Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Z50] Światła do jazdy dziennej

Moderator: azorek

Artek117
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2014-12-24, 23:29
Lokalizacja: Wrocław

[Z50] Światła do jazdy dziennej

Post autor: Artek117 » 2016-01-22, 13:26

Witam

Ma ktoś zamontowane światła do jazdy dziennej w miejsce przeciwmgłowych?
Były jakieś problemy z montażem?

Pozdrawiam

artur

Awatar użytkownika
navroth
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-12-15, 09:43
Lokalizacja: Falenica

Post autor: navroth » 2016-01-28, 17:59

ja mam tutaj, podobno jak niektórzy piszą nie jest wskazane montowanie świateł w miejscach gdzie są halogeny bo Murano (przynajmniej w wersji EU) lepiej chłodzi tarcze hamulcowe przednie, gdy nie ma tam świateł... - choc jakoś sam w to nie wierzę zbyt mocno :cool:
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-01-29, 04:07

navroth, to trzeba by było sprawdzić, czy przez miejsca na światła przeciwmgielne może wpadać swobodnie powietrze i czy potem przez plastikowe osłony nadkola jest jakoś nakierowywane na tarczę - nawet mógłbyś zaglądnąć od strony samego koła jak wygląda to plastikowe nadkole :)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Artek117
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2014-12-24, 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Artek117 » 2016-02-01, 20:50

Cześć

Właśnie widziałem gdzieś tak zamontowane światła i jest to miejsce ok. Tylko jak poradziłeś sobie z montażem bo tam jest mało miejsca.
Może jakieś szczegóły byłbym wdzięczny.
Mam wersję US i są halogeny nie za bardzo bym chciał z nich rezygnować.

Awatar użytkownika
navroth
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-12-15, 09:43
Lokalizacja: Falenica

Post autor: navroth » 2016-02-02, 13:33

Artek117 po zdjęciu zaślepek spokojnie mieszczą się światełka SMD DRL max power RL00 z homologacją (na alle są takie do kupienia za niewielkie raczej pieniądze).
Przykręcane to mam na 1 śrubkę wiec łatwo zdejmuje się jakby trzeba było holownicze ucho wkręcić na przykład. Schemat podłączenia

Artek117
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2014-12-24, 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Artek117 » 2016-02-04, 15:03

Dzięki za info, zrobi się cieplej będę próbował

wsx
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2016-03-19, 22:16
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wsx » 2016-03-19, 22:26

Witam.
Bardzo ładne i mam pytanie gdzie podłączyłeś czerwony kabel.
Może jakieś zdięcie gdzie go wpiąłeś albo chociąż opisz mi miejsce wpięcia.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.

adastis
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-03-23, 08:29
Lokalizacja: Polska

Post autor: adastis » 2016-03-23, 08:30

Fajnie to wygląda w miejscu tych halogenów. O wiele lepiej niż jakiś paski czy inne cuda.

wsx
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2016-03-19, 22:16
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wsx » 2016-03-23, 14:56

Witam
Zaślepka halogenów jest szczelna nie przepuszcza powietrza więc nie chłodzi tarcz hamulcowych.
Ponawiam moją prośbę, gdzie podłączyć kabel czerwony w którą kostkę wpiąć?
Może np. podpiąć pod klakson?

Awatar użytkownika
navroth
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-12-15, 09:43
Lokalizacja: Falenica

Post autor: navroth » 2016-04-08, 13:00

Ja mam z dodatkowym sterownikiem, bez automatu, montowane przez elektryka.

Ale jak kupisz te z automatem wbudowanym chyba model 18 LED E4 DRL 10
to tu jest taki fajny filmik:
Podłaczanie świateł dziennych - Teoria

wsx
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2016-03-19, 22:16
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wsx » 2016-04-11, 19:04

Przewód zasilający podłączyłem pod przepływomierz i wszystko działa.

Awatar użytkownika
navroth
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2015-12-15, 09:43
Lokalizacja: Falenica

Post autor: navroth » 2016-09-19, 18:44

A jednak w końcu zebrałem się na "wysiłek" i zajrzałem dokładniej w te otwory po halogenach, faktycznie w wersji EU jest dodatkowa mała chłodniczka od strony kierowcy i zaślepka od przeciwmgielnych z tej strony jest 'żebrowana' tak aby powietrze chłodziło tę chłodniczkę - zatem montowanie tam światła na pewno jest niewskazane. Podejrzewam, że chłodzi się tam olej skrzyni CVT ale gdzieś ktoś pisał, że podobno płyn hamulcowy :->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Murano”