Coobcio garage - Nie polecam
Hmm zawsze można dogadać jakąś formę gwarancji ale po trzech latach to nawet fabryczny serwis nie uwzględni gwarancji na sprzęgło.
Więc jak już ktoś wcześniej pisał ktoś tu sieje propagandę
Więc jak już ktoś wcześniej pisał ktoś tu sieje propagandę
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
ja tam z Coobciem zrobilem tylko jeden biznes w zyciu ...wlasnie oddal mi po jakis smiesznych pieniadach uzywane sprzeglo ...mialo wg niego 700 km przejechane ...jak je wlozylem to zajezdzilem 3 silniki w nissanie a sprzeglo nadal trzymalo a w gratisie dostalem kolo zamachowe i cos tam jeszcze nie pamietam bo to ze 3 lata temu bylo
Czytając cały ten temat nie wiadomo czy powinno się śmiać czy płakać "Kolegę" Nestora można by określić dwoma słowami ale nie będę robił zamieszania.
A jeśli chodzi o sprzęgło, kupiłem niedawno auto z wymienionym w tym roku kompletnym sprzęgłem VALEO, zaczyna już lekko nie kleić przy gwałtownej jeździe, dodam, że auto kupione od forumowicza, ale nie robię nikomu "koło tyłka" ponieważ samochód jak każdy wie jest "skarbonką" i jak się chce jeździć to trzeba robić, płacić i cieszyć się z posiadania Nismo
Pozdrawiam Coobcia i resztę forumowiczów
MlodyZuru
A jeśli chodzi o sprzęgło, kupiłem niedawno auto z wymienionym w tym roku kompletnym sprzęgłem VALEO, zaczyna już lekko nie kleić przy gwałtownej jeździe, dodam, że auto kupione od forumowicza, ale nie robię nikomu "koło tyłka" ponieważ samochód jak każdy wie jest "skarbonką" i jak się chce jeździć to trzeba robić, płacić i cieszyć się z posiadania Nismo
Pozdrawiam Coobcia i resztę forumowiczów
MlodyZuru
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dokładnie...
A teraz czas na krótkie podsumowanie:
Jak nowe sprzęgło się ślizga dwa miesiące od momentu prawidłowego zamontowania i wyregulowania linki to mimo to zawsze będzie to wina mechanika który je montował - tak głoszą słowa Nestora
A reszta świata twierdzi że nowe sprzęgło wyjęte z pudełka nie zakupione w ASO (choć np. w Subaru dieslu wytrzymuje ono średnio 5tyś km jazdy po mieście) może być wadliwe albo nie spełniać oczekiwań co do przenoszonego momentu obrotowego (AISIN na drobny słoneczku, VAELO) bądź też ulec uszkodzeniu w postaci urywających się nitów (NKK) czy jak to ma miejsce w przypadku wyrobów JC Premium rozrywaniu się okładzin.
Moi osobiści faworyci co do sprzęgieł to:
I. EXEDY/ACT/
II. OEM ASO
III. AISIN modele z serii NG (te co mają grube słoneczna z mała ilością ramion)
Dalej NKK + zmiana nitów łączących środek tarczy z blaszką do której przynitowana jest okładzina cierna (Nity przy okładzinie ciernej są akurat dobre i nie spotkałem się z ich zerwaniem)...
A teraz czas na krótkie podsumowanie:
Jak nowe sprzęgło się ślizga dwa miesiące od momentu prawidłowego zamontowania i wyregulowania linki to mimo to zawsze będzie to wina mechanika który je montował - tak głoszą słowa Nestora
A reszta świata twierdzi że nowe sprzęgło wyjęte z pudełka nie zakupione w ASO (choć np. w Subaru dieslu wytrzymuje ono średnio 5tyś km jazdy po mieście) może być wadliwe albo nie spełniać oczekiwań co do przenoszonego momentu obrotowego (AISIN na drobny słoneczku, VAELO) bądź też ulec uszkodzeniu w postaci urywających się nitów (NKK) czy jak to ma miejsce w przypadku wyrobów JC Premium rozrywaniu się okładzin.
Moi osobiści faworyci co do sprzęgieł to:
I. EXEDY/ACT/
II. OEM ASO
III. AISIN modele z serii NG (te co mają grube słoneczna z mała ilością ramion)
Dalej NKK + zmiana nitów łączących środek tarczy z blaszką do której przynitowana jest okładzina cierna (Nity przy okładzinie ciernej są akurat dobre i nie spotkałem się z ich zerwaniem)...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM