200sx Inny śilnik
200sx Inny śilnik
Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy da rade wrzucić silnik od 300zx 3.0 Twin Turbo do 200sx.
Chciałbym się dowiedzieć czy da rade wrzucić silnik od 300zx 3.0 Twin Turbo do 200sx.
Neemzi, kolego .. dać się da . nawet od czołgu .. pytanie czy ma to sens ..
Ale generalnie musiałbyś zmieniać dokumentnie wszystko , generalnie wstawianie V-ki w budę po rzędówce to wyzwanie ..
poczytaj http://zilvia.net/f/chat/25665-300zx-engine-s14.html
Ale generalnie musiałbyś zmieniać dokumentnie wszystko , generalnie wstawianie V-ki w budę po rzędówce to wyzwanie ..
poczytaj http://zilvia.net/f/chat/25665-300zx-engine-s14.html
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
no tak .. ale ilość przeróbek nawet przy V6 jest i tak spora ... łapy, skrzynia, elektronika, osprzęt ... część rzeczy trza robić "customowo" .. Oczywiście można jak ktoś ma kasę i czas... no i wiedzę .. chyba że oddaje auto do "specjalisty"DiLGT pisze:Do 200sx'u wrzucaja wszystko od V6 z 300zx poprzez V8 od titana, lexusa, bmw po V12 od bejcy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Neemzi, "eserkę" wykręcisz na 300kucy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
RB25 jest ze skylina gts, za VG zaplacisz mniej ale napewno bedzie duzo rzeźbienia zeby go wsadzic wiec jesli nie zrobisz tego sam to wyniesie cie to sporo wiecej niz 6k zl. SR20DET za 2 tys zl nie kupisz chyba ze uszkodzony, za sam silnik musisz liczyc 4-5tys dotego podniesienie mocy do 300 km to jakies 10tys (zalezy w jakich cench kupisz graty do niego). Najlepiej wejdz na nissantech.pl i poczytaj sobie bo to temat rzeka.
Ps. odnosnie wkladania sr20det do S13 to pasuje niemal bez problemowo jak CA18det
Ps. odnosnie wkladania sr20det do S13 to pasuje niemal bez problemowo jak CA18det
VG z turbo do S13 nie chodzi, koniec i kropka. Wielu próbowało i im to nie wyszło. VG30DE i DETT to silnik który został obudowany w karoserię Z32 i jedynie w nim jakoś pasuje (choć żeby jakąkolwiek większą robotę zrobić to trzeba silnik wyjmować). Jeśli chcesz kiedykolwiek wyjechać samochodem na drogę idź w SR'a, RB, JZ, LS, 13B, BMW 4.0 czy co tam sobie lubisz, ale odpuść sobie VG bo jest to najgorszy możliwy wybór.
Neemzi, wiesz wszystko zalezy od tego co chcesz uzyskac. Generalnie i tak musisz wybebeszyc auto z calej elektryki silnikowej. Szukaj generalnie wsrod najbardziej zywotnych silnikow bo wkladajac przypadkowe serce do auta narazasz sie na repete z robota. SR jest chyba najbezpieczniejsza opcja i najmniej pracochlonna.Zostaje tu jedynie kombinacja z turbina lub kompresorem i dlubanie a nie przerobka polowy auta od strony mechanicznej i elektrycznej
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Tylko mi bardziej chodzi o koszt. Silknik SR jest dość drogi lecz najmniej roboty w porównaniu do silnika od SUPRY czy BMW(najtańszy), Vg jest pomiędzy.Nie przeszkadza mi to że będzie dużo roboty tylko to by buda S13 wytrzymała inny silnik, czytałem że silnik VG jest za ciężki na tą budę lecz nie wiem czy tak jest. Trochę mi to nie pasuje by w Japońskiej marce było serce Niemca ale to najmniejszy szczegół.
Waga silnika to tez moze byc wyzwanie. Ciezki silnik zaburzy rozklad mas i przesunie srodek ciezkosci co odczujesz przy sterownosci. Trzeba bedzie poprawic rozklad mas dociazajac tyl. Jak dociazysz auto to efektywnosc auta w sensoe mocy spadnie. Pomijam juz kwestie hamulcow ktore beda musialy spowolnic ta konstrukcje. Pomijam tez ze potezniejszy silnik wymaga wzmocnien mocowania czyli kolejne kilogramy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Wiem ale do silników BMW mam dostęp za cość niską cenę (nie wiem jak jest z podnisieniem mocy przy silniku V8 od BMW). Ale bardziej mnie interesuje inny silnik, jak to już pisałem Japończyć z sercem Niemca.
Jaki byście doradzili silnik żeby początkowo miał to około 300km ale żeby można było go póżniej rozbudować do wiekszej mocy (tak do 7 tys wiem że to nie za dużo).
I jak jest z silnikiem 750 5.0 V12 od BMW można znajść to w Manualu ?
Jaki byście doradzili silnik żeby początkowo miał to około 300km ale żeby można było go póżniej rozbudować do wiekszej mocy (tak do 7 tys wiem że to nie za dużo).
I jak jest z silnikiem 750 5.0 V12 od BMW można znajść to w Manualu ?
