Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

"Hardtop" convertible 350Z

Mich4S
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-05-18, 14:52
Lokalizacja: Szczecin

"Hardtop" convertible 350Z

Post autor: Mich4S » 2015-05-18, 15:11

Witam. To mój pierwszy post, więc przy okazji chciałbym serdecznie przywitać społeczność użytkowników Fairlady-ów. Jestem użytkownikiem Nissana(choć innego niż w stopce) i od dawna marzyłem o 350. Chce convertible, ale niestety wyglądają one strasznie brzydko gdy dach jest w górze. Znalazłem taki pomysł w internecie:
Obrazek
i nie ukrywam, że okropnie mi się to spodobało.
Pytanie więc brzmi, czy szkielet zwykłego 350Z jest taki sam jak roadstera? Nie chcę ryzykować uszkodzeniem bryły, bo póki co lubię żyć.

Czy ktoś eksperymentował w podobny sposób przy swojej Z-ce? Chcę tylko zwrócić uwagę, że jako podstawa będzie zwykły model, którego i tak mam zamiar kupić, a taka modyfikacja będzie tylko plusem.

Z góry dziękuje za wszystkie informację na ten temat.

Jeśli coś z tematem jest nie-tak, to poproszę modów o odrobinę wyrozumiałości i nie usuwanie go, jedynie przeniesienie gdzieś, gdzie powinno się znajdować.

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2015-07-18, 09:35

Naruszysz konstrukcje auta w ten sposób. Zwykle targi miały pałąk po środku (300zx, 100nx). Z resztą widocznie nie były na tyle bezpieczne skoro taki typ nadwozia praktycznie nie jest produkowany.

r00ty
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2014-03-03, 08:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r00ty » 2015-07-19, 23:14

Pałąk po środku miały t-topy, targa jako taka pałąka nie ma. Niemniej to zły pomysł w aucie w którym dach stanowi element konstrukcyjny. O ile dobrze kojarzę roadster jest cięższy = ma wzmocnioną konstrukcję.

Jeżeli bardzo Ci na tym zależy, masz naprawdę dużo pieniędzy do wydania (a tego typu modyfikacje to nie będą to tanie rzeczy, oj nie) i nie martwi Cię ostateczna masa takiej konstrukcji kup convertible żeby mieć wzmocnione nadwozie i dodaj mu dach ze "zwykłego" auta.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2015-07-27, 02:10

Mógłbyś tak zrobić ale po wrzuceniu klatki bezpieczeństwa...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serie Z, ZX, SX”