[ Terrano II] Ściąga w lewo po wymianie opon
[ Terrano II] Ściąga w lewo po wymianie opon
Może miał ktoś taki przypadek? Wczoraj zmieniliśmy opony z BFG AT na Cooper STT ,dodam że w tym samym rozmiarze. I po tym zabiegu ściąga w lewo,mam dostęp do stacji diagnostycznej,żadnych luzów,geometria sprawdzona jest ok,koła zamienialiśmy na chyba wszystkie kombinacje i dalej to samo , Przed wymianą opon auto jeździło idealnie,zero ściągania.
Może być to jakaś pierdoła i ktoś już to przerabiał,bo jednak te opony mają większe opory toczenia jak at-ki.
Jadąc na wprost to trzymam kierownicę i jest prosto,nie muszę jej ciągnąć w prawo,jednak jak ją puszczę to skręca tak na " za pięć dwunasta" w lewo.
Może być to jakaś pierdoła i ktoś już to przerabiał,bo jednak te opony mają większe opory toczenia jak at-ki.
Jadąc na wprost to trzymam kierownicę i jest prosto,nie muszę jej ciągnąć w prawo,jednak jak ją puszczę to skręca tak na " za pięć dwunasta" w lewo.
Ostatnio zmieniony 2014-01-26, 18:12 przez Paweł84, łącznie zmieniany 1 raz.
A wyważyłeś na nowo koła? może w tym tkwi problem?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
agaj666 ciśnienie to podstawa ,tak samo jak reszta,ale powoli problem się rozwiązuje,dzisiaj upalaliśmy w terenie i zauważyłem że im więcej jest przejechane na tych oponach tym mniej ściąga,może jednak samo ustąpi? To nie osobówka z mocowaniem amortyzatora do karoserii żeby miało to wpływ na zachowanie auta.
W terano jest tylko szpilka od amorka do ramy,nawet gdyby była krzywa nie ma wpływu na prowadzenie
W terano jest tylko szpilka od amorka do ramy,nawet gdyby była krzywa nie ma wpływu na prowadzenie
Podepne się do tematu
Mam to samo w P11, po założeniu felg stalowych z zimówkami ściąga w lewo.
W prawym zawiasie mam sworzeń wahacza do wymiany czy to może być problem? Rok temu zimówki jezdzily z zawieszeniem do roboty i bez zbieznosci wiec moglo je nierowno zużyc?
Poczekać, aż troche pojezdze i przejdzie czy bez wymiany sworznia bedzie caly czas lipa?
Teraz tylko ten sworzen do roboty, wszystko inne powymieniane, zbieznosc, wywazenie tych kółek, cisnienie jest itp.
Mam to samo w P11, po założeniu felg stalowych z zimówkami ściąga w lewo.
W prawym zawiasie mam sworzeń wahacza do wymiany czy to może być problem? Rok temu zimówki jezdzily z zawieszeniem do roboty i bez zbieznosci wiec moglo je nierowno zużyc?
Poczekać, aż troche pojezdze i przejdzie czy bez wymiany sworznia bedzie caly czas lipa?
Teraz tylko ten sworzen do roboty, wszystko inne powymieniane, zbieznosc, wywazenie tych kółek, cisnienie jest itp.
[center]SPRZEDAM BLACK Primera P11[/center]
brylant13, może być wada fabryczna opony. Ja miałem tak, że letnie i alu - auto jedzie prosto. Zakładałem zimówki i ciągnie w prawo - co by nie robić - zamieniać felgi, opony, przeważać, mniej lub bardziej ciągnęło w prawo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_