Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

200sx Inny śilnik

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

200sx Inny śilnik

Post autor: Neemzi » 2011-09-26, 15:06

Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy da rade wrzucić silnik od 300zx 3.0 Twin Turbo do 200sx.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-09-26, 15:26

Neemzi, kolego .. dać się da . nawet od czołgu .. pytanie czy ma to sens ..
Ale generalnie musiałbyś zmieniać dokumentnie wszystko , generalnie wstawianie V-ki w budę po rzędówce to wyzwanie ..

poczytaj http://zilvia.net/f/chat/25665-300zx-engine-s14.html
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-09-26, 16:07

Do 200sx'u wrzucaja wszystko od V6 z 300zx poprzez V8 od titana, lexusa, bmw po V12 od bejcy; sie zmiescilo ale od V8 trzeba modyfikowac grodz

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-09-26, 18:45

DiLGT pisze:Do 200sx'u wrzucaja wszystko od V6 z 300zx poprzez V8 od titana, lexusa, bmw po V12 od bejcy
no tak .. ale ilość przeróbek nawet przy V6 jest i tak spora ... łapy, skrzynia, elektronika, osprzęt ... część rzeczy trza robić "customowo" .. Oczywiście można jak ktoś ma kasę i czas... no i wiedzę .. chyba że oddaje auto do "specjalisty" :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-09-26, 18:54

VG jest wielki i ciezki ale tez bardzo wytrzymaly, zniesie na pewno wiecej od SR-a.
Auto ma byc do jazdy na codzien czy typowe auto niedzielne?

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

Post autor: Neemzi » 2011-09-26, 20:26

na niedziele i troche do mocniejszej jazdy
Chyba że wiecie jakiś silnik który będzie łatwiej zamontować lub będzie tańszy lecz by seryjnie miał tak z 300km

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-09-27, 08:01

Neemzi, "eserkę" wykręcisz na 300kucy :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-09-27, 17:09

Jesli masz S14 albo S14a to podkrec SRa jesli masz S13 mozesz wstawic RB25det ktory ma 250km albo wstawic Sr20det i podkrecic

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

Post autor: Neemzi » 2011-09-27, 17:51

tylko na allegro za silnik od S14 RB25 trzeba zabulić około 9k a za VG około 6k
chyba że chodzi o Sr20det to cena około 2k tylko jaki będzie koszt podniesienia do około 300k na początek

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-09-27, 19:03

RB25 jest ze skylina gts, za VG zaplacisz mniej ale napewno bedzie duzo rzeźbienia zeby go wsadzic wiec jesli nie zrobisz tego sam to wyniesie cie to sporo wiecej niz 6k zl. SR20DET za 2 tys zl nie kupisz chyba ze uszkodzony, za sam silnik musisz liczyc 4-5tys dotego podniesienie mocy do 300 km to jakies 10tys (zalezy w jakich cench kupisz graty do niego). Najlepiej wejdz na nissantech.pl i poczytaj sobie bo to temat rzeka.

Ps. odnosnie wkladania sr20det do S13 to pasuje niemal bez problemowo jak CA18det

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

Post autor: Neemzi » 2011-09-27, 19:45

Jestem świadomy że z VG będzie dużo zabawy ale nie przeszkadza mi to zbytnio, mam warsztat a z czasem mi się nie spieszy bo mam inne auto do jazdy.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-09-28, 06:55

Jesli masz warsztat to na pewno masz swiadomosc, ze kupno uzywanego SR-A, VG czy RB to duza loteria. Jesli celujesz w 300km to najlepsza opcja bedzie SR.
Komplet Swapa SR to ok 6tys

Awatar użytkownika
Zell
stały bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 2009-12-09, 08:17
Lokalizacja: Lbn

Post autor: Zell » 2011-09-28, 14:19

VG z turbo do S13 nie chodzi, koniec i kropka. Wielu próbowało i im to nie wyszło. VG30DE i DETT to silnik który został obudowany w karoserię Z32 i jedynie w nim jakoś pasuje (choć żeby jakąkolwiek większą robotę zrobić to trzeba silnik wyjmować). Jeśli chcesz kiedykolwiek wyjechać samochodem na drogę idź w SR'a, RB, JZ, LS, 13B, BMW 4.0 czy co tam sobie lubisz, ale odpuść sobie VG bo jest to najgorszy możliwy wybór.

