Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[200SX] Ucięty wężyk podciśnienia.

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

[200SX] Ucięty wężyk podciśnienia.

Post autor: kacpur » 2012-01-11, 14:40

Witam.

Zauważyłem dzisiaj, że w moim S13 wężyk odchodzący od przepustnicy ma tylko kilka centymetrów długości i jest profesjonalnie zaślepiony za pomocą śrubki ;-)

Wydaje mi się, że oryginalnie coś powinno być jednak do tego podłączone.

Oświeci mnie ktoś? :-D

Pozdrawiam, Kacper

Obrazek

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-01-11, 14:46

a to nie jest czasem przypadkiem sterowanie przełącznikiem ciepłe/zimne powietrze? sprawdź czy nie masz "miejsca" na wężyk przy obudowie filtra powietrza

[ Dodano: 2012-01-11, 14:50 ]
a czekaj ... ? przy przepustnicy ! ? -- sorry rzuciłem okiem na miniaturkę i skojarzyłem z kolektorem ssącym - w silnikach GA zdaje się właśnie od kolektora idzie sterowanie podciśnieniowe min. klapką przełącznika dolotu
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kacpur » 2012-01-12, 14:55

Dzięki scubzik za odpowiedź. Może ktoś kto ma s13 mógłby mi łopatologicznie paluchem wskazać miejsce dokąd ten wężyk powinien iść? :-) Zdjęcie mile widziane :mrgreen:

Awatar użytkownika
BeXa
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-30, 22:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: BeXa » 2012-01-12, 21:44

nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY !!

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kacpur » 2012-01-13, 14:51

Eee no tak tylko fotki na tamtym forum poznikały i nie bardzo wiem który numerek odpowiada temu o który pytam ;-)

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2012-01-13, 17:01

Nie poznikały, tylko trzeba się zalogować.

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kacpur » 2012-01-13, 19:27

Faktycznie :mrgreen:
Dzięki, Panowie za zainteresowanie. Wszystkie wątpliwości rozwiane ;)

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-01-14, 12:11

kacpur pisze:Wszystkie wątpliwości rozwiane
naprawiłeś ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kacpur » 2012-01-14, 14:09

W sumie nie naprawiłem bo jeśli dobrze policzyłem zdjęcia to wg kolegów z tamtego forum pod ten wężyk podłącza się zegar od boosta i bov. Zegarka nie posiadam a co do blow-offa to jestem w trakcie kompletowania części ;-)

Możliwe, że poprzedni właściciel miał któreś z powyższych a następnie zdemontował dlatego wygląda to jak wygląda.

EDIT: A nie. Dobra teraz dopiero się połapałem w tych zdjęciach. Musze pociągnąć przewód do miejsca oznaczonego nr 3.

Czyli nie naprawiłem jeszcze ;-) W tygodniu się zrobi.
Ostatnio zmieniony 2012-01-14, 14:12 przez kacpur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-01-14, 14:11

kacpur, to opisz koniecznie co i jak :) Będzie dobre kompedium wiedzy :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kacpur » 2012-01-14, 14:13

W sensie opisać montaż blow-offa?

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-01-14, 14:16

kacpur, no też możesz .. ale chodziło mi o to jak już znajdziesz zastosowanie uciętego wężyka :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kacpur » 2012-01-14, 14:28

Już znalazłem ;-) Zasugerowałem się opisem zdjęcia na którym był ten koniec węża który mam podłączony. Pod nim napisane jest że pod ten wąż podłącza się ten zegarek i bov. Na kolejnym zdjęciu widać dalszy ciąg tego węża gdzie jest rozdzielony do zegara a dopiero na ostatnim zdjęciu widać że jest podłączony przy chłodnicy.

Ale tak do końca jaki jest cel jego istnienia to nie wiem :-P

Awatar użytkownika
BeXa
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-30, 22:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: BeXa » 2012-01-15, 20:53

Do jakiej Chłodnicy ??
Ten wężyk podłączasz pod selenoid, który jest tam na zdjęciu :). pod PowerTranzistor`em :), i ogólnie w ten wężyk możesz wpiąć gaugana,
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY !!

kacpur
nowy na forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-01-04, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kacpur » 2012-01-16, 19:20

O kurde. Myślami byłem już gdzie indziej. Co innego myślałem co innego pisałem. ;-) Oczywiście nie przy chłodnicy tylko przy PT.

To nie grzech, ale wstyd :mrgreen:

A potrafisz może powiedzieć jakie było jego zdanie w ogóle?

Awatar użytkownika
BeXa
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-30, 22:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: BeXa » 2012-01-16, 20:08

Zapodam Ci Cytatem z Turbokillers' ów :)

"generalnie zazwyczaj sie wywala ten zawor, on steruje podcisnieniem na regulatorze paliwa,
jakbys go chcial wywalic to podlaczasz podcisnienie z krucca przy kolektorze dolotowym (kolo grodzi) do regulatroa paliwa(okragly dink s przy listwie paliwowej) a dodatkowe wolne kroce zaslepiasz,"
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serie Z, ZX, SX”