NISSAN - reklamacje
Moderator: mimier
NISSAN - reklamacje
Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem brak automatycznie przyciemnianego lusterka. Salon w Chorzowie poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo.
Ostatnio zmieniony 2010-01-08, 15:43 przez belferek, łącznie zmieniany 1 raz.
No dobra.
Cennik, cennikiem, ale przecież podpisywałeś jakąś umowę.
W umowie masz sprecyzowane co kupujesz (konkretnie) albo jeśli tego nie ma to powinna się tam znaleźć chociaż jakaś adnotacja, że cennik stanowi integralną część oferty i zawartej później umowy.
Jak to było?
Edit:
Powołując się na ten zapis: „Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. zastrzega sobie prawo do zmiany danych zawartych w cenniku bez uprzedniego zawiadomienia. (…) Dane w nim zawarte podane są wyłącznie w celach informujących i nie stanowią oferty zawarcia umowy”.
A właśnie mi o konkretną umowę chodzi.
Cennik, cennikiem, ale przecież podpisywałeś jakąś umowę.
W umowie masz sprecyzowane co kupujesz (konkretnie) albo jeśli tego nie ma to powinna się tam znaleźć chociaż jakaś adnotacja, że cennik stanowi integralną część oferty i zawartej później umowy.
Jak to było?
Edit:
Powołując się na ten zapis: „Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. zastrzega sobie prawo do zmiany danych zawartych w cenniku bez uprzedniego zawiadomienia. (…) Dane w nim zawarte podane są wyłącznie w celach informujących i nie stanowią oferty zawarcia umowy”.
A właśnie mi o konkretną umowę chodzi.
Tutaj opisana sytuacja w kieleckim salonie:
Nissan, nie zamieniaj lusterek w Qashqai - artykuł na gazeta.pl
Mam nadzieję że niedługo i to forum będzie cytowane przez inne portale.
Nissan, nie zamieniaj lusterek w Qashqai - artykuł na gazeta.pl
Mam nadzieję że niedługo i to forum będzie cytowane przez inne portale.
No fajnie, że sprawa ruszyła.
Martwi mnie, że Nissan dalej p...y farmazony o cenniku.
Co za banda idiotów się na niego powołuje i gazeta.pl jeszcze to kopiuje.
A w ogóle to:
To są jeszcze jakieś inne..
Pewnie sprawa się rozchodzi o umowę/zamówienie, ale nadal za dużo nie wiemy.
Martwi mnie, że Nissan dalej p...y farmazony o cenniku.
Co za banda idiotów się na niego powołuje i gazeta.pl jeszcze to kopiuje.
A w ogóle to:
Co to jest do cholery, fizyczne odebranie?dealer »ABT Autoniss « w Kielcach miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu” - napisało w odpowiedzi na reklamację biuro Nissana.
To są jeszcze jakieś inne..
Pewnie sprawa się rozchodzi o umowę/zamówienie, ale nadal za dużo nie wiemy.
witam panowie dziś byłem w serwisie ze swoim złomem i też był tam klient tak samo niezadowolony jak ja i udało się mi podsłuchać rozmowę ,serwisant zapytał gościa czy miał sprawdzany układ kierowniczy i przednie zawieszenie a gościu zrobił dziwną minę i odpowiedział że nie ale że on ma dopiero przejechane 5tyś ,a serwisant odpowiedział że to nic ile ma przejechane że jest jakaś akcja ( chyba jakaś cicha )wymiany zabezpieczenia i nakrętki w kolumnie kierowniczej i jakiś śrub w przednim zawieszeniu .Trochę mnie to zdziwiło że tak głośno jest o TOYOCIE a o NISSANIE cisza
A niektóre firmy nie robią rozgłosu tylko naprawiają często bez wiedzy właściciela elementy "zagrożone".
Taka wielka afera w Toyocie. około 9000000 mln aut wezwanych do serwisu.
To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Samochód na F.
Taka wielka afera w Toyocie. około 9000000 mln aut wezwanych do serwisu.
To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Samochód na F.
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...
Oj pomyłka.z2maciek pisze:Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemiB 52 pisze: To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Dokładnie, 16 mln aut czyli 1600000 sztuk.
Samochody na literę "F".
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...
Nie 16 mln a 14,3mln na przestrzeni 10 lat w zwiazku z jedna usterka. http://www.rp.pl/artykul/432025,438369_ ... kanie.html
LICZY SIĘ PRAWDZIWA JAKOŚĆ!
[ Dodano: 2010-04-25, 04:04 ]
Sprawdź i wklej.
Wow
- litery w na obu pośladkach tworzą te słowo
[ Dodano: 2010-04-25, 04:04 ]
Coś mamy rozbieżne informacje.z2maciek pisze:Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemiB 52 pisze: To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Sprawdź i wklej.
Wow
- litery w na obu pośladkach tworzą te słowo
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...
Re: NISSAN - reklamacje
Tez odebrałem ze zwykłym lusterkiem w pażdzierniku. Po kilku pismach - JM wymienił mi nieodpłatnie na samościemniające zgodne ze specyfikacją zamówionego auta.Duża pozytywna różnica!belferek pisze:Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem brak automatycznie przyciemnianego lusterka. Salon w Chorzowie poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo.
pozdrawiam