Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Primera w10 gaśnie na gazie

Moderator: Maniek-ol

Biały

Primera w10 gaśnie na gazie

Post autor: Biały » 2011-01-15, 19:27

Jak w temacie czasem gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. W innym przypadku zapala się kontrolka aku. Co może być przyczyną? Pasek napięty akumulator sprawny w 100%

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-15, 20:02

Za mała dawka gazu. Jak wciskasz sprzęgło silnik schodzi z wysokich obrotów ma dużo powietrza (podczas jazdy). Za mało gazu i schodzi z obrotów aż do zgaśnięcia, a kontrolka się zapala dlatego że obroty są za niskie np 300obr/min
Najprostsze rozwiązanie zdjąć rurę doprowadzającą powietrze do obudowy filtra powietrza.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
jaca V6
fanatyk nissana
Posty: 1519
Rejestracja: 2009-12-01, 18:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jaca V6 » 2011-01-15, 21:53

Pytanie pierwsze, jaka jest instalacja, z mojego doświadczenia to chodzi o dolot powietrza, zacznij od tego, pobaw sie ilością zasysanego powietrza własnie, ograniczając lub powiększając jego ilość ale jak mówie, zależy jaką masz instalacje gazu
Z Klubem Nissana od 2004 roku - ( NKP - NZ )

Biały

Post autor: Biały » 2011-01-15, 22:09

jaca V6 pisze:Pytanie pierwsze, jaka jest instalacja, z mojego doświadczenia to chodzi o dolot powietrza, zacznij od tego, pobaw sie ilością zasysanego powietrza własnie, ograniczając lub powiększając jego ilość ale jak mówie, zależy jaką masz instalacje gazu
instalacja mieszalnikowa 2 generacji firmy ELPIGAZ. Instalacja już jest w aucie 3 lata i dodatkowy otwór doprowadzający powietrze już jest. wcześniej nie było żadnych problemów z instalacją.
Ostatnio zmieniony 2011-01-16, 12:34 przez Biały, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jaca V6
fanatyk nissana
Posty: 1519
Rejestracja: 2009-12-01, 18:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jaca V6 » 2011-01-15, 22:16

Okej, zacznij od ilości powietrza, może być tak że masz mieszanke zbyt bogatą w powietrze, tak jak mówie, najprostsze rozwiązanie, jeżeli to tego wina to wtedy będziesz wiedział gdzie zrobić poprawki
Z Klubem Nissana od 2004 roku - ( NKP - NZ )

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-01-16, 16:49

Ciekawe po co jest ten dodatkowy otwór do powietrza ? :-o
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
saw
fanatyk nissana
Posty: 322
Rejestracja: 2009-12-09, 16:40
Lokalizacja: warszawa - ursus

Post autor: saw » 2011-01-16, 21:10

mi jak gasł na wolnych obrotach to magicy od gazu rozkrecili troche mixer gazu był skrecony na maxa i na razie mam spokoj
byla P10 2.0 automat
tym razem Astra G OPC

viewtopic.php?t=16912

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”