodu od dwóch dni i przyznam szczerze że tymi pierdołami jestem negatywnie zaskoczony właśnied dlatego że dwie nakrętki głowica kolektor poprostu tam nie pasują, a po drugie że nie można pożądnie skręcić kolektora z dwururką, chyba zeby wyciągnąc rurki od klimatyzacji a to następne koszty
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-04-04, 14:24

Hiszpan 207 pisze:p'xxl, jak przykręcałeś 4-2-1 do silnika wykorzystałes orginalne nakrętki ,czy jakieś inne. u mnie jak założyłem ssaca dolne nakrętki od dwóch srodkowych cylindrów nie chcą się do końca wkręcić z powodu zbyt dużej grubości rury w miejscu gdzie trzeba nakręcić nakrętki.
Dopiero po Świętach się za to biorę. Trochę mi się plany pozmieniały. Nie będzie szlifu łba. Nikt z okolicznych macherów nie chce się za to wziąć. Jeden by robił ale głowicy więcej jak 0,4 mm nie zeszlifuje. Założę ssaca i biorę się za lakier i Body. Dam znać jak co zrobiłem. Postaram się robić na bieżąco zdjęcia z prac nad kolektorem.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
qwasar
wiem o czym pisze
Posty: 66
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: qwasar » 2010-04-16, 08:49

I jak tam? Wszyscy pozawijali kolektory? Czuć jakąś różnicę w jeździe na nowym wydechu?

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-04-16, 09:58

Muszę go najpierw wykręcić :-/ bo jakoś nie widzę siebie owijającego kolektor pod maską :roll: Poza tym ma ktoś pomysł jak owinąć w ga14/16 rurę od 3 i 4 cylindra bo jest tam strasznie wąsko może z 4 mm. :-|
Obrazek

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-04-16, 11:14

ciapek pisze:Muszę go najpierw wykręcić :-/ bo jakoś nie widzę siebie owijającego kolektor pod maską :roll: Poza tym ma ktoś pomysł jak owinąć w ga14/16 rurę od 3 i 4 cylindra bo jest tam strasznie wąsko może z 4 mm. :-|
Obrazek
np. tak :) :
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Wydechowy”