Strona 11 z 11

: 2014-10-26, 15:02
autor: jawert
oj tam oj tam zawsze możesz nick zmienić :-P

dla podsumowania

Obrazek

: 2014-10-26, 15:28
autor: janusz
No to co reklamacja towaru :D

: 2014-10-26, 15:43
autor: bonzo
Szkoda nerwów :)

: 2014-10-26, 17:06
autor: uleńka
https://www.facebook.com/dphaft?sk=reviews - dla posiadaczy twarzoksiązki chcących wystawić opinię ;)

: 2014-10-26, 17:50
autor: yapko
Z tym nickiem bonza to dałem ciała... Nie wiem jakim sposobem. Sprawdzałem wszystko 8 razy i błąd się jednak trafił... Mogę to poprawić na własny koszt

Jedyne co mogę powiedzieć to PRZEPRASZAM wszystkich którzy się zawiedli, więcej nie będę się narzucał. Sporo się nauczyłem przy robieniu tego zlecenia i mam nauczkę. Zawiodłem was i straciłem dobrą opinię której już pewnie nie odbuduje wśród was, a szkoda bo chwilami było naprawdę fajnie przez te 3 lata.

Została mi tylko bluza dla Niewinnej do wysłania. Z wszystkich innych jestem mniej więcej rozliczony

Jeszcze raz przepraszam

: 2014-10-26, 18:23
autor: bonzo
yapko pisze:Z tym nickiem bonza to dałem ciała... Nie wiem jakim sposobem. Sprawdzałem wszystko 8 razy i błąd się jednak trafił... Mogę to poprawić na własny koszt
Nie nie dziękuję sam sobie wypruje tego nicka.
No jako hafciarz to jesteś na pewno przegrany ale za to że potrafiłeś przeprosić i przyznać się do błędu zasługujesz na odrobinę szacunku :)

: 2014-10-26, 21:51
autor: TOMMY1981
Też otrzymałem dłuuugo oczekiwane bluzy. Porażka totalna. Myślałem, że po takim czasie bluzy będą pierwsza klasa ale myliłem się. Dziury i plamy, luźne nitki haftu, rozmiarówka też nie wiadomo skąd. Jakość samych bluz też woła o pomstę do nieba. Jutro wrzucę foty. Ogólnie nadają się psu do budy. Także yapko proszę o adres do wysyłki i zwracam Ci tę wypociny. Numer konta do zwrotu kasy już masz. Czekam na odpowiedź.

: 2014-10-26, 23:04
autor: lesiu5251
bonzo pisze:Jeeeessss wreszcie mam bluzy zamówiłem:

14. bonzo bluza rozpinana bez kaptura M szara logo wlkp na piersi
15. bonzo bluza rozpinana bez kaptura M szara damska logo wlkp na piersi


Otrzymałem dwie bluzy jedna z kapturem kaptur gratis
Na plecach mam dwa zajebiste hafty których nie chciałem, na bluzie mojej kobity haft tak zmarszczył bluze że problem zapiąć ją na cyckach :mrgreen:
No i wisienka na torcie

Obrazek

Po prostU WYKONANIE USŁUGI PRZEZ DPHAFT TO WIELKIE DZIADOSTWO
Zapomniałeś o łyżwie :-D
:-D :-D

: 2014-10-27, 00:54
autor: Mishi
HeY

Generalnie podpisuję się pod postami bonza i TOMMIEGO. Miałem okazję przyjrzeć się każdej bluzie jaka do mnie dotarła dla naszej grupy. Jakość wykonania haftu beznadziejna. Na każdym hafcie prześwity w nitkach, słabe i cienkie hafty. Bluza TOMMIEGO podarta przy hafcie. Generalnie moja bluza cienka jak papierek, polar ciut lepiej ale też cienko. Nie wspominając o brudnych i śmierdzących bluzach no ale to przecież można wyprać. Generalnie yapko bardzo słabo. Dobrze, że chociaż przeprosiłeś i przyznałeś się do błędów.

Pozdrawiam
Mishi

: 2014-10-27, 13:12
autor: sergiej
dziwne yapko jest to że od momentu kiedy dostałeś od nas kase mineło pierdylion miesięcy ...a inne zamówienia realizujesz na pniu ...co wiec robiłeś z klubową kasą skoro realizacja zamówień wygląda tak jak wygląda.

