Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Terrano II] Dystanse kół terrano 2

Moderatorzy: bonzo, azorek

Paweł84
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2012-11-12, 15:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Paweł84 » 2013-09-28, 17:11

Zmieniło tylko to że mam pewność że jest tak jak być powinno,a nie jakieś druciarstwo. Jak coś się urwie ,to bynajmniej jestem świadomy że zmieniając felgi zrobiłem wszysto aby było tak jak trzeba i miało się urwać :mrgreen: .
Mnie akurat auto służy na dalsze wyjazdy w teren,więc wolę mieć pewność :-D .
Bywając często na rajdach widuję często urwane koła które były na dystansach,dlatego wolę unikać takiego rozwiązania.Zapewne w normalnej eksploatacji by nie odpadły ;-) .
Thespian masz rację ,ale czy wiadomo że była różnica w śr.otworów? Może homologacja dopuszczała stosowanie innych piast,albo felgi zrobili specjalnie po dakar? Tego pewnie się nie dowiemy.

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2013-09-28, 17:47

urwane koło na rajdzie? w XXI wieku?

photo or it didnt happend...

Ja ciągle czekam aż ktoś pokaże mi namacalny przykład auta w którym felga 110 założona na piastę 100, spowodowała jakiekolwiek uszkodzenie... przykład ma być namacalny, czyli np... "Kolega Jan Nowak w 2009 roku jechał na rajdzie i jeb, felga mu szpilki scieła"

może być nawet fotka auta po drogowym dzwonie... nie musi być tyran, może być isuzu czy cokolwiek innego co miało seryjne felgi mniejsze niż 110 czy tam 108

prędzej puści któryś sworzeń, felgę pognie, niż puści 6 szpilek....

Paweł84
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2012-11-12, 15:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Paweł84 » 2013-09-28, 18:33

Ja nie napisałem że prze różnicę śr,(bo na pewno nie),ale na dystansach szpilki urywało,a dystans trzymał się koła.Poszukam zdjęcia to może znajde,bo koledze w pajero się tak stało. Koło odpadło z dystansem,pierścien był zacny bo coś ok 10cm na strone :mrgreen: .

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2013-09-30, 12:04

W mitsubishi L200 tylne koła sa fabrycznie przykręcone do bębna na same szpilki bez podparcia. I nie odpadają.

Paweł84
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2012-11-12, 15:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Paweł84 » 2013-09-30, 14:33

Może i tak,jednak moim zdaniem jeśli jest z podparciem,to tak też powinno być,ktoś może nawet jeździć sobie na 3szpilkach i też mu koło nie odpadnie,ale to jego sprawa nie moja.

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2013-09-30, 19:26

no, w zasadzie to idąc tym tropem to nie powinieneś po prostu stosować felg 110 :)

Paweł84
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2012-11-12, 15:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Paweł84 » 2013-10-01, 15:23

W sumie racja,tylko wybrałem mniejsz zło,wolę felgi,jak dystanse(tym bardziej że felgi miałem za free),ale z pierścieniem w środku to jeden czort,bo i tak się opiera na piaście ;-) .I tym sposobem doszliśmy do sedna sprawy,kązdy ma wybór,ja chciałem mieć opartą felge na piaście,ktoś inny może jeździć na 3szpilkach i nikogo nie powinno to interesować.Każdego indywidualna sprawa,ale porody i sugestie mile widziane ;-) .

Awatar użytkownika
Thespian
doświadczony forumowicz
Posty: 248
Rejestracja: 2011-05-15, 20:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Thespian » 2013-10-01, 20:19

a nie dało by rady tego przyspawać do felgi?

tak teoretycznie pytam :)

Paweł84
aktywny forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 2012-11-12, 15:13
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Paweł84 » 2013-10-02, 18:14

Pewnie by dało,ale szkoda felgi bo nówka :-D ,ciasno nachodzi na piastę i w felgę,jak zdejmuje koło to pierścień zostaje na piaście.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Terrano”