Customowy kolektor do SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Ja mam pytanie ile kosztuje takie cacko (nawet wersja standard) biorę od razu poproszę na PW.
Ale Ja potrzebuje z wejściem na sondę w kolektorze, w seryjnym umiejscowiona jest nad katem. a czy na dole też to nie wiem muszę luknać.
Silnik to P11 2.0 16V 131KM.
I jak rozumiem wypierdzielam wszystko co mam, zostawiam tylko tłumik środkowy i końcowy (oczywiście też będę wymieniał tłumik końcowy żeby za dużo nie blokował).
A czy tłumik środkowy będzie pasował seryjny czy trzeba będzie jakiś inny kupować o większej średnicy ... Sory że tyle pytań ale czegóż nie robi się dla swojej nyski
Ale Ja potrzebuje z wejściem na sondę w kolektorze, w seryjnym umiejscowiona jest nad katem. a czy na dole też to nie wiem muszę luknać.
Silnik to P11 2.0 16V 131KM.
I jak rozumiem wypierdzielam wszystko co mam, zostawiam tylko tłumik środkowy i końcowy (oczywiście też będę wymieniał tłumik końcowy żeby za dużo nie blokował).
A czy tłumik środkowy będzie pasował seryjny czy trzeba będzie jakiś inny kupować o większej średnicy ... Sory że tyle pytań ale czegóż nie robi się dla swojej nyski
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy )
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r
jeśli z tego co widzę masz P11 przed liftem to masz jedną sondę w kolektorze. Na dole nie masz drugiej.
Wyrzucasz tylko kolektor, zostawiasz nawet katalizator i wszystko pasuje pnp, nic nie musisz zmieniać. Proponuje jeszcze zmianę całego wydechu na 2.5 cala ale to już na PW jak będziesz zainteresowany Więc wszystko zależy od Ciebie czy zostawisz resztę czy może ją zmienisz
Wyrzucasz tylko kolektor, zostawiasz nawet katalizator i wszystko pasuje pnp, nic nie musisz zmieniać. Proponuje jeszcze zmianę całego wydechu na 2.5 cala ale to już na PW jak będziesz zainteresowany Więc wszystko zależy od Ciebie czy zostawisz resztę czy może ją zmienisz
ja poczekam na finalną wersję pr0 2.666 i wtedy zamówię bo korci mnie ten twój kolektorek co raz bardziej:)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
No widać, że zejście jest bardziej "płynniejsze" możesz jeszcze wstawić fotkę jak wygląda to w środku .
Już się nie mogę się doczekać jak wyjadę z MacGayver'a, garażu po tych wszystkich modach
Pozdro
~~ Qszi ~~
Już się nie mogę się doczekać jak wyjadę z MacGayver'a, garażu po tych wszystkich modach
Pozdro
~~ Qszi ~~
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy )
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r
- Andrzejek_21
- aktywny forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2011-01-18, 20:48
- Lokalizacja: Warszawa - SM
- Andrzejek_21
- aktywny forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2011-01-18, 20:48
- Lokalizacja: Warszawa - SM
Macu podmiankę zrobimy w moim aucie Ile dopłaty będzie
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Wchodzimy z kolejnym etapem i udoskonaleniem estetyki. Mamy już wersję Kolektora MacG Pro2 wzbogaconą o profesjonalną flanszę
Ostatnio zmieniony 2012-11-20, 22:48 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaki jest koszt takiego ustrojstwa ?
Czy trzeba zmieniać cały wydech ?
Czy podejdzie do P10 po lifcie ?
Jak to się ma do osiągów ? W tym aucie
Czy trzeba zmieniać cały wydech ?
Czy podejdzie do P10 po lifcie ?
Jak to się ma do osiągów ? W tym aucie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
MacGayver, zrobiłbyś jakieś dodatkowe testy. Są kolektory będą i użytkownicy tylko przydałoby się shamować kilka sztuk. Na pewno sporo osób liczy na jakieś inne przykłady przyrostów mocy.
Michalllo, kolektor podchodzi do P10 po lifcie i łączy się z ori flanszą przed katalizatorem. Nie trzeba ciągnąć reszty wydechu ale efekt całości byłby na pewno lepszy. W porównaniu do seryjnego kolektora z wersji 2.0 slx to bedzie znaczna=odczuwalna różnica.
Michalllo, kolektor podchodzi do P10 po lifcie i łączy się z ori flanszą przed katalizatorem. Nie trzeba ciągnąć reszty wydechu ale efekt całości byłby na pewno lepszy. W porównaniu do seryjnego kolektora z wersji 2.0 slx to bedzie znaczna=odczuwalna różnica.
Nissan Primera SR20DE+T
Michalllo, kolektor podchodzi do każdego auta z silnikiem SR20 (Sunny GTi, Primera P10, Primera P11, Almera GTi, 100NX GTi, Sentra SE-R). koszt cały czas się nie zmienia i zostaje na tym samym poziomie - zmienia się tylko udoskonalanie produktu
Testy myślę że najszybciej przeprowadzi MRC w VVL do którego jeden z nich właśnie dotarł. Także sam go przetestuje i da znać czy jest lepiej czy gorzej
Testy myślę że najszybciej przeprowadzi MRC w VVL do którego jeden z nich właśnie dotarł. Także sam go przetestuje i da znać czy jest lepiej czy gorzej
dzięki Całe układy wydechowe też robię, nie tylko kolektory więc zapraszamjak się bedę zabierał ponownie za moc to sie odezwe w sprawie kolektora, jest super
nie, nie. Boll to bardzo dobra firma, ale akurat nie tego używam. Nawet nie pamiętam jakiej firmy mam.BaSsGrU pisze:A to może to
http://allegro.pl/boll-la...1558557377.html
kolektor MacG Pro 2 wlecial na pokład. U mnie przy seryjnym wydechu bez kata czuc naprawde duza poprawe. Od 4 tysiecy robi sie naprawde mocno odczuwalny przeciag w porownaniu z tym co bylo. Auta nigdy nie hamowalem więc nie wiem jaki przyrost ale dla przykladu na pewnym odcinku drogi gdzie zawsze lapalem kolo 170 wczoraj bylo kolo 185-