Sam sobie zapracowałeś na taką opinię niestety .

przypomne tylko ze moje zamowienie również nie zostało zrealizowane zgodnie z zamówieniem.

: 2014-10-27, 22:26
autor: szaran
YAPKO W Twojej ofercie były zdjęcia bluz polarów itp. i takie wybierałem dostałem całkiem inne. Zamawiałem dwie bluzy z kapturami a dostałem jedną z kapturem a drugą bez. Widziałem prawie wszystkie bluzy grupy wlkp. każda jest z innej firmy - chyba z "lumpeksu" jednym słowem kpina porościągane lumpy z pojemnika PCK. Wstyd w tej bluzie chodzić - NA WIOSNĘ UBIORĘ MARZANNĘ W TE BLUZY I JE SPALĘ... Dzięki za bluzy!!!!!

: 2014-10-27, 23:39
autor: TOMMY1981
Plamy:
Obrazek
Nici nie wiadomo skąd:
Obrazek
Obrazek
Rękawy:
Obrazek
Dziury i braki w hafcie:
Obrazek
Ogólnie porażka. Nawet na wyprzedaży w biedronce są lepsze rzeczy :-| Także czekam na kasę i adres do wysyłki.

: 2014-10-28, 09:11
autor: yapko
Tommy1981 - rozmiarówkę podawałem ze strony z której kupowałem te bluzy. Nie jest wyssana z palca
Plamy - bluzy przyjechały pocztą i nie były przez nikogo zakładane. Jedną bluzę damską bonza (zaraz o niej) zabrałem 2 razy żeby pokazać klientom jako pokazowa do torby i tyle było wycieczek tych bluz.
Nie przewiduje opcji zwrotu kasy i bluz

Mishi - zabierałem jedną bluzę bonza żeby potencjalni klienci zobaczyli moje wykonanie i byli zadowoleni, żeby nie powiedzieć zachwyceni jakością. Podobała im się sama bluza i jakość haftu, nic nie mówili że jest cienki, słaby, a i ja oceniam go wysoko.
śmierdzące ?! :shock: Czym mogą śmierdzieć skoro nie opuszczały mojego domu? Nowością? nie wiem...

bonzo i szaran - dobrze że piszecie jakie bluzy dostaliście. Bonzo napisał że dostał jedną z kapturem gratis, a szaran że jedną ma bez kaptura. Bluz damskich nie haftowałem z nickiem to może chodzi o to że któryś zabrał nieswoją bluzę. Zamiana 1 za 1 powinna rozwiązać sprawę

szaran - bluzy są z jednego sklepu który jest odpowiednikiem Decathlonu i posiadają swoje marki, ale jedną rozmiarówkę. Domawiane bluzy Fruit of the Loom to ta firmę to chyba każdy zna
Nie ma mowy żeby były porozciągane, ponieważ są nowe i nikt w nich nigdy nie chodził

: 2014-10-28, 09:29
autor: Zielkq
yapko pisze: Nie przewiduje opcji zwrotu kasy i bluz
Oj, nie chcesz tego napisać i w to brnąć, nie chcesz... ;)

: 2014-10-28, 09:38
autor: janusz
Yapko, poproszę jeszcze o wysłanie mi paragonu/faktury za zakup/usługę, bo zapomniałeś tego dodać do przesyłki.

: 2014-10-28, 09:50
autor: Sajmooon
Mój post na fejsbuku na ten temat:
★☆☆☆☆ za brak terminowości, za brak kontaktu tam gdzie się ogłasza, nieprawidłowe wykonanie zamówienia. Dno. Czekać na zamówienie 9-10 miesięcy.... żałosne... Nie polecam a wręcz odradzam

Odpowiedź....
DP HAFT Bluzy dla forum Nissanzone.pl nie spodobały z różnych powodów. Było to pierwsze zlecenie wykonywane przeze mnie. Niestety większość zadowolonych klientów nie dzieli się swoją opinii, a tylko niezadowoleni krzyczą.
Ja nie polecam użytkowników forum Nissanzone.pl jako klientów

Że to niby NASZA wina?? w takim razie przepraszam że czekałem tylko tyle czasu jak będę chciał kupić coś na sezon 2020/2021 to na pewno się zgłoszę niedlugo.... i wtedy na pewno nie będę mógł być zły na termin realizacji...
Wymówka że to Twoje 1 zlecenie jest przykra... albo grubo albo wcale czyli albo bierzesz się za coś pewny siebie i jedziesz z tematem albo zachowujesz się w ten sposób gdybym mojemu zleceniodawcy powiedział sorry to mój pierwszy miesiąc to by mnie wyśmiał ( a w sumie ja bym nawet tak mu nie powiedział bo było by mi wstyd a za błędy trzeba brać odpowiedzialność... ).

