Panowie, szukam pomocy, mam jeszcze 2 tygodnie na ewentualny zwrot ,ale wolałabym naprawić.
Nissan xtrail t30 2,0 benzyna 2004 rok, polski salon.
Po zakupie na autostradzie walnęłam 160 i woda z chłodnicy wylała mi się zbiorniczkiem zapasowym. po ostygnięciu i dolaniu płynu jechał ale na bardzo ciepłym silniku, wieczorem małe prędkości po mieście jeździł normalnie.
Od tego czasu komis naprawił/zmienił bezpiecznik od 2 obiegu wentylatorków.
Ja zmieniłam obydwa termostaty, wyczyściłam i odróżniłam chłodnicę, sprawdziłam pompę wody (mechanik mówi, ze ok) zmieniłam uszczelkę pod głowicą, który była "planowana" i nic.
Samochód jeździ normalnie ale po przekroczeniu 90, 100 km/ h silnik zaczyna sie mocno grzać, wskazówka dochodzi do czerwonego pola (po dosłownie kilku minutach jazdy z taka prędkością). W tym momencie głowica jest na prześwietleniu i jesli to nie mikropęknięcie to oni juz nie wiedzą - ja tym bardziej.
Jeśli ktos z Was spotkał sie z taką sytuacją albo zna kogos kto robi benzynowe xtraile będę wdzięczna za pomoc.
Jestem tylko kobieta i samochód bardzo mi się podoba, nie che go zwracać i szukać nowego/starego, z którym tez dziwne rzeczy mogą się dziać.
POMOCY !!!!! Z góry dziękuję, za każdą radę
PS. mogłam zrobić literówki w jakichś nazwach ale będziecie wiedzieć o co chodzi.
[X-trail I] kobieta w potrzebie - grzeje sie po przekroczeni
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2015-05-23, 14:25
- Lokalizacja: warszawa
Ja bym sprawdził czujniki temperatury. Jeden jest na zegary, a drugi do ECU.
Tak się zastanawiam, bo z tego co wszyscy opisują, to to wygląda na niedrożność układu chłodzenia i wszystko to dzieje się we względnie nowych autach. Na początek wypłukałbym porządnie układ chłodzenia i zalał nowy płyn.
Problem jest też w tym, że niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego, że płyn chłodniczy trzeba wymieniać co 2-3 lata lub 100kkm.
Tak się zastanawiam, bo z tego co wszyscy opisują, to to wygląda na niedrożność układu chłodzenia i wszystko to dzieje się we względnie nowych autach. Na początek wypłukałbym porządnie układ chłodzenia i zalał nowy płyn.
Problem jest też w tym, że niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego, że płyn chłodniczy trzeba wymieniać co 2-3 lata lub 100kkm.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_