Drgania odczuwalne na kierownicy
: 2023-06-11, 21:18
Witam!
Pol prawie 10 latach powróciliśmy do marki za sprawą QQ+2 z 2011 roku.
Do rzeczy.
Mam taki objaw że słychać odgłosy typu chrobotanie czy delikatne stuki i jest to wyczuwalne na kierownicy.
Nie jest to przypadek że dziej się przy skręcie ale przy jeździe na wprost.
Tak na świeżo, bo przed chilą byłem to poobserwować najbardziej było to czuć w sytuacji że rozpędzą się trochę auto po czym odpuszcza nogę z gazu i auto nie za szybko się toczy.
Wtedy ten "chrobot" czy jak to inaczej nazwać jest najbardziej wyczuwalny.
Przekopałem forum ale nie umiem znaleźć podobnego przypadku.
Wszędzie raczej powtarza się kolumna kierownicy albo poduszki amortyzatorów.
A właśnie.
Bo też to przed chwilą oglądałem.
Czy przy kręceniu kierownicą w miejscu powinien być wyczuwalny ruch kolumny jak się złapie ręką mocowanie amortyzatora przy kielichu?
Mam nadzieję że nakierujecie mnie co z tym :chrobotaniem"
Pozdrawiam.
Bart.
Pol prawie 10 latach powróciliśmy do marki za sprawą QQ+2 z 2011 roku.
Do rzeczy.
Mam taki objaw że słychać odgłosy typu chrobotanie czy delikatne stuki i jest to wyczuwalne na kierownicy.
Nie jest to przypadek że dziej się przy skręcie ale przy jeździe na wprost.
Tak na świeżo, bo przed chilą byłem to poobserwować najbardziej było to czuć w sytuacji że rozpędzą się trochę auto po czym odpuszcza nogę z gazu i auto nie za szybko się toczy.
Wtedy ten "chrobot" czy jak to inaczej nazwać jest najbardziej wyczuwalny.
Przekopałem forum ale nie umiem znaleźć podobnego przypadku.
Wszędzie raczej powtarza się kolumna kierownicy albo poduszki amortyzatorów.
A właśnie.
Bo też to przed chwilą oglądałem.
Czy przy kręceniu kierownicą w miejscu powinien być wyczuwalny ruch kolumny jak się złapie ręką mocowanie amortyzatora przy kielichu?
Mam nadzieję że nakierujecie mnie co z tym :chrobotaniem"
Pozdrawiam.
Bart.