Wyjaśnij mi jak złymi klientami jesteśmy? bo wymagaliśmy? bo czekaliśmy? Bo za******e mnie to ciekawi.
Gdyby akcja szła przez znany portal aukcyjny sprzedawca który by ze mną tak w kulki leciał dawno by był zgłoszony na policji dla samej zasady... pojechałeś na reputacji i ją straciłeś a odbijanie piłeczki że Ty nie polecasz Nas po prostu rozbawiła mnie.

i w sumie dalej ciekawi mnie tak jak poprzednicy pytali dlaczego realizacja szła tak długo? co robiłeś z kasą klubową która notabene została chyba od wszystkich wpłacona w podanym przez Ciebie terminie? było to Twoje pierwsze zlecenie więc kasę powinieneś mieć a nie czekać tak długo z zakupem i realizacją? Bawimy się za cudzy hajs ?? bo skoro nie kupiłeś od razu to coś z nią zrobiłeś...

Kończąc współczuje bo z takim podejściem że wszyscy są be a Ty najlepsiejszy....

: 2014-10-28, 09:56
autor: janusz
yapko, wiesz co? Lepiej się nie pojawiaj na ogólnopolskim.

: 2014-10-28, 10:29
autor: Zielkq
Polecam zapoznanie się z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (jeszcze obowiązującą):
http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU ... 176&type=3
Zakup od przedsiębiorcy, przez Internet to dość sporo przepisów, które trzeba znać ;)

Na przykład, z powyższej ustawy, niezgodność towaru z umową:
Art. 4.
1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili
jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności
przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istnia-
ła ona w chwili wydania.

2. W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru konsumpcyjnego
domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli odpowiada podanemu przez
sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej kupującemu próbki albo wzoru, a
także gdy nadaje się do celu określonego przez kupującego przy zawarciu umo-
wy,
chyba że sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia towa-
ru.
3.W przypadkach nieobjętych ust. 2, domniemywa się, że towar konsumpcyjny
jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar
jest zwykle używany oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom
cechującym towar tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy
towar odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na
składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przed-
stawiciela
; w szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznako-
waniu towaru lub reklamie, odnoszące się do właściwości towaru, w tym także
terminu, w jakim towar ma je zachować
Jak znajdę chwilę czasu to opiszę parę rzeczy ;)
Pozdrawiam

: 2014-10-28, 11:03
autor: yapko
Sajmooon - nie napisałem nigdzie że to wasza wina. Jak wchodze na forum i widze coraz bardziej absurdalne negatywne opinie np że towar śmierdzi to nie mam pojęcia co odpowiedzieć na takie posty
Zawiniłem terminem, to moja wina, przyznałem się do tego, przeprosiłem i mogę jeszcze kilka razy naprawdę szczerze przeprosić.
Byłem ostrzegany przez różne osoby związane z forum że mogę mieć problemy z zaspokojeniem oczekiwań, ale nie bardzo się słuchałem starszych i bardziej doświadczonych. Żałuje tego.
Ciężko mi zrozumieć jakim cudem klienci którzy coś u mnie kupowali wracają po nowe rzeczy i są zadowoleni z nich.
Każdy kto prowadzi swoją działalność nie chce zgadzać się z opiniami że odwala fuszerkę. Tylko z tym forum mam problem jeżeli chodzi o zadowolenie. Wpisaliście mi 3 jednogwiazdkowe opinie na fejsie. Na każdą odpowiedziałem tak samo.
Realizacja trwała tak długo ponieważ miałem jedną maszynę która okazała się niewystarczająca do waszych potrzeb. Zakładałem, że będzie wystarczająca, ale po negatywnych opiniach postanowiłem to poprawić i kupić maszynę która będzie spełniała więcej kryteriów. Idąc za ciosem musiałem zebrać środki na tą maszynę, to trochę trwało. Nikt mi nic w życiu nie dał i na wszystko pracuje sam. Bluzy kupiłem od razu za pieniądze które dostałem od was i bluzy czekały aż bedę mógł je zrobić, przy okazji uczyłem się maszyny i udoskonalałem haft dla Nissanzone, dlatego boli mnie jak ktoś opiniuje że produkt który dostał jest dnem i śmieciem.

