Kolektor 4-1 do SR20 N/A
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
"Wy" tu gadu, gadu a ja na wykresy czekam, co marka to inny efekt jest, chciałbym wiedzieć jaki byłby efekt w 140-150KM Sr20 z modem rozrządu.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
akurat miejsce na sonde to najmniejszy problem. Dlatego chciałem zrobić coś idealnego dopasowanego do każdego SR20. Można wspawać miejsce na drugą sondę tam gdzie potrzeba do każdego kolektora a nie każdy musi go wykorzystać. To samo z przednią sondą - w SSAC'u to jakieś nieporozumienie że prawie centralnie wychodzi w chłodnice. Chce złożyć uniwersalny kolektor, ale brakuje mi wiedzy jak dokładnie są te dwa załamania z tyłu.bombel pisze:Ale w P11.144 miejsce na drugą sondę lambda jest za daleko
tak, chodzi mi o zbiorczą, samo 4-2 może być osobno składane i pasuje do każdego nissana ale tak jak napisałem problem pojawia się z tymi dwoma zagięciamiale Tobie chodzi o tą rurę zbiorczą bo przecież chyba kolektor tak dalego nie sięga. czy sie myle?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
4-2-1 Lepsze będzie w zakresie 1000-7000obr.min a 4-1 kosztem gorszego poniższego zakresu będzie lepsze od tych 7000obr.min...
Nie testowałem jeszcze i w sumie nie zamierzam bo teraz głownie modyfikuje silniki VQ35 ale ponoć dla SR20 najlepszy kolektor wydechowy to jest TRI-Y że 1-3 się łączy daleko i 2 z 4 a następnie w całość tak samo jak w 4-2-1 ale inne gary biorą udział i są znacznie dłuższe ramiona... Ponoć lepsze od SSAC po całości...
[ Dodano: 2013-08-25, 21:39 ]
NA seryjnym SSAC miałem tak:
Po zmienie w nim dwu rurki z 2x42mm na 2x48mm spadły mi 4-ry niutony, generalnie spiepszył się środek troszkę a reszta całkowcie bez zmian...
Latając trochę po poznaniu brakuje mi paruset obrotów więcej na III biegu, więc będę limiter podnosić do ok 8300 i fajnie by było jakby od 7000 tak mi nie spadały niuty
Nie testowałem jeszcze i w sumie nie zamierzam bo teraz głownie modyfikuje silniki VQ35 ale ponoć dla SR20 najlepszy kolektor wydechowy to jest TRI-Y że 1-3 się łączy daleko i 2 z 4 a następnie w całość tak samo jak w 4-2-1 ale inne gary biorą udział i są znacznie dłuższe ramiona... Ponoć lepsze od SSAC po całości...
[ Dodano: 2013-08-25, 21:39 ]
Piszę się na toczajnik pisze:owszem i do tego silnik charakteryzyje się lepszą pracą na wyższych obrotach. kolektor 4-2-1 łatwiej jest upchnąć pod maskę i jest łatwiejszy do wykonania. najłatwiej jest kupić tak zachwalanego przez wszystkich chinola. tani jest ale i wart swojej ceny:) jesli miałbym wybierać to sam zrobiłbym lepszy 4-2-1 niż ten SSACA. ładnie wyglada na fotach to jest fakt.
[ Dodano: 2013-02-23, 20:24 ]
jesli jest ktoś chętny dam do przetestowania na hamowni mój kolektor. będzie miarodajna opinia. może i chinola uda się do porównania zorganizować.
NA seryjnym SSAC miałem tak:
Po zmienie w nim dwu rurki z 2x42mm na 2x48mm spadły mi 4-ry niutony, generalnie spiepszył się środek troszkę a reszta całkowcie bez zmian...
Latając trochę po poznaniu brakuje mi paruset obrotów więcej na III biegu, więc będę limiter podnosić do ok 8300 i fajnie by było jakby od 7000 tak mi nie spadały niuty
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie tylko samym kolekotrem...
Wałki agresywniejsze 288*/12mm sący i 282*/11,9mm wydechowy
Tłoki doprężające do 12,5:1
Kolektor wydechowy SSAC
Wydech 2,5 przelot"
Przepustnica 64mm (maks taki liść w seryjną obudowe wchodzi)
Głowica seria ale VVL
Wtryski 330ccm
No i wystrojone na ecu majstrze
Wałki agresywniejsze 288*/12mm sący i 282*/11,9mm wydechowy
Tłoki doprężające do 12,5:1
Kolektor wydechowy SSAC
Wydech 2,5 przelot"
Przepustnica 64mm (maks taki liść w seryjną obudowe wchodzi)
Głowica seria ale VVL
Wtryski 330ccm
No i wystrojone na ecu majstrze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
0,15mm ssące i 0,2mm wydechowe
High Intake Duration: 288
High Intake Lift: 12.0
High Intake Center Angle: 104
High Exhaust Duration: 288
High Exhaust Lift: 11.9
High Exhaust Center Angle:110
Wałki takie dosyć mało męskie ale dają radę z dobrym kolekotrem ssącym i wydechowym do 270KM powinno się dać na nich zrobić według tego co w USA robią
High Intake Duration: 288
High Intake Lift: 12.0
High Intake Center Angle: 104
High Exhaust Duration: 288
High Exhaust Lift: 11.9
High Exhaust Center Angle:110
Wałki takie dosyć mało męskie ale dają radę z dobrym kolekotrem ssącym i wydechowym do 270KM powinno się dać na nich zrobić według tego co w USA robią
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
poka wykresy porównamy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja mam oryginalne wałki z Nissanoowskiego 1.6 o mocy 200KM nie żadne tuningowane...
Tuningowane do tego silnika są jedna fajne Frankliny o wzniosie 12,5 oraz 11,8 i czasach przeszło 300 stopni, do 300KM w sam raz i niuta pewno ze 260 by produkowały
Ciekawe czy użyteczność auta by na nich nie spadła czy równie mocny by był zakres 1000-4000obr.min
Tuningowane do tego silnika są jedna fajne Frankliny o wzniosie 12,5 oraz 11,8 i czasach przeszło 300 stopni, do 300KM w sam raz i niuta pewno ze 260 by produkowały
Ciekawe czy użyteczność auta by na nich nie spadła czy równie mocny by był zakres 1000-4000obr.min
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Piszesz o zwykłych SR20 a ja o zmiennofazowych...
CAT CAMS nie robi do tych silników wałków, zresztą ta firma robi kiepskie wałki do Nissana tzn. małe przyrosty mocy do oferowanej kultury pracy...
CAT CAMS nie robi do tych silników wałków, zresztą ta firma robi kiepskie wałki do Nissana tzn. małe przyrosty mocy do oferowanej kultury pracy...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM