Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Problem z układem kierowniczym

Moderator: azorek

Awatar użytkownika
Black and White
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2012-02-08, 17:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

Problem z układem kierowniczym

Post autor: Black and White » 2012-12-26, 23:44

Witam,

10 dni temu w warsztacie wymienili mi uszkodzony przewód gumowy od wspomagania i zalali go nowym płynem. Od kilku dni mam taki objaw:

Po odpaleniu silnika, przy powolnym kręceniu keiorownicą wszystko jest OK, ale przy szybszym kręceniu oraz przy parkowaniu samochodu słychać takie TRZESZCZENIE. Czuję wtedy, że odgłos ma bezpośredni związek z kołem kierownicy, gdyż czuję lekkie drgania na niej.

Płyn OK, dolałem do maksymalnego poziomu jaki powinien być (na zimnym do COLD MAX).

Wcześniej, kiedy to miałem uszkodzony przewód a płyn uciekał, jednak pilnowałem poziomu dolewając co jakiś czas - a wtedy z kierownicą i wspomaganiem było wszystko OK.

Proszę o porady co to może być?!

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
thompson
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2012-12-27, 22:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: thompson » 2012-12-27, 22:51

Kolego a powiedz czy ten przewód to kupiłeś nowy, czy naprawiałeś stary?

Awatar użytkownika
Black and White
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2012-02-08, 17:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Black and White » 2012-12-29, 23:21

Przewód jest nowy. Na zimno jest raczej OK, a jak się rozgrzeje to wtedy hałasuje. Postanowiłem w poniedziałek podjechać do mechanika, który naprawiał i zobaczymy co to takiego.

Natrafiłem w internecie, na identyczny problem w murano po identycznej naprawie, jednak nikt na ten problem/pytanie nie odpowiedział a sam użytkownik także nie opisał diagnozy :(

Awatar użytkownika
thompson
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2012-12-27, 22:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: thompson » 2012-12-30, 20:47

Ja miałem podobnie, z tym że przewód pierwotnie miałem naprawiany. Niestety został źle naprawiony, bo po ponownej wymianie na nowy jak ręką odjął.

paradyz
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2012-04-06, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: paradyz » 2013-01-02, 12:31

Witam, w listopadzie miałem przygodę z przewodem. Nie podejmowałem prób z naprawą, gdyż u znajomego zakończyła się niepowodzeniem (pompa pracowała głośno). Serwis zaproponował mi przewód za 1800 PLN, serwis gdzie serwisuje auto skłonny był sprowadzić przewód z Austrii za 1200 PLN, ostatecznie zakupiłem przewód ściągnięty z USA (oryginał) za około 645 PLN.
Pawel

Awatar użytkownika
Black and White
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2012-02-08, 17:25
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Black and White » 2013-01-02, 21:02

Witam, namierzyłem już także nowy i oryginalny przewód z USA za 650zł. Czekam co powie mechanik, który ma "znajomego" w Nissanie. Jednak z rozmowy z jednym z forumowiczów oraz Waszych postów, stwierdzam że bez oryginału się nie obędzie!, tym bardziej że przeglądając zagraniczne fora Nissana, taka usterka przypada przy przebiegu ok. 100 tyś mil / 160 tyś km, także używka to kolejne ryzyko...

thompson: rozumiem, żę nowy ale oryginalny Nissan-a?

Awatar użytkownika
thompson
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2012-12-27, 22:49
Lokalizacja: Łomża

Post autor: thompson » 2013-01-04, 21:56

Nowy, oryginalny Nissana, ściągnięty z USA.

spyh
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-04-19, 09:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spyh » 2014-04-19, 09:24

witam, czy możecie podać namiary na ten przewód z USA, mam ten sam problem i potrzebuję szybkiej pomocy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Murano”