Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

2gen na blos czy sekwencje

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2011-07-21, 22:23

Hany to dobry wybór, jeśli chcesz mieć dobra instalacje to dorzuć te 400zł na lepsze wtryski, zero kalibracji jak na vltekach itp.

Co do reduktora to ja mam zeta zavoli s , opisany do 250KM i na sondzie wsadzonej w rure wychodzi ze do odcinki trzyma parametry nawet na 4 biegu :), zasilenie mam 8mm, cisnienie robocze 1.31 i praktycznie nia ma spadków.

EDIT
dopisze tylko że mam żółte valteki :) co 10-15 tys robię regulację, ale nawet jak sie rozjadą to jak juz koledzy pisali wczesniej nie ma tragedii redutktor to podstawa.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-22, 21:25

Dobry reduktor to podstawa za słaby reduktor to tak jak za słaby silnik do masy auta.
A wybór między blosem a Sekwencją to tak jakby wybierać miedzy gaźnikiem a wielopunktowym wtryskiem paliwa :)
Takie jest moje zdanie :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-07-23, 22:39

Wleciały wtryski AEB I-PLUS, i reduktor ELPIGAZ VERDE-I do 250 KM. Zasilanie wężami 8 mm, z rozdzielaczem na 2 listwy gazowe, ciśnienie na reduktorze ustawione na 110 kPa. Jest lepiej niż było.

Niestety nie udało się przenieść wlotów gazu pod łopatki w kolektorze. Pod kolektorem brakuje miejsca na montaż wtrysków, ale będziemy jeszcze kombinować.

Są dwie opcje:
1. Możliwy montaż przewodu gazowego w okolicy łopatek, ale dochodzącego aż w okolice zaworu.
2. Montaż takich adapterów pod wtryski benzynowe:
http://allegro.pl/podstawki-adaptery-po ... 47867.html

Ktoś coś może o tych rozwiązaniach powiedzieć? Działał już ktoś z czymś takim?

Przy drugim rozwiązaniu zostaje problem z miejscem na listwę wtryskową pod kolektorem ssącym.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”