Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Poprawne wystrojenie LPG - pomoc i rady

Moderator: Maniek-ol

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-08-18, 22:07

DINO777, Edit
:D no trochę mnie poniosło... śledząc temat zaszło to w dziwne rejony.:P tak oczywiście, jest tak jak napisałeś... korekty są na plus na minus, tak robimy, tak kręcimy żeby było ok. a odnośnie szerokopasmówki, to trochę źle się wyraziłem,strojąc sprawdzam efekty mojej pracy plus patrze na korekty,nie patrze na odczyty z lambdy auta. "Pisząc że zabiłeś mnie w swoim ostatnim poście" miałem na myśli tą nieszczęsną przepływkę, no ale nie ważne.co do strojenia wiem co to otwarta i zamknięta pętla i tak jak pisałeś w zamkniętej pętli nic nie zdziałasz w oparciu o afr, możesz go tylko porównać z pb. Dopowiedziałeś mnóstwo rzeczy pod moją nieobecność, a tego nie toleruje... pomyliłem tematy i osoby z tym odpinaniem sond.nie było tematu ..:shock: też odpadam :D
Ostatnio zmieniony 2014-08-19, 14:45 przez Lombardo88, łącznie zmieniany 1 raz.

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-08-19, 05:00

Lombardo88, ja odpadam :D

[ Dodano: 2014-08-21, 23:49 ]
Lombardo88, szkoda, że edytujesz posta, a nie wyjaśniasz wszystkiego, no ale cóż, taka moc kolorowego :D :D :D :D widzę, że nie wszyscy potrafia się przyznać do błędu a tym mierzy się wielkość dyskutanta :D , życie, w takim układzie chyba czas kończyć bytnośc na tym forum :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-09-12, 17:54

up!
proste pytanie.. czy odłączenie aku powoduje reset kompa Stag? bo wymieniałem aku i mapy z kompa wybyły i nie wiem czy tak ma być czy mam coś popsute..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-12, 18:21

Marlos90, u mnie przy kompie BRC Fly auto stało z odpiętym aku przez tydzień i nic nie wyparowało. Mogę podejrzewać, że u Ciebie padła (o ile jest tam w ogóle) bateryjka podtrzymująca pamięć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-09-12, 18:55

u mnie z tym lpg to cuda się dzieją, dziś zrobiłem znowu mapę PB, zacząłem zrobić mapę lpg, włączam światła, napięcie aku w stagu spada do 12,8V i lpg się nie włącza mało tego stag obroty silnika widzi na poziome 0 albo 100 albo 200obr/min , wyłączam światła, napięcie podnosi się do 13V, obroty w stagu są ok czyli 700 i lpg się włącza

muszę w wolnej chwili przejrzeć wszelkie połączenia i masy tak jak mówiłeś daawnoo temu
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-12, 19:09

Marlos90, przejrzyj instalacje od LPG, może być podobnie jak u Looka - któryś przewód pękł (u niego akurat ten od wtrysku Pb co idzie do kompa Lpg).
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-12, 20:02

albo sterownik umarł
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-09-12, 21:58

Zmieniłem ostatnio wydech na 2,25" będę stroił gaz i teraz pytanie czy trzeba zresetować mapy benzyny w ECU (nie kompie gazu) i zebrać od nowa jeśli tak to jak
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-09-12, 22:55

DINO777, jednak gaziarz to z natury prosta istota...jak konstrukcja instalacji lpg...
:P

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-10-22, 15:54

Witam, u mnie na wolnych obrotach na postoju jak chcę ruszyć to po dodaniu gazu obroty najpierw spadają w dół przez co często gęsto auto dostaje muła przy ruszaniu i muszę albo dać więcej gazu albo się ratować sprzęgłem. Zaczyna mnie to wkurzać, co jest powodem? Instalacja jest nowa: ACR-01, Hana i Stag4.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-10-22, 15:58

U mnie tak było , ale po wycieciu dotryskow (czyli mniej wiecej do 0.8-1.0 ms) i sie poprawilo

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-11-30, 19:50

Lombardo88 pisze:DINO777, jednak gaziarz to z natury prosta istota...jak konstrukcja instalacji lpg...
:P
piszesz o sobie ?????? :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-12-01, 11:25