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

Post autor: Neemzi » 2011-09-28, 21:30

a co myślicie o silniku od Supry (3.0 Turbo) lub Bmw (4.4 v8)

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-09-28, 21:39

Neemzi, wiesz wszystko zalezy od tego co chcesz uzyskac. Generalnie i tak musisz wybebeszyc auto z calej elektryki silnikowej. Szukaj generalnie wsrod najbardziej zywotnych silnikow bo wkladajac przypadkowe serce do auta narazasz sie na repete z robota. SR jest chyba najbezpieczniejsza opcja i najmniej pracochlonna.Zostaje tu jedynie kombinacja z turbina lub kompresorem i dlubanie a nie przerobka polowy auta od strony mechanicznej i elektrycznej
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

Post autor: Neemzi » 2011-09-28, 22:03

Tylko mi bardziej chodzi o koszt. Silknik SR jest dość drogi lecz najmniej roboty w porównaniu do silnika od SUPRY czy BMW(najtańszy), Vg jest pomiędzy.Nie przeszkadza mi to że będzie dużo roboty tylko to by buda S13 wytrzymała inny silnik, czytałem że silnik VG jest za ciężki na tą budę lecz nie wiem czy tak jest. Trochę mi to nie pasuje by w Japońskiej marce było serce Niemca ale to najmniejszy szczegół.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-09-29, 06:23

Neemzi jak mówisz, że sam silnik jest drogi to sorry ale nie masz na to kasy. Pamietaj, że dochodzi skrzynia, elektronika, wał itd. Sam silnik to 1/4 kosztów

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-09-29, 06:48

Waga silnika to tez moze byc wyzwanie. Ciezki silnik zaburzy rozklad mas i przesunie srodek ciezkosci co odczujesz przy sterownosci. Trzeba bedzie poprawic rozklad mas dociazajac tyl. Jak dociazysz auto to efektywnosc auta w sensoe mocy spadnie. Pomijam juz kwestie hamulcow ktore beda musialy spowolnic ta konstrukcje. Pomijam tez ze potezniejszy silnik wymaga wzmocnien mocowania czyli kolejne kilogramy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

Post autor: Neemzi » 2011-09-29, 10:18

Wiem ale do silników BMW mam dostęp za cość niską cenę (nie wiem jak jest z podnisieniem mocy przy silniku V8 od BMW). Ale bardziej mnie interesuje inny silnik, jak to już pisałem Japończyć z sercem Niemca.
Jaki byście doradzili silnik żeby początkowo miał to około 300km ale żeby można było go póżniej rozbudować do wiekszej mocy (tak do 7 tys wiem że to nie za dużo).
I jak jest z silnikiem 750 5.0 V12 od BMW można znajść to w Manualu ?

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2011-09-29, 10:41

W Polsce już wstawiano silniki BMW do 200SX, ale jest to jedna wielka rzeźba i wychodzi 1000 nieprzewidzianych wydatków. Wsadzić silnik, to jedno, a przenieść to na koła to drugie. Musisz mieć dobrze wyposażony warsztat, wiedzę i jeszcze worek monet.
http://www.fach-tir.pl/index_d.php
http://www.autotuningswiat.pl/artykuly/ ... ap-monster
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-09-29, 10:50

smeru, tak ale Neemzi, napisał :
Neemzi pisze:na niedziele i troche do mocniejszej jazdy
a te potwory są budowane stricte do driftu więc odpada w nich od groma zbędnej "cywilnej" elektryki i dobrodziejstw typu "klima" ...
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-09-29, 13:53

Neemzi, masz 7tys zl na swap? Jesli tak to jedyna opcja dla ciebie jest sr bo na inny sensowny silnik cie po prostu nie stac. Sory za szczerosc ale taka prawda.
Piszesz ogolnikami typu "silnik od supry", jakiej supry? Liczysz sie z tym, ze mozesz kupic silnik na wykonczeniu i wtedy dojdzie koszt remontu? Kup sobie uszkodzone s14 najlepiej angola i rob przekladke, jak sie uda moze jakiegos rozbitego r33 kupisz.

Neemzi
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-09-26, 14:36
Lokalizacja: Daleko

Post autor: Neemzi » 2011-09-29, 14:11

o takiego potwora mi chodzi ale ja chciałbym jeszcze by wytrzymał duże prędkości. Wiecie jakiś silnik w tych granicach co podałem ? a co myślicie o tych od BMW

Mam okazję kupić BMW 540 286km 96r. za 4-5 tyś tylko muszę się dogadać. Silnik Skrzynia jest ok, tylko nie wiem czy opłaca się inwestować w silnik BMW czy da się potem podnieść jego moc ?

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2011-09-30, 17:05

Jak masz dojscie do silnikow od BMW to kup e30 i sobie w niej zamontuj. Ogolnie wkladanie v8 imho jest bez sensu. Sama s13 jest dosyc lekka i jak dociazysz ja ciezkim silnikiem nie bedzie sie tak dobrze prowadzic jak przy 4-cylindrowym silniku z turbo.

Mialem s13 z SR`em i wg mnie to najlepszy kompromis (w Japonii s13 wychodzily seryjnie z SRem pod macha). Silnik niemal pasuje plug&play. Jest duzo miejsca a to wazne jak bedziesz w przyszlosci chcial modowac.

Awatar użytkownika
Sadzak
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2009-12-10, 15:14
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Sadzak » 2011-10-03, 20:33

Jesli masz tylko 7 tys. na swapa to tylko na sr, silnik z bmw kupisz moze tanio ale swap do s13 wyjdzie ponad 7tys. a o rb i jz mozesz zapomniec w ych pieniadzach. Kup sr swap jest prosty 2 dni roboty i na seryjnej turbinie wyciagniesz 280 -290 km co w budzie od s13 wystarcza.

Awatar użytkownika
BeXa
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-30, 22:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: BeXa » 2011-10-04, 18:29

jest jescze dosć mało popularny silnik japoński V8 1UZ ale to też sie mija z celem. Poszukaj na aukcjach czasem ludzie wystawiają kompletne swapy silnik+skrzyni+kabloteka :) . Jak Dla mnie SR sie ładniej przezentuje pod maską S13 niż V8 z BMW :) aa noi trzeba by garba na masce zrobić aby ją potem domknąć a to tak na boku

jeśli chodzi o moje zdanie >SR<
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY !!

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-10-04, 21:10

Zależy jakie v8, niektore pasuja bez robienia garba...

Co do 7 tys to raczej sobie daruj, zawsze takie swapy wychodzą duzo sporo ponad budżet, niekiedy lepiej kupic 2 samochod np s14 angola i przekładać graty pokolei ;)

Tez warto sie zastawnowic czy masz ładną bude warta inwestycji silnikowych ;) Pzdr

Awatar użytkownika
Jacob_300zx
wiem o czym pisze
Posty: 83
Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
Kontakt:

Post autor: Jacob_300zx » 2012-01-13, 04:38

Jezeli nie masz duzego portfela to daruj sobie VQ35DETT dobry wytrzymaly silnik na moc ale tez kupujac taki silnik TT wszystko musisz liczyc 2x nie daj boze ze Ci zacznie turbo brac olej to kaplica.

Tak jak ktos wczesniej napisal wsadz RB25DET wiecej bedziesz mial miejsca i mniej problemow, z VQ nie mial bys gdzie lapy wsadzic... ludzie w stanach pewnie w europie tez smieja sie ze w 300zx Twin Turbo zeby sprawdzic stan oleju trzeba silnik wyciagac ;)
06 INFINITI G35x sedan
90 Nissan 300zx TT coupe

www.infinitifans.pl

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-01-13, 13:57

Nie jestem zwolennikiem żeby silnik od BMW był w nissanie (ale to moje zdanie) - tym bardziej że są DUŻE i ciężkie. Przeszczepiaj jak wyżej koledzy mówili SR20DET. Pasuje na pewno, jest dobry i mocy też można wyciągnąć tylko kwestia $. A silnik z 300zx i supry przy tym budżecie co piszesz to musiał by stać się cud :)
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-01-13, 17:08

Jacob_300zx pisze:VQ35DETT
Co to za twor? Gdzie byl montowany?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serie Z, ZX, SX”