[300ZX] 300ZX w prasie
Art fajny
Brzydkie kaczątko w serii Z,
Może nie doczytałem/nie zrozumiałem. Ale podane dane są raczej błędne tzn. dane turbo i podane przyśpieszenie wolnegossaka, w wersji 2+2. Według mnie:
- VG30E 170hp, 2+2