DINO777, nie jestem godzien tak siebie nazwać... EOT

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-12-01, 11:30

nono każdy sądzi wg siebie :D

[ Dodano: 2014-12-01, 11:30 ]
aa czyżby sie kolorek zmienił :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-12-01, 17:07

ehhh...klimat lpg-forum widzę się udziela :D nie sądzi według siebie, bo ciekawsze rzeczy w życiu robi ;) z resztą osąd z perspektywy strony nigdy nie będzie obiektywny :P

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-12-01, 17:41

ojjj już dawno podchodze do tamtejszych ortodoksów z rezerwą, bo jak słyszę, ze ktoś rozwierca dysze wiertarką stołową albo tokarką to ręce mi opadają :D, bo w 99.9% nie jest to prawdą albo potzrebuje czas wtrysku do trzech zer po przecinku :D, widziałem tez kilka montaży tamtejszych guru :D i niestety nei powalają jakością i strojeniem :D
gazowanie aut to moje hobby a nie zarobek, też żyję z czegoś innego i może dlatego nei montuje takich zestawów jak w tym temacie viewtopic.php?p=371664&sid=134a8b408120 ... 749#371664 bo poprostu szkoda mi na to czasu :D bo każde auto robię jak dla siebie :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-12-01, 20:34

takiej instalacji raczej bym nie popełnił...
DINO777 pisze: bo poprostu szkoda mi na to czasu :D bo każde auto robię jak dla siebie :D
też mam ten problem... tylko plecy bolą... nie przyzwyczaję się chyba nigdy.

ale jak się widzi takie coś?
"Towarzyszu pomożecie? -Pomożemy" grrr...
Obrazek

Obrazek

przewody zasilające parownik cieczą miały 175 cm i 180 cm. maxima 227 hp do niej; kme diego stare, kme silver i żółte waldemary z dyszami rozwierconymi na 4mm i oczywiście miedź 6 plus butla do jazdy na wstecznym :D
odciąłem po dwie opaski trzymające listwy i proszę ;
Obrazek
zagebalizować manihuanen? :D a komu to potrzebne? :D
2008 rok zakładana w Gdańsku bodajże. Dajcie siekierę, a katem za darmo mogę zostać
:D

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-12-01, 20:49

ano plecy bolą :D

fajny kwiatek :D
kiedyś przyjechał złotówa, mówię co trzeba zrobić aby działało, a On: Panie ja tylko na chwilę bo pasek się robi a on w dieslu przecież nei będe jeździł na gazie :D " to było jakieś 1.5 roku temu :D jakoś do dzisiaj pasek nie zrobiony :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-12-02, 00:08

Lombardo88, na jaki set przemodziles?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-12-02, 01:07

budżet miał ograniczony, ale... wleciał reduktor romano i wtryskiwacze apis solo 2,8mm dysze. poszło na miedzi tej co była, czyli 6mm i lipnym elektrozaworze lovato, ale szacuneczek dla reduktora... 1.6 bara ustawione i jak mocno butowaliśmy potwora to do max 1.45 spadał. z 1.80 m przewodu zrobiło się 18 cm, bo parownik wleciał pod pompę abs czyli zaraz przy kolektorze wodnym , tak że bardzo szybciutko reduktor łapie temp. i trzyma. ale cóż ...słaba elektronika,więc wiadomo,że zawsze można by zrobić to lepiej. z resztą z forum człowiek,to może się wypowie jakie ma odczucia.według mnie jechało,tak jak trzeba,afr się zgadzał,korekty w miarę ok... nie mam zdjęć, ale takie się uchowało "pomontażowe"

Obrazek

[ Dodano: 2014-12-02, 01:26 ]
oczywiście nowe nawierty w kolektorze dolnym,czyli jego demontaż ;) poprzednicy oczywiście dali trzy z wiatrem, a trzy pod wiatr w kolektorze górnym, czyli standardowo...
na apisach naprawdę fajnie to chodzi. dobry wtryskiwacz moim zdaniem.zamontowałem 5 kompletów do 5 Maxim i jeden z klientów zrobił już 30 tys,a że miedzy czasie kupił sobie kabel do gazu i do obd się się naumiał troszkę, to podgląda czy się banki nie rozjeżdżają i póki co ponoć jest super. zima zweryfikuje :P

