Strona 1 z 1
[P11/WP11/.144]Pilot - programowanie
: 2010-12-23, 09:25
autor: Damianster
Witam mozliwe ze ten temat byl poruszany ale nie moge znalesc Moze ktos wie jak zaprogramowac pilot od centralnego zamka Tzn z kluczyka wszytko dziala Wlożylem nowa baterie Auto to Primera 1,8 p11 Z gory dziekuje za pomoc
: 2010-12-23, 09:53
autor: bombel
Po pierwsze nie p11 tylko p11.144, po drugie temaTY tagujemy
po 3 działa w większości modeli:
: 2011-01-03, 16:32
autor: Damianster
Dzieki za info Probowalem niestety nie dziala Mam nowa baterie Moze jeszcze styki w kluczyku sprawdze
: 2011-07-23, 22:46
autor: dmx81
Witam, mam podobny problem, kiedys juz programowalem i bylo ok, ale ostatnio musialem znow zaprogramowac i teraz cos nie dziala:
ten sposob podany tutaj kompletnie nie dziala
uzywam sposobu z przekrecaniem kluczyka 6 razy w ciagu 10 sek, nastepnie mrugniecia 2 mam. wtedy powinienem trzymajac unlock wcisnac 3 razy lock - tak robie.
powinno mrugnac raz jako potwierdzenie ze ok, ale mi nie mruga.
przekrecenie kluczyka na ON powoduje dwukrotne mrugniecie - jako potwierdzenie zakonczenia programowania - mi mruga.... ale pilota nie zaprogramowalo (bo brak bylo potwierdzenia mrugnieciem... no i nie lapie zadnego sygnalu)
pilot dzialal, pozniej jeden z wlacznikow sie popsul... dzis przelutowalem inny, wymienilem baterie na nowa, ale kontaktu brak
czy da sie sprawdzic, czy pilot wysyla jakikolwiek sygnal?
: 2011-07-23, 23:03
autor: Toshiba
ostatnio robiłem i działało jak mignie dwa razy wyjmujesz kluczyk ze stacyjki ale trzymasz go niedaleko i trzymając ''otworz'' naciskasz 3x ''zamknij'' w odstepach mniejszych jak sekunda (tak u mnie zadziałało) i puszczasz ''otworz'' powinien mrugnac raz. Konczysz programowanie przekrecajac kluczyk na zapłon 1x
jeszcze sie upewnij czy baterie masz dobra i czy dobrze wlozona (o ile pamietam ma byc + do dołu) odwrotnie niz tam jest narysowane.
: 2011-07-24, 00:34
autor: dmx81
robilem dokladnie wg tej samej instrukcji
bateria dobra - dla pewnosci pojechalem kupic nowa, wlozona tez dobra strona
dla pewnosci zmierzylem opornosc na tych stykach - po wcisnieciu opor maleje prawie do 0 - czyli dzialaja dobrze.
jedyne co robilem inaczej niz mowisz, to nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki, ale po dwukrotnym mrugnieciu probowalem wiele razy
- trzymajac go na pozycji ACC
albo
- trzymajac na pozycji 0
ide jeszcze raz sprobowac wyciagajac kluczyk po mrugnieciach
PS>> pilota mam osobno, kluczyk mam osobno, ale pilota przykladam do stacyjki.
a mam tak, bo kluczyk przy pilocie jest mocno pekniety i musialem dorobic nowy, wiec zostal mi tylko pilot (kluczykowa czesc odlaczylem)
[ Dodano: 2011-07-24, 01:36 ]
Toshiba pisze: powinien mrugnac raz.
wlasnie tylko to u mnie sie nie zgadza... wina pewnie po stronie pilota gdzies
: 2013-05-19, 21:38
autor: Mishi
HeY
Czy zawsze po 6 krotnym włożeniu i wyciągnięciu kluczyka powinny mignąć kierunki? W jakich przypadkach nie migną?
Próbowałem u siebie zaprogramować pilota ale nie udał się nawet pierwszy etap.
Pozdrawiam
Mishi
: 2013-05-20, 15:26
autor: Wiooreck
A jakiego masz tego pilota?
: 2013-05-20, 17:09
autor: Mishi
HeY
Ale to chyba nie kwestia pilota? Bo rozumiem, że rozprogramować powinien się każdy pilot. A przynajmniej światła powinny mrugnąć po sześciokrotnym włożeniu i wyjęciu kluczyka. Przynajmniej tak mi się wydaje. Czy się mylę?
Pozdrawiam
Mishi
: 2013-05-20, 19:04
autor: Wiooreck
Jeśli robisz wszystko tak jak na kartce, to powinno zadziałać. Masz kanciaty pilot z jednym przciskiem czy pilot zaokrąglany z dwoma przyciskami?
: 2013-05-20, 19:24
autor: Zielkq
Pozwoliłem sobie przenieść do "zrób to sam", bo tutaj jak najbardziej to pasuje.
Pozdrawiam
: 2013-05-20, 20:59
autor: Mishi
HeY
Mam pilota zaokrąglonego z dwoma przyciskami. Jeden czarny drugi czerwony.
Pozdrawiam
Mishi
: 2013-11-19, 19:09
autor: małyOLN
1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz
) i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało
: 2013-11-19, 20:23
autor: Arias
podjedz tam gdzie dorabiają kluczyki i piloty, to Ci sprawdzą czy pilot sygnał wysyła
: 2014-04-26, 20:17
autor: daro
małyOLN pisze:1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz
) i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało
U mnie (P11, 97r, poj. 1,6) nie działa przekręcanie 6x kluczyka w stacyjce - nie mrugają kierunkowskazy, żadnej reakcji. Mam nadzieję, ze nie chodzi o zapalanie sześciokrotne silnika i jego gaszenie?
: 2015-09-23, 17:19
autor: brylant13
Czy wymiana baterii w pilocie od P11 takim z czerwonym i czarnym guzikiem rozkoduje go i bedzie wymagane ponowne kodowanie czy śmiało można wymieniac?
Edit:
Wymieniłem dwie baterie CR1620, nic się nie stało z pilotem, nie rozkodował się, działa
: 2016-12-12, 14:45
autor: subbas
Odkopię temat bo mam ten sam problem. Próbowałem wszystkich opisanych tutaj sposobów i jest reakcja na metodę opisaną przez małyOLN, 6 razy przekręcam na zapłon, wyjmuję ze stacyjki i są 2 kierunki. Potem wsadzam kluczyk na poz. ACC, robię z pilotem co tylko się da i nic. Próbowałem wszystkiego i na otwartym i na zamkniętym centralnym. Dodam, że wymieniłem baterię a pilot to ten z dwoma przyciskami tj. czarny i czerwony. Co jest nie tak?
: 2016-12-29, 15:52
autor: Toshiba
Musisz być pewny ze bateria jest sprawna i ze przyciski są sprawne moze trzeba je wymienic na tym układzie scalonym.
: 2016-12-30, 22:49
autor: subbas
Toshiba, temat już dawno ogarnięty, widać te manuale nie działają tak samo w każdym modelu, u mnie wyglądało to całkiem inaczej
: 2017-01-03, 22:57
autor: Zielkq
subbas, to podziel się dla potomnych sposobem
: 2017-01-04, 16:21
autor: subbas
Zielkq, no to tak, przekręcałem kluczyk na zapłon 6 razy, za 7 razem na poz. ACC i mrugnęły kierunki dwa razy. Wyjąłem kluczyk i tutaj próbowałem dosłownie wszystkiego co tu napisano, potem jakieś swoje kombinacje i nic. W pewnym momencie jak wciskałem kilkanaście razy lock, coś zaskoczyło w zamku i kierunki mrugnęły jeden raz. Włożyłem kluczyk i przekręciłem na zapłon, kierunki mrugnęły 2 razy, wyciągnąłem kluczyk i już działało.
: 2017-03-02, 03:11
autor: Toshiba
Z taką prędkością przekręcam w stacyjce żeby rozpoczęło się kodowanie
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=mT6ZI1YOagY[/youtube]
U mnie teraz jeden pilot przestał działać po wymianie baterii. Przyciski na płytce są raczej dobre bo jak naciskam to napiecie na baterii spada. Programowanie zrobiłem i jeden pilot koduje sie a ten nie. zagadka
Można dorobić taki pilot z jakiegoś uniwersalnego żeby go zakodoać do NATS ?
[ Dodano: 2017-03-02, 12:51 ]
Byłem u szpeca dzisiaj co dorabia kluczyki i piloty. Sprawdził na tym swoim magicznym urządzeniu że ten dobry pilot wysyła dobry sygnał a ten drugi słaby i za krótki. Sam próbował go zaprogramować ale mu się nie udało i powiedział że płytka ze środka do wymiany.
[ Dodano: 2017-07-11, 17:40 ]
Powodem słabego sygnału z drugiego pilota była blaszka od baterii. Nie przylegała dobrze do płytki