Witam,
kolejna robota przede mną, a mianowicie wymiana gum w zawieszeniu na polibusze.
I teraz tak, na co zwracać uwagę, jak się za to zabrać?
Tylnym drążkom się przyglądałem i większych problemów nie powinienem mieć, wd40 na śrubki i jakoś pójdzie. Gorzej z przodem, bo tam o ile się nie myle trzeba całe wahacze wywalić i na wierzchu zmieniać, tak ?
Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie
[Terrano] Wymiana gum na poliuretany
Gdzieś na Youtubie był filmik z wciskania tulei za pomocą deski podnośnika i masy samochodu ale teraz nie mogę namieżyć
Racja z kumplem sporo się z tym naszarpaliśmy żeby wymienić wszystkie gumki z przodu.em1L pisze:Gorzej z przodem, bo tam o ile się nie myle trzeba całe wahacze wywalić i na wierzchu zmieniać, tak ?
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Dobra, trochę się rozjaśniło, byłem u znajomego mechanika i moge to prasą powciskać u niego, za przysłowiową flaszke. Chociaż na imadle dałoby rade to wcisnąć, bo gumy są dwuczęściowe, ale to sprawdze dopiero w weekend.
Ps. byłem na przeglądzie i środkowy drążek do wymiany ;\
Ps2. gdzie wklepany jest nr VIN?
Ps. byłem na przeglądzie i środkowy drążek do wymiany ;\
Ps2. gdzie wklepany jest nr VIN?
poliuretan wejdzie bez problemu w razie co trochę mydełka ... ręką się wciska
za to zabawy z wydłubaniem starych będzie trochę - mesel młotek piła itp prasa do ramy nie podejdziesz
problem to tylko tuleja dolnego wahacza ... przypomniało mi się najpierw podgrzałem palnikiem tak żeby guma puściła - po wyciągnięciu gumy piłką ręczna naciąłem tuleje a potem ją wybiłem, robiłem to w dwóch autach innej metody domowej nie znalazłem.
za to zabawy z wydłubaniem starych będzie trochę - mesel młotek piła itp prasa do ramy nie podejdziesz
problem to tylko tuleja dolnego wahacza ... przypomniało mi się najpierw podgrzałem palnikiem tak żeby guma puściła - po wyciągnięciu gumy piłką ręczna naciąłem tuleje a potem ją wybiłem, robiłem to w dwóch autach innej metody domowej nie znalazłem.
- http://www.hcd-customdevices.pl/
- NOWE zestawy +4" terrano / pickup, synchronizatory