Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

gaśnie na gazie

Moderator: Maniek-ol

kielon76
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-09-11, 07:13
Lokalizacja: słupsk

gaśnie na gazie

Post autor: kielon76 » 2011-06-06, 20:44

Mam taki problem z moim nissanem N16 1,5 - 90 km gdy nie jest rozgrzany gaśnie na gazie po wciśnięciu sprzęgła po przejściu na gaz. Jak sie rozgrzeje problem znika.
Może ktoś coś doradzić z góry dzięki

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-06-07, 09:19

kielon76, mam to samo .. nie przejmuję się tym bo odpalam i gaszę na benzynie.. Nie wiem czy czasem to nie jest wina zużytej membrany od parownika ..
Zobaczę czy będzie się tak działo po wymianie parownika.
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-06-07, 18:25

Parownik do wymiany albo regeneracji. Polecam to pierwsze.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

kielon76
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-09-11, 07:13
Lokalizacja: słupsk

Post autor: kielon76 » 2011-06-07, 20:01

słuchajcie instalacja ma rok czasu stag 4 czy to napewno parownik

Awatar użytkownika
jaca V6
fanatyk nissana
Posty: 1519
Rejestracja: 2009-12-01, 18:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jaca V6 » 2011-06-07, 20:25

Wyregulować trzeba dawke powietrza dokładnie
Z Klubem Nissana od 2004 roku - ( NKP - NZ )

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-06-07, 21:47

kielon76, jedź do gaziarza i niech wyreguluje.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-06-12, 21:40

kielon76 pisze:słuchajcie instalacja ma rok czasu stag 4 czy to napewno parownik
STAG4 to elektronika, co tam masz jeszcze zamontowane?? jakie wtryskiwacze i reduktor??? daj może jakies zdjęcie, prawdopodobnie masz zasyfione wtryski a reduktor na razie zostaw, choć ciekawe jaki jest??, do tego może daj jakieś scriny z programu, mapy ustawienia wtedy mozna wyrokować cokolwiek

Awatar użytkownika
Małolat
wiem o czym pisze
Posty: 57
Rejestracja: 2011-07-23, 16:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Małolat » 2011-07-24, 10:18

Witam. Mam podobny problem więc się podlącze. Tylko u mnie różnica jest taka że gaśnie na rozgrzanym silniku. Na zimnym obroty falują ale nie gaśnie. To parownik czy regulacja ?
Nissan Primera P10 94' 2.0
Nissan Primera P10 95' 2.0
BMW E39 540i
BMW E46 330CI

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2011-07-24, 11:42

a jaka instalacja?? elementy?? ile przejechane??
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-07-24, 19:08

Wymiana parownika i założenie BLOSa wyeliminowało problem.. zobaczymy jeszcze w zimie.. ale nie ma już raczej tego problemu.. Są minimalnie mniejsze obroty .. ale nie gaśnie i nie szarpie :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2011-07-31, 17:07

U mnie sprawa wygląda tak że przy przełączaniu na gaz słychać pstryknięcie (jak zawsze) ale silnik zamiast przejść na zasilanie gazem poprostu gaśnie.

Zastanawiam się czy może mieć to związek z niewielką kolizją. Facet wyjechał mi na czerwonym, uderzyłem w jego bok. po kolizji gaz działał, przejechałem jeszcze pare kilometrów, ale na drugi dzień już nie. Parownik ma juz przejechane 30 tys., filtr gazu nie byl wymieniany od 2 lat (wiec może to filtr).
instalacja 2 gen. + blos.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2011-07-31, 21:04

raczej nie ,,,raczej jest zamknięty jakiś zawór ew nieszczelność ,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-08-01, 07:58

Hiszpan 207 pisze:filtr gazu nie byl wymieniany od 2 lat
to gruubo .. zmień go szybko bo "zarżniesz" elektrozawór.. .. obadaj wszystkie przewody, może po prostu, któryś spadł, albo się rozłączył i np. parownik "pstryka" , a elektrozawór nie puszcza gazu do parownika.. (w instalacjach I i II gen. to taki element przed parownikiem z czarnym lub niebieskim plastikiem (zalana cewka elektromagnesu). Zacznij od najprostszych rzeczy...
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2011-08-01, 08:44

to już sprawdziłem. wszystkie złącza na swoim miejscu.
tak więc albo poszedl któryś z elektrozaworów, albo sam parownik.
tylko, jak wyjaśnić fakt, że przez jakiś czas po kolizji instalacja działała i wszystko bylo ok. dopiero na drugi dzień coś wysiadło.

Wszystko jasne, zużyty był mechanizm elektrozaworu tego wkręconego pod cewką do parownika. gazownik wymienił i powiedział, że typ zabrudzenia znajdującego się na tym elemencie nie mógł być wychwycony przez filtr gazu.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”