Strona 3 z 3

: 2015-12-13, 09:04
autor: Dżem
O proszę i nawet chlapacze nie wycinane. Wykręcałeś ograniczniki żeby ograniczyć skręt?

: 2015-12-13, 13:02
autor: nissterr
Jedyne co musiałem zrobić to delikatnie podciąć nożykiem wewnętrzną stronę chlapaczy.

Dodatkowo mam podkręcone dość mocno drążki od 3.0 (na obu fotkach tak samo - na drugiej dodatkowo w zderzaku siedzi wyciągarka).

Przy większych gumach + wyciągarka to czasem przy szybszej jeździe na próbach potrafi dobić przednie koło o nadkole (co nie miało miejsca przy mniejszych kołach).

: 2015-12-13, 22:59
autor: kaine
Dobijanie koła do nadkola na hopkach to standard
Ja u siebie ściągnąłem chlapacze a drążki chyba są podkręcone już na maksa
Opona BFG 31x 10,5 r15, lift zawieszenia 2"
Obrazek
Obrazek

: 2015-12-13, 23:33
autor: nissterr
Na hopkach u mnie nie dobija - tylko na rajdowych próbach gdzie raczej to są spore dziury i góry niż hopki na drodze ;)
U Ciebie to i tak przód ma lekko - u mnie ok. + 80-90kg więcej...

Dobija na czymś takim:
Obrazek

: 2015-12-14, 14:07
autor: kaine
Zapomniałem dodać, dobija na poligonowych hopkach przy prędkości powyżej 40-50km
Muszę sprawdzić a raczej dowiedzieć się czy jestem ten problem zniwelować praktycznie do zera.
Nissterr, fajny masz zderzak

: 2015-12-14, 14:51
autor: nissterr
Jak nie miałem wyciągarki (+50kg) to nie dobijało.
Na przodzie mam amortyzatory Billstein B6 Sport.
Jak miałem liftowe TrailMaster to przód strasznie pływał.

: 2015-12-19, 22:42
autor: kaine
Dziś trochę latałem po drogach mniej utwardzonych i mam pytanie.
Przy oponach 31x10,5 R15 jaki macie prześwit między oponą a nadkolem (górna część ) oraz między oponą a nadkolem w stronę drzwi ?

: 2015-12-20, 19:52
autor: nissterr
Niestety nie pomogę, bo mam 16"...