Strona 3 z 4

: 2013-08-27, 21:34
autor: czajnik
cóż Twoje zdanie. Ja się z nim nie zgadzam i nie muszę. A jakie polecasz ? Kto Twoim zdaniem robi zajebiste wałki do nissana skoro Cat Cams to gówno.

: 2013-08-27, 21:42
autor: Pawel18PL
Do ve to Kelfordy jeszcze są całkiem fajne :)

: 2013-08-27, 21:43
autor: Arias
Bo CAT CAMS robi wałki Pro Street i Racing a nie Powered Daily Car, w sumie to modowanie samochodu, żeby się zbierało od najniższych partii jest trochę bez sensu lepszy SWAP, a jak już modować to pod konkretny zakres, dla mnie 4000+ jest idealne nawet jak na miasto, GT fabrycznie sobie idealnie radzi na mieście do sprawnego przemieszczania, jakby jej dodać ze 50+ koni od 4000 rpm byłoby idealnie nawet do killowania modyfikowanych Hond, VW itd, ale VE mnie nie przekonuje bo to "ujarzmiony potencjał" SR20

: 2013-08-27, 21:50
autor: czajnik
nie pytałem o wałki do VE bo takie kompletnie mnie nie interesują.Coobcio stwierdził że Catcams robi ..ujowe wałki do nissana (DE) dlatego pytam co proponuje konkretnie do DE

Arias ale ja własnie do wyscigowego silnika mam zamontowanego Cat Camsa i własnie złapałem doła bo wywaliłem kasę na kiepskie wałki.:(

: 2013-08-27, 23:01
autor: Coobcio
Tylko JWT !!

: 2013-08-28, 05:34
autor: Pawel18PL
czajnik pisze:nie pytałem o wałki do VE bo takie kompletnie mnie nie interesują
Aj lekko zawiany wczoraj byłem ;) Mi scusi

: 2013-08-28, 08:36
autor: czajnik
JWT do rolkowego maja jeden wałek, szkoda że wykresów (czasoprzekrojów) wałka nie podali a jedynie całkowity czas otwarcia zaworu. no ale skoro sa najlepsze to mozna wybaczyć.

: 2013-08-28, 08:37
autor: Coobcio
JIM WOLF TECHNOLOGY

Tutaj masz bardzo faju tuningowy produkt:
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=471

Wznios 12,5mm i czasy 281... Cat Cams piepszy robote bo robi duże czasy i małe wzniosy w efekcie jest mało niuta i beznadziejny dół oraz wolne obroty...

A jak szukasz wyczynowych wałków to proszę 14mm wzniosu i 313*
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... PartID=472

: 2013-08-28, 08:42
autor: DubSon
Coobcio, czajnika N14 nie wie co to wolne obroty i dolny zakres :D

: 2013-08-28, 08:43
autor: Coobcio
DubSon pisze:Coobcio, czajnika N14 nie wie co to wolne obroty i dolny zakres :D
Tyle poświęceń a pewno nawet 200KM nie ma :P
No ale trzeba walczyć :D

: 2013-08-28, 08:50
autor: czajnik
w końcu to Ty masz najlepszą reklame i robisz najmocniejsze silniki, tyle że dla mnie nie są istotne wykresy z hamowni a osiagi samochodu.

[ Dodano: 2013-08-28, 09:54 ]
Coobcio skoro masz takie zajebiste dojście do części to może znajdziesz mi wkład do krótkiej skrzyni?

: 2013-08-28, 09:01
autor: Coobcio
Takie rzeczy ogarniał GRE - uderz do niego, chyba jest tu na forum jak nie to skrobnij mi PW co dokładnie Cię intersuje to się go na fejsie zapytam...

Ps. Wykres = osiągi, jeśli chodzi o silnik, czasem nie warto pchać nie wiadomo jak agresywnych jak na łągodniejszych można osiągnać to samo z lepszym dołem :D

Do Wyścigów jeszcze żadnego hardkorowego silnika nie budowałem tylko na ulicę, więc musi być power, dobry doł, ładne wolne obroty i ma zapierdalać :D

: 2013-08-28, 09:19
autor: czajnik
no to sam widzisz że rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach. ja nissana nie robie na ulicę tylko na tor i zawsze powtarzałem że mam w dupie kulturę pracy silnika

[ Dodano: 2013-08-28, 10:39 ]
Coobcio pisze:Takie rzeczy ogarniał GRE - uderz do niego, chyba jest tu na forum jak nie to skrobnij mi PW co dokładnie Cię intersuje to się go na fejsie zapytam...
no to nie zabłysłes bo o tym juz wiem od dawna :lol:

: 2013-08-28, 11:35
autor: misiar90
I jak? Gadałeś z nim?

: 2013-08-28, 13:26
autor: MacGayver
tyle że wykres można dowolnie sobie narysować, najlepiej jak w efekcie właśnie auto będzie jeździć tak jak powinno bo wykres nie zawsze jest wiarygodny

: 2013-08-28, 21:02
autor: czajnik
MacGayver co Ty opowiadasz wykres to podstawa reszta się nie liczy bo jak masz zajebisty wykres to i samochód lepiej jedzie :mrgreen:

proponuję aby każdy sobie zrobił wykres a potem robił wszystko aby takie parametry uzyskać:)))

[ Dodano: 2013-08-29, 09:30 ]
misiar90 pisze:I jak? Gadałeś z nim?
kto? ja? z kim? i o czym?

: 2013-08-29, 16:16
autor: ammaimon
Jak się chce moment z dołu to może lepiej kupić diesela, a nie sportowe wałki? Fakt u mnie na Cat Camsach wolne są jak w dragu, ale jeżdżę autem normalnie po mieście...

: 2013-08-29, 17:12
autor: misiar90
czajnik pisze:kto? ja? z kim? i o czym?

Ty,z Gre,o wkładach do krótkiej skrzyni :-)

Pozdrawiam

: 2013-08-29, 17:33
autor: Seboo991
Może ktoś podać wahania w rpm na jałowych przy ostrych wałkach typu catcams?
orientacyjnie :)

: 2013-08-29, 18:03
autor: ammaimon
http://www.youtube.com/watch?v=N4wV1kUeKrU
U mnie brzmi to jakoś tak.
Wahania są wg ecumastera z +/- 50 rpm, bo obroty nie falują, tylko silnik pracuje nierówno.

Pozdro,

: 2013-08-29, 19:59
autor: czajnik
da się wystroić tak że nic nie bedzie falowało. mam cat camsa w Skodzie felici 1.6 8zaworów na ITB na większych zaorach i na kilektorze 4-1 wszystko wystrojone na det3 i jest git

[ Dodano: 2013-08-29, 21:01 ]
misiar90 pisze:
czajnik pisze:kto? ja? z kim? i o czym?

Ty,z Gre,o wkładach do krótkiej skrzyni :-)

Pozdrawiam
tak i w zasadzie decyzja podjeta jak nie znajdę w najbliższym czasie nie znajde alternatywy to po powrocie z urlopu zamawiam PARowski wkład bo szczerze mówiac mam już dosć szukania bo i tak góno jest na rynku do tych skrzyń

: 2013-08-29, 20:21
autor: ammaimon
U mnie po ustawieniu wałków i zestrojeniu też nic nie faluje, ale klepie na wolnych. Taka uroda po prostu, a na wolnych obrotach się nie jeździ, więc co za różnica? :P

czajnik, ile Gre powiedział za taki wkład? Może być na PW.

Pozdro,

: 2013-08-29, 23:34
autor: Seboo991
heh ja będe stroił śrubokrętem więc będzie dziwnie napewno :) ale dzięki :)

: 2013-09-02, 09:25
autor: Coobcio
ammaimon pisze:U mnie po ustawieniu wałków i zestrojeniu też nic nie faluje, ale klepie na wolnych. Taka uroda po prostu, a na wolnych obrotach się nie jeździ, więc co za różnica? :P

czajnik, ile Gre powiedział za taki wkład? Może być na PW.

Pozdro,
U Ciebie i tak jedne z delikatniejszych wałków Cat Camsa są, CZajnik ma grubszy spec :P

: 2013-09-02, 12:53
autor: czajnik
Coobcio. temat wałków to nie taka prosta sprawa weż pod uwage ze ja mam wałki pod rolkę i wyższych wzniosów się nie ma jak tam wsadzić. co innego jest dla wałków pod zwykły Y. a na temat wałków do VE nie wypowiadam sie bo po prostu nie wiałem z nimi styczności

w razie jak by ktoś chciał to mam Catcamsa na zbyciu z drugiego silnika.

: 2014-12-14, 10:11
autor: VE Killer
ktoś ma jakieś ciekawe foty kolektorów 4-1 do SR20 bo w necie trudno cos znależć poza ssac

: 2014-12-14, 12:54
autor: Ad@mus
oczywiscie niedostepne w pl kolektory:
fujitsubo:
Obrazek
Hotshot:
Obrazek
wiecej fot tutaj -> http://www.sr20forum.com/1961588-post1.html
JMR:
Obrazek
Obrazek
na 1 stronie tego tematu masz Czajnikowy wyrób, a w gieldzie masz teraz wstawiony przezemnie ten produkt-jak cos to PW:)

: 2014-12-14, 13:14
autor: VE Killer
te wszystkie przechodzą pod silnikiem ... a gdzies widziałem takie któreprzechodza nad skrzynia ..ciekawe rozwiazanie jesli chodzi u furę z mega glebą

[ Dodano: 2014-12-20, 19:43 ]
https://www.google.pl/search?q=primera+ ... B750%3B563

[ Dodano: 2014-12-20, 19:45 ]
takie oto właśnie coś mi chodziło i ro chcę skopiować :->

: 2015-01-03, 20:34
autor: Ad@mus
kopia btcc:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

uprzedzają domysły, idzie w auto z FwD, będzie laczony w 1 i schodzil nad skrzynią do tunelu srodkowego pod samochod

: 2015-01-03, 20:36
autor: VE Killer
no chyba widać że to FWD chociażby po skrzyni :)))))))))))