[P11]Słabo po zrobieniu wydechu
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
[P11]Słabo po zrobieniu wydechu
A wiec zrobilem sobie wczoraj w sr20 wydech na 2,5'' przelot tylko z tlumikiem koncowym seryjnym i do tego kolektor od kolegi Goago ssac z sunny no i jakos moja dupohamownia nie odczuwa wielkiej roznicy-nawet bym powiedzial ze dol sie zrobil gorszy a gora moze tylko ciut lepsza a do tego niesamowicie glosno sie zrobilo i stzrelic potrafi zarowno na lpg jak i pb.Moze ktorys z kolegow podpowie co zrobilem zle??Z gory dzieki za pomoc
będzie głośno, na Twoim miejscu szukałbym na środek jakiegoś w miarę długiego przelotowego tłumika, tylko nie żadne strumienice i na końcu albo przelotowy ale z jakąś większą puszką żeby trochę było tłumienia albo coś komorowo-przelotowego tylko dopasowanego do nowej średnicy wydechu. Co do przelania to w mojej primerze samym dolotem i wydechem na kolektorze rurowym z sunnego GTi miałem ze 130 koni 145 koni i 192Nm bez żadnego strojenia ani tym podobnych zabiegów, jedynie zapłon trochę przyspieszyłem. Wydech dobrze dobrany bez strojenia też da przyrosty.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
nie robiłem za jednym razem, na hamownię tylko pojechałem jak już wszystko było zrobione, najpierw zrobiłem sam wydech i dosyć długo jeździłem bez robienia stożka i też było wyczuwalnie lepiej nie wiem o ile ale po zrobieniu stożka poza samym dźwiękiem raczej przyrosty w dynamice były żadne albo tylko marginalne, a po zrobieniu wydechu czuć było od razu różnicę.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
A wiec krotko mowiac cos zepsulem.Skoro 2,5 cala nie jest za luzny wg forum do niegrzebanego sr20 tak wiec albo koncowy zatyka wszystko albo nie wiem sam.Tylko jakby koncowy byl zatyczka to chyba by na wysokich obrotach auto slablo a nie na niskich??
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw
To już trzeba by obliczać, może być tak że przy określonych prędkościach spalin w układzie tworzą się większe zawirowania a przy innych już mniejsze nie koniecznie przy tych najwyższych obrotach powinno być najsłabiej.
W sumie do niegrzebanego sr-a trochę dużo te 2,5 cala z tego co pamiętam u mnie było na standardowej średnicy wydechu najlepiej tylko bez katalizatorów i na przelotowych tłumikach, dopiero po zmianie wałków wrzuciłem wydech 2,25 z tłumikami 2,5
W sumie do niegrzebanego sr-a trochę dużo te 2,5 cala z tego co pamiętam u mnie było na standardowej średnicy wydechu najlepiej tylko bez katalizatorów i na przelotowych tłumikach, dopiero po zmianie wałków wrzuciłem wydech 2,25 z tłumikami 2,5
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Tak jak pisał bullitt wywal ten końcowy bo to nie ma sensu robienie 2.5 po to żeby go na końcu zatkać tłumikiem komorowym o małej średnicy ja bym zapodał coś pzelotowo- komorowego bo pełny przelot będzie mega głośny (zależy jeszcze jakie tłumiki) i wtedy powinieneś odczuć jakąś poprawę
napisałeś jeszcze "ssac z sunny" to znaczy że masz chińskiego ssac czy 4-2-1 z GTi ?
napisałeś jeszcze "ssac z sunny" to znaczy że masz chińskiego ssac czy 4-2-1 z GTi ?
4-2-1 z gti od Goago
[ Dodano: 2010-08-14, 13:13 ]
A dokladniej u mnie to wyglada tak-4-2-1-rura 2,5'' az za miejsce srodkowego tlumika a dalej seria bo tam byla grubasza rura niz na odcinku od kolektora do tlumika srodkowego seryjnie
[ Dodano: 2010-08-14, 13:13 ]
A dokladniej u mnie to wyglada tak-4-2-1-rura 2,5'' az za miejsce srodkowego tlumika a dalej seria bo tam byla grubasza rura niz na odcinku od kolektora do tlumika srodkowego seryjnie
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw
a nie mówiłem żeby dać 60mm po zewnątrz trochę przesadziłeś ze średnicą, poza tym masz chyba wałki od słabszej wersji oraz blos co dławi motor na górze. myślę ze jakbyś wyeliminował te dwie rzeczy dopiero byś odczuł różnicę(walki z GT + sekwencja)
poza tym dokończ ten wydech daj jakieś łagodne zejście z 63,5mm na 55-60mm do końca.
masz fotki tego wydechu?
poza tym dokończ ten wydech daj jakieś łagodne zejście z 63,5mm na 55-60mm do końca.
masz fotki tego wydechu?
Fotek brak bo kanalu u siebie nie mam-a moglem zrobic jak lepilismy to wszytko.A wiec musze w takim razie wywalic ta rure i wstawic cos mniejszego?63,5mm jest od kolektora do miejsca gdzie konczyl sie srodkowy tlumik a dalej jest na oko jakies 58mm
[ Dodano: 2010-08-14, 15:05 ]
Aha jesli za luzny jednak jest to jakby go troszke zdusil tlumikiem srodkowym ktory wsadze ze wzgledu aby bylo ciszej-co wy na to??
[ Dodano: 2010-08-14, 15:05 ]
Aha jesli za luzny jednak jest to jakby go troszke zdusil tlumikiem srodkowym ktory wsadze ze wzgledu aby bylo ciszej-co wy na to??
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw
Walkow ani sekwencji nie zaloze bo nie mam na to kasy.Chcialem zrobic wydech-rzekomo super przyrosty a tu kupa i jestem w kropce-nie wiem co teraz mam zrobic...
[ Dodano: 2010-08-15, 11:39 ]
A wiec mozliwe ze przyczyna slabego przyspieszenia byla wysoka temp powietrza i brak CAI u mnie.Przy temp ok 22 st przyspiesza lepiej na wyzszych tak samo na niskich ale jest taki dolek miedzy 3-4 tys obrotow.
[ Dodano: 2010-08-15, 11:39 ]
A wiec mozliwe ze przyczyna slabego przyspieszenia byla wysoka temp powietrza i brak CAI u mnie.Przy temp ok 22 st przyspiesza lepiej na wyzszych tak samo na niskich ale jest taki dolek miedzy 3-4 tys obrotow.
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw
wlasnie tak mnie tknelo z CAI jak wracalem w nocy przy chlodniejszym powietrzu i auto odzyskalo duzo werwy.Poprowadze od seryjnej puchy rura taka do kominkow w nadkole wlot i sie zobaczy tylko mnie martwi ten dolem w ww przedziale obrotow
[ Dodano: 2010-08-17, 10:31 ]
Co powiecie jakbym wsadzil koncowy tlumik z p11 tylko z kwasa bo mam tanio do kupna a do tego srodkowy tlumik z p11 badz z cariny bo jest duzo dluzszy do tego pseudo CAI-rura gietka puszczona z seryjnej puszki filtra w nadkole?Nie chodzi mi o grubsze mody bo nie bede ich robil-auto ma swoje lata i wg mnie nie jest to oplacalna inwestycja
[ Dodano: 2010-08-17, 11:39 ]
Aha koncowy chce wymienic bo mi sie w moim cos posypalo i brzeczy jak polonez borewicza jak wchodzi szybko na obroty
[ Dodano: 2010-08-17, 10:31 ]
Co powiecie jakbym wsadzil koncowy tlumik z p11 tylko z kwasa bo mam tanio do kupna a do tego srodkowy tlumik z p11 badz z cariny bo jest duzo dluzszy do tego pseudo CAI-rura gietka puszczona z seryjnej puszki filtra w nadkole?Nie chodzi mi o grubsze mody bo nie bede ich robil-auto ma swoje lata i wg mnie nie jest to oplacalna inwestycja
[ Dodano: 2010-08-17, 11:39 ]
Aha koncowy chce wymienic bo mi sie w moim cos posypalo i brzeczy jak polonez borewicza jak wchodzi szybko na obroty
To w końcu masz kolektor 4-2-1 2,5" SSAC czy 4-2-1 z Sunnego GTI? Poknociłeś z tymi średnicami. Jak już robisz wydech to na jednej średnicy. Jeżeli zrobisz 2,5" to może zyskasz trochę góry ale kosztem dołu. Optimum do niedłubanego SR20 to fi55-57 średnicy wewnętrznej, czyli ~60mm zewn. Tłumik końcowy zamów sobie na allegro. Takie home made przeloty (czarna pucha i ozdobna końcówka) są całkiem przyzwoite i łba nie urywają. Zrobią Ci to pod wymiar auta i będzie gitara.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
MRC na dniach zrobie tak jak mowisz i wywale blosa aby to sprawdzic jak bedzie. Po wyprowadzeniu z seryjnej puchy filtra rurki w nadkole auto ozylo.Co prawda miedzy 2,5-3,5 tyl obr jest zdeka lipnie ale ogolnie bardzo fajnie sie odpycha.Wydech poprawie jak kasa jakas wpadnie ale juz nie jest zle.
Kupie P11.144 SR20DE/ga16de galant 2.0 avensis 2.0 accord1.8 2.0 kontakt pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Już wielokrotnie było udowadniane że kompletny wydech 2,5" daje przyrosty rzędy 5-7KM na seryjnym kolektorze a w przypadku wersji GT/GTi są one jeszcze większe.
Jak pozostawiłeś od połowy auta do jego końca serie to nie dziw się że nic się nie zmieniło...
Sam kolektor z rurką do środkowego tłumika myślę że jakieś 3KM mógł przynieść co raczej tak średnio będzie odczuwalne...
Jak pozostawiłeś od połowy auta do jego końca serie to nie dziw się że nic się nie zmieniło...
Sam kolektor z rurką do środkowego tłumika myślę że jakieś 3KM mógł przynieść co raczej tak średnio będzie odczuwalne...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Co też widać w mojej maximie. U mnie przelot jest do tłumika końcowego (tlumik z eltechu) ale koncowy nie jest przelotowy... i kicha jest. Mało dałoCoobcio pisze:Już wielokrotnie było udowadniane że kompletny wydech 2,5" daje przyrosty rzędy 5-7KM na seryjnym kolektorze a w przypadku wersji GT/GTi są one jeszcze większe.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ale u Ciebei grzechu małej chyba średnicy jest ten wydech nie ma on 2,5"
Mierzyliśmy go w końcu sówmiarką
Mierzyliśmy go w końcu sówmiarką
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dobry wydech ze srebrnej Coobcia, czyli: przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING+ nowy filtr JR w CAI+strojenie dały jeszcze w czerwonej przyrost 15 KM. W rudej jest tak samo. Wszystko musi grać ze sobą.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357