Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

200sx sada lambda

seba200sx
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-07-16, 22:22
Lokalizacja: pionki

200sx sada lambda

Post autor: seba200sx » 2011-07-16, 22:28

Witam od niedawna posiadam 200sx z silnikiem s13 z 1990roku spalanie od poczatku mnie przerazało 20l na 100km normalna jazda sprawdzilem sade okazala sie odlaczona nie da rady jej podpiac bo niema zadnych przewodow do niej poprzedni wlasciciel powiedzial ze zmienial silnik a w starym nie była lambdy,nastepnie podczas jazdy nie pusci dyma z rury nawet jak sie załaczy turbo a na postoju na niskich obrotach czarna chmura przez jakies 3 minuty,silnik nie pobiera oleju,turbo kreci mi do 0,5 bara niewiem czy to dobrze prosze o odpowiedzi pozdrawiam

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-16, 22:41

seba200sx po pierwsze sonda, a po drugie wygląda, że coś nie tak z turbo. MOżliwe, że masz gdzies nieszczelnosc

seba200sx
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-07-16, 22:22
Lokalizacja: pionki

Post autor: seba200sx » 2011-07-16, 22:47

czyli na to wyglada ze musze szukac cala wiazke i kompoter do tego silnika co mam załozony zeby wpiac jakos sade byc moze ze turbo sie kaczy co lepiej regenerowac czy szukac nowe?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-17, 05:55

seba200sx nie było s13 bez sondy. Poszukaj lepiej kabelka

Co do turbo to najpierw posprawdzaj wszystkie rurki czy któraś nie pękła, a jak sie okazę ze turbo to wymień od razu na T28, bo w seri masz słabą T25. Używana T28 w dobrym stanie to ok 1200 zł

seba200sx
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-07-16, 22:22
Lokalizacja: pionki

Post autor: seba200sx » 2011-07-18, 21:45

Dzieki kolego mam rozumiec ze turbina garetta najlepiej taka mam szukac,dluzej siedzicie niz ja w nissanach mam pytanie zwiazane jeszcze z dyfrem niemam szpery czy zaspawanie go to dobry pomysl?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-19, 05:59

seba200sx pisze:mam rozumiec ze turbina garetta
Tak, żebyś nie musiał rzeźbić nowego kolektora
seba200sx pisze:niemam szpery czy zaspawanie go to dobry pomysl?
A pomyślałeś jak będziesz skręcał?? Idiotyczny pomysł, jeśli wóz nie jest tylko i wyłacznie do driftu. Szpera kosztuje ok 1000 €

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2011-07-19, 18:22

Poszukaj użwanej szpery z s14 np. takiej jak ta: http://allegro.pl/dyfer-szpera-lsd-niss ... 97812.html

seba200sx
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2011-07-16, 22:22
Lokalizacja: pionki

Post autor: seba200sx » 2011-08-30, 10:28

Witam koledzy mam takie pytanie gdzie w 200sx jest gniazdo zeby podpiac go pod kompoter bylem juz u 3 elektrykow nikt nie znalazl wejscia zeby sie wpiac problem jest glownie w tym ze mam odpieta sade i niema z wiazki nigdzie kabla na nia zeby ja wpiac nissan jest z 1990r ponoc mial zmieniany silnik w dowodzie rej jest bity 1.8 turbo kat czyli s13 z turbina a znowu kw 147 to jest za duzo niewiem dlaczego? prosze o odpowiedzi pozdrawiam!!!

Awatar użytkownika
agaj666
fanatyk nissana
Posty: 427
Rejestracja: 2010-07-02, 10:11
Lokalizacja: koło Warszawy
Kontakt:

Post autor: agaj666 » 2011-08-30, 10:46

sada lambda...
cóz to za twór ???
Jak ktos będzie chciał skorzystac z szukajki to co ma wpisać ?
Może SONDA ?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-10-04, 21:13

przydał by sie jakis kursik ortograficzny ;P

Może to być sonda lambda badz nieszczelnosc przez co samochod jest przelany i duzo pali i nie ma mocy

Awatar użytkownika
BeXa
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-30, 22:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: BeXa » 2011-10-14, 22:14

Siemano
S13 nie ma interfejsu aby podpiąć kompa czy tam lapka . Błędy określa się przez obserwacje dwóch lampek LED :). będących z boku obudowy komputera. Sam komputer znajdziesz od strony pasażera (pod plastikiem z prawej strony poniżej schowka )

Kody błędów opisane są w serwisówce :)

wiązka powinna znajdować sie przy ścianie grodziowej (poszukaj czy przy wiązce idącej do cewek nie ma uciętych i po izolowanych kabelków ) widocznie poprzedni właściciel stwierdził ze taniej będzie odciąć i za izolować kable niż kupić nową sondę)

a tak na boku jesli chodzi o spalanie sprawdź : (jeśli już ogarniesz sondę)
czujnik temperatury (będziesz wiedział czy ci sie włącza ssanie czy nie , lub czy chodzi cały czas jest na ssaniu )
Termostat
jak silnik nie dogrzany to będzie palił więcej :)

i nie przejmuj sie Nauczycielami ortografii zamias pomóc to off topują :) pozdro
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY !!

Awatar użytkownika
lawina
aktywny forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2009-12-09, 00:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lawina » 2011-11-28, 23:14

no i znowu widze kolejny przyklad tego, ze "jak nie wiesz to lepiej nic nie mow, a nie wprowadzasz ludzi w blad"
bombel... "seba200sx nie było s13 bez sondy. Poszukaj lepiej kabelka" <facepalm> oczywiscie, ze byly... jesli kolega mial rpzeszczepiony motor, to mozliwe, ze stary motor byl bez lambady ;) a w wydechu z nowym motorem jest sonda gratis ;) Wiec jak jest odpieta i nie mozesz kolego znalezcz zlaczki od lambdy w okolicach spzary miedzy silnkiem a sciana grodziowa... to juz nie szukaj ;)

druga sprawa... "Szpera kosztuje ok 1000 &#8364;" ... tyle kosztuja jakies nowe kaaz'y, widac, ze kolega fury do zawodow nie szykuje, wiec moja rada... kup szpere z S14 (lepiej z wersji z automatem, ma takie samo przelozenie jak manual S13, ta z S14 a manualu ma nizsze przelozenie, wiec wolniej bedzie sie zbierac... no ale bardziej eko bedzie w trasie). Zaspawany dyfer do jazdy na codzien.. ja bym odpuscil... samochod do upalania? lec kupic elektrody ;)
..:: NISSAN MICRA K10 1.2 ::..
..:: NISSAN 200SX S13 1.8T ::..

Awatar użytkownika
BeXa
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2011-09-30, 22:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: BeXa » 2011-11-30, 22:58

temat do zamkniecia, gdyż wlaściciel postu sprzedał nyske :) więc problem rozwiązany :)
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serie Z, ZX, SX”