Hany to dobry wybór, jeśli chcesz mieć dobra instalacje to dorzuć te 400zł na lepsze wtryski, zero kalibracji jak na vltekach itp.
Co do reduktora to ja mam zeta zavoli s , opisany do 250KM i na sondzie wsadzonej w rure wychodzi ze do odcinki trzyma parametry nawet na 4 biegu , zasilenie mam 8mm, cisnienie robocze 1.31 i praktycznie nia ma spadków.
EDIT
dopisze tylko że mam żółte valteki co 10-15 tys robię regulację, ale nawet jak sie rozjadą to jak juz koledzy pisali wczesniej nie ma tragedii redutktor to podstawa.
2gen na blos czy sekwencje
Moderator: Maniek-ol
Dobry reduktor to podstawa za słaby reduktor to tak jak za słaby silnik do masy auta.
A wybór między blosem a Sekwencją to tak jakby wybierać miedzy gaźnikiem a wielopunktowym wtryskiem paliwa
Takie jest moje zdanie
A wybór między blosem a Sekwencją to tak jakby wybierać miedzy gaźnikiem a wielopunktowym wtryskiem paliwa
Takie jest moje zdanie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Wleciały wtryski AEB I-PLUS, i reduktor ELPIGAZ VERDE-I do 250 KM. Zasilanie wężami 8 mm, z rozdzielaczem na 2 listwy gazowe, ciśnienie na reduktorze ustawione na 110 kPa. Jest lepiej niż było.
Niestety nie udało się przenieść wlotów gazu pod łopatki w kolektorze. Pod kolektorem brakuje miejsca na montaż wtrysków, ale będziemy jeszcze kombinować.
Są dwie opcje:
1. Możliwy montaż przewodu gazowego w okolicy łopatek, ale dochodzącego aż w okolice zaworu.
2. Montaż takich adapterów pod wtryski benzynowe:
http://allegro.pl/podstawki-adaptery-po ... 47867.html
Ktoś coś może o tych rozwiązaniach powiedzieć? Działał już ktoś z czymś takim?
Przy drugim rozwiązaniu zostaje problem z miejscem na listwę wtryskową pod kolektorem ssącym.
Niestety nie udało się przenieść wlotów gazu pod łopatki w kolektorze. Pod kolektorem brakuje miejsca na montaż wtrysków, ale będziemy jeszcze kombinować.
Są dwie opcje:
1. Możliwy montaż przewodu gazowego w okolicy łopatek, ale dochodzącego aż w okolice zaworu.
2. Montaż takich adapterów pod wtryski benzynowe:
http://allegro.pl/podstawki-adaptery-po ... 47867.html
Ktoś coś może o tych rozwiązaniach powiedzieć? Działał już ktoś z czymś takim?
Przy drugim rozwiązaniu zostaje problem z miejscem na listwę wtryskową pod kolektorem ssącym.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl