[Murano] Murano 2006 - konsumpcja oleju - Wasze opinie -siln
Moderator: azorek
[Murano] Murano 2006 - konsumpcja oleju - Wasze opinie -siln
Witam,
Co 1000-1200km dolewam jakiś 0,2-0,3litra. Mobil Super3000 5w30.
Czy w tych silnikach to normalne? Czytałem na forach (zachodnich) ze jednym bierze innym nie - głównie patrzyłem po kodzie silnika VQ35DE.
W instrukcji jest norma 2,5l /5000km - czyli wg instrukcji jest spoko.
Auto sprawdzane u mechanika - nic sie nie poci, na pozbruku tez nic nie zostaje, blekitnego dymku brak - jednak jest to martwiące troche.
Może zmiana oleju pomoze - chociaz wg. ksiazki serwisowej zawsze był 5w30.
Co 1000-1200km dolewam jakiś 0,2-0,3litra. Mobil Super3000 5w30.
Czy w tych silnikach to normalne? Czytałem na forach (zachodnich) ze jednym bierze innym nie - głównie patrzyłem po kodzie silnika VQ35DE.
W instrukcji jest norma 2,5l /5000km - czyli wg instrukcji jest spoko.
Auto sprawdzane u mechanika - nic sie nie poci, na pozbruku tez nic nie zostaje, blekitnego dymku brak - jednak jest to martwiące troche.
Może zmiana oleju pomoze - chociaz wg. ksiazki serwisowej zawsze był 5w30.
Ostatnio zmieniony 2014-01-29, 09:51 przez glonbeatz, łącznie zmieniany 1 raz.
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Nie przejmuj się tym. Jak będzie się utrzymywał ten stan to nic tylko dolewać i się cieszyć z jazdy. Jak będzie się zwiększało to zużycie to można się zastanowić co się dzieje ale nie ma co się martwić na zapas. Dużo zależy czy jeździsz na długich trasach czy krótkich odcinkach, czy masz ciepły garaż czy odpalasz na mrozie...
Napisz jaki przebieg ma auto.
Napisz jaki przebieg ma auto.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-04-11, 10:13
- Lokalizacja: Biała Podlaska
U mnie pali ponad litr na 1000km... z silnika nie cieknie... co jakiś czas śmierdzi przepalonym olejem... mechanik stwierdził, że silnik do regeneracji (przebieg 140000 - jakieś 100000 na gazie) załamka, trafiłem na jakiś pechowy egzemplarz (regenerowałem już reduktor, wymieniałem pokrywy zaworów a teraz to...)
ShadowCaster jaki olej masz wlany do silnika?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-04-11, 10:13
- Lokalizacja: Biała Podlaska
DubSon albo naprawdę dobrym półsyntetykiem. Płukankę można również zrobić środkami Liqui Moly lub Millersa.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DubSon, ja dodatkowo polecam nasz, forumowy wątek http://forum.nissanzone.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-04-11, 10:13
- Lokalizacja: Biała Podlaska
zrobiłem płukanie (liqui moly) zalałem olej (też liqui moly) i dalej było to samo... w końcu zdecydowłem się na rozebranie silnika... no i remont generalny (odkształcone cylindry, porysowane tłoki, prawie brak pierścieni zgarniających...). Oleju na razie nie bierze ale jest inny PROBLEM wysokość obrotów nie ma przełożenia na prędkość - tzn. naciskam na gaz silnik zaczyna buczyć i ospale przyśpieszać - myśle że przy 240 koniach to powinien wbijać w fotel... wcześniej myślałem, że to wina tego silnika ale po remoncie ma tak samo. Myślę, że albo skrzynia albo może reduktor a może jest jakiś komputer sterujący skrzynią i trzeba go przeprogramować???