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-12-02, 06:41

Romek ma potencjał :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-12-02, 09:57

jakby się tak nie pompował przy cut offie, to już byłby złotym reduktorem ;) lubi nawet na 2 bary wskoczyć. ale.... patrząc na inne reduktory, to tragedii nie ma moim zdaniem.
cena lekko ponad 300 zł też jest ok. :)

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2014-12-03, 23:26

u mnie też leci na 2 bary i jestem z tego zadowolony raczej bo mało leci ale u mnie lubi w niego pierdnąć 1 bar ..

zółte waldemordy ,, ufff :-/
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-12-04, 10:41

a ja se przemodziłem Instalke, butla miedz zostało to co było
zmieniłem :
listwa wtryskowa AC BFC dysza 2,7mm
reduktor ac01-150 1,12bara ustawione

ustrojone na afr 12,3-12,8, do podkręcenia reduktor ale to następnym razem bo już było pozno i zimno ;/

nie obyło się bez druta, musiałem naszybko robić trójnik pomiarowy, do tego została wykorzystana stara listwa wtryskowa :-o bo miała krociec pomiarowy czego w BFC nie ma,
dostałem już trójnik miedziany wiec sobie zapne i pospzatam pod maską :-D

efekty-są zajebiste rezultaty, wydaje mi się ze lepiej na LPG jak na PB :) a mam jezcze trochę do poprawy (cinienie redka np):)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2016-08-26, 00:39

ja mam takie pytanie.. pacjent P11.144 SR20 posiadający 2sondy, sterownik stag300 posiadający podłączenie dla sondy1 i sondy2 ale ja zamiast podłączyć sondę2 podłączyłem przepływomierz ( w celu podglądu napięcia ) i robiąc adaptację / strojenie / ustawianie, napięcie z przepływomierza nie będzie mi mieszać w mapach niż gdybym podłączył sondę2 ??
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2016-08-26, 05:19

Jeśli to wersja z ISĄ i nie będziesz jej włączać to sygnał z sond (czy cokolwiek innego tam podłączysz) jest tylko i wyłącznie w celach informacyjnych :)
Obrazek

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-08-27, 21:35

Dzisiejszy problem: trasa Chełm- Łódź. Po postoju na jakiejś stacji za Puławami i tankowaniu do pełna auto zaczęło szarpać na gazie i przestało w ogóle iść do 2,5-3tyś.obr.

postój i szybka diagnoza -wypadają zapłony przynajmniej na jednym cylindrze (wyłącznie na LPG, na benzynie ogień). podpiąłem kompa z gazu(Optima NANO) i w programie żadnych zmian. Skasowałem mapy benzyny i gazu. Szybkie pseudo strojenie i żadnych zmian...

Jakieś pomysł? Dojechałem do Łodzi na gazie co by wyjezdzić to zatankowane gówno. Ale powiem szczerze, że wątpie w tak poważne nieprawidłowości z powodu samej jakości gazu.

Świece powiedziały dość po 7tyś.km? Kable i kopułka po 18latach? Tylko tak nagle?
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-08-28, 13:21

arczar, a na jakiej stacji tankowałeś?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-08-28, 19:14

Stacja z nazwiskiem na K i tekstem na budynku:" Jak u K... zatankujesz to w kieszeni nie poczujesz".

jakbym wiedział że za chwile jest Lukoil to bym odpuścił.

p.s. przed chwilą sprawdzając filtry w celu diagnozy strzeliła mi miedziana rurka doprowadzająca gaz do reduktora. Jutro muszę jechać do jakiegoś gazownika żeby mi skrócił przewód i zarobił baryłke na przewodzie. Nie mogłem przez to podjechać do killer2000 na podmiane kabli i kopułki bo jak nietrudno sie domyślić nie chodzi na gazie.
Hobbysta Japanista

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-08-29, 07:07

Na paliwie nie mogłeś jechać?:P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”