Zrobiłem i wysłałem wszystkie bluzy (oprócz Niewinnej). Najdroższa bluza była wyceniona na 65zł, więc to nie jest kwota za którą można otrzymać bluzę/polar grubości kurtki zimowej. Nie były to bluzy wysokiej jakości, ale w mojej subiektywnej opinii dobre i wystarczające dla mnie za taką cenę. Wam niestety się nie spodobały (poza wyjątkami)

Nie chce mieć problemów. Wywiązałem się z płatności i niektóre wysyłki zrobiłem na swój koszt, bo mi po prostu wstyd brać pieniądze od niezadowolonych klientów.

: 2014-10-28, 13:03
autor: TOMMY1981
yapko pisze:Nie przewiduje opcji zwrotu kasy i bluz
Ty nie przewidujesz ale polskie prawo przewiduje.
Pogodziłem się z faktem, że nie będę miał bluzy takiej jaką chcę, OK, ale te dziury i pajęczyny nie przejdą.

: 2014-10-29, 00:23
autor: janusz
yapko, a ja proszę o jeszcze jedno wyjaśnienie - dlaczego nasze bluzy/polary są tak spi......ne? Patrząc po zdjęciach, które zamieściłeś na fb - hafty dla innych są wykonane bardzo dobrze.
yapko pisze:Realizacja trwała tak długo ponieważ miałem jedną maszynę która okazała się niewystarczająca do waszych potrzeb. Zakładałem, że będzie wystarczająca, ale po negatywnych opiniach postanowiłem to poprawić i kupić maszynę która będzie spełniała więcej kryteriów.
To by oznaczało, że moje zamówienie było gotowe już dawno temu?! Jakoś zamówienia, składane przez innych mają dobrze wykonane hafty, i zgodnie z tym co napisałeś to nasze zamówienie było wykonane później. Oznacza to, że maszynę miałeś już opanowaną. Tak więc wyjaśnij mi proszę, dlaczego bluzy i polary na NissanZone są zrobione na "odwal się", a dla innych ładnie?!

: 2014-10-29, 22:50
autor: sekutnica_30
Yapko myslał że da rady... ale niestety tak jak kiedyś pisałam..żeby coś zrobić dobrze trzeba miec doświadczenie----- Yapko musi się wiele nauczyć a potem może robic i to musi się dobrze zastaniowić czy da radę...... z buta mozna świeczkę zapalic - prawda Yapko???
Oki chwała mu za przyznanie się do błędu ale ni jak się ma to do zepsutej roboty.... Yapko proszę Cię trochę pokory do klienta.......... pogadamy za kilka lat jak dorzejesz :) Widać że chłopak się zachłysnął......... cóż takie życie...... wiem że jesteście wyrozumiali.
Oki nie przeginam :-)

: 2014-11-03, 20:56
autor: TOMMY1981
yapko, określ się w końcu jak z reklamacjami.

: 2014-11-06, 22:56
autor: Niewinna
Ja postaram się jutro pojawić na spocie, to bym bluzę odebrała...
Chociaż pisałam wcześniej, że z niej rezygnuje...

: 2014-11-06, 23:00
autor: janusz
yapko, czy w swej łaskawości udzielisz odpowiedzi i ustosunkujesz się do tego co napisałem?

: 2014-11-30, 22:42
autor: janusz
Widzę, że Yapko nas olewa już totalnie, ciekawe czy czy US też oleje?

: 2015-02-20, 09:16
autor: frytas
Troche odkopie, czy na te chwile ktos zajmuje sie bluzami, koszulkami? Idzie sezon i mysle ze nie tylko ja bym taka nabyl