W Polsce już wstawiano silniki BMW do 200SX, ale jest to jedna wielka rzeźba i wychodzi 1000 nieprzewidzianych wydatków. Wsadzić silnik, to jedno, a przenieść to na koła to drugie. Musisz mieć dobrze wyposażony warsztat, wiedzę i jeszcze worek monet.
http://www.fach-tir.pl/index_d.php
http://www.autotuningswiat.pl/artykuly/ ... ap-monster
http://www.fach-tir.pl/index_d.php
http://www.autotuningswiat.pl/artykuly/ ... ap-monster
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
smeru, tak ale Neemzi, napisał :
a te potwory są budowane stricte do driftu więc odpada w nich od groma zbędnej "cywilnej" elektryki i dobrodziejstw typu "klima" ...Neemzi pisze:na niedziele i troche do mocniejszej jazdy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Neemzi, masz 7tys zl na swap? Jesli tak to jedyna opcja dla ciebie jest sr bo na inny sensowny silnik cie po prostu nie stac. Sory za szczerosc ale taka prawda.
Piszesz ogolnikami typu "silnik od supry", jakiej supry? Liczysz sie z tym, ze mozesz kupic silnik na wykonczeniu i wtedy dojdzie koszt remontu? Kup sobie uszkodzone s14 najlepiej angola i rob przekladke, jak sie uda moze jakiegos rozbitego r33 kupisz.
Piszesz ogolnikami typu "silnik od supry", jakiej supry? Liczysz sie z tym, ze mozesz kupic silnik na wykonczeniu i wtedy dojdzie koszt remontu? Kup sobie uszkodzone s14 najlepiej angola i rob przekladke, jak sie uda moze jakiegos rozbitego r33 kupisz.
o takiego potwora mi chodzi ale ja chciałbym jeszcze by wytrzymał duże prędkości. Wiecie jakiś silnik w tych granicach co podałem ? a co myślicie o tych od BMW
Mam okazję kupić BMW 540 286km 96r. za 4-5 tyś tylko muszę się dogadać. Silnik Skrzynia jest ok, tylko nie wiem czy opłaca się inwestować w silnik BMW czy da się potem podnieść jego moc ?
Mam okazję kupić BMW 540 286km 96r. za 4-5 tyś tylko muszę się dogadać. Silnik Skrzynia jest ok, tylko nie wiem czy opłaca się inwestować w silnik BMW czy da się potem podnieść jego moc ?
Jak masz dojscie do silnikow od BMW to kup e30 i sobie w niej zamontuj. Ogolnie wkladanie v8 imho jest bez sensu. Sama s13 jest dosyc lekka i jak dociazysz ja ciezkim silnikiem nie bedzie sie tak dobrze prowadzic jak przy 4-cylindrowym silniku z turbo.
Mialem s13 z SR`em i wg mnie to najlepszy kompromis (w Japonii s13 wychodzily seryjnie z SRem pod macha). Silnik niemal pasuje plug&play. Jest duzo miejsca a to wazne jak bedziesz w przyszlosci chcial modowac.
Mialem s13 z SR`em i wg mnie to najlepszy kompromis (w Japonii s13 wychodzily seryjnie z SRem pod macha). Silnik niemal pasuje plug&play. Jest duzo miejsca a to wazne jak bedziesz w przyszlosci chcial modowac.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
jest jescze dosć mało popularny silnik japoński V8 1UZ ale to też sie mija z celem. Poszukaj na aukcjach czasem ludzie wystawiają kompletne swapy silnik+skrzyni+kabloteka . Jak Dla mnie SR sie ładniej przezentuje pod maską S13 niż V8 z BMW aa noi trzeba by garba na masce zrobić aby ją potem domknąć a to tak na boku
jeśli chodzi o moje zdanie >SR<
jeśli chodzi o moje zdanie >SR<
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
Jezeli nie masz duzego portfela to daruj sobie VQ35DETT dobry wytrzymaly silnik na moc ale tez kupujac taki silnik TT wszystko musisz liczyc 2x nie daj boze ze Ci zacznie turbo brac olej to kaplica.
Tak jak ktos wczesniej napisal wsadz RB25DET wiecej bedziesz mial miejsca i mniej problemow, z VQ nie mial bys gdzie lapy wsadzic... ludzie w stanach pewnie w europie tez smieja sie ze w 300zx Twin Turbo zeby sprawdzic stan oleju trzeba silnik wyciagac
Tak jak ktos wczesniej napisal wsadz RB25DET wiecej bedziesz mial miejsca i mniej problemow, z VQ nie mial bys gdzie lapy wsadzic... ludzie w stanach pewnie w europie tez smieja sie ze w 300zx Twin Turbo zeby sprawdzic stan oleju trzeba silnik wyciagac
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Nie jestem zwolennikiem żeby silnik od BMW był w nissanie (ale to moje zdanie) - tym bardziej że są DUŻE i ciężkie. Przeszczepiaj jak wyżej koledzy mówili SR20DET. Pasuje na pewno, jest dobry i mocy też można wyciągnąć tylko kwestia $. A silnik z 300zx i supry przy tym budżecie co piszesz to musiał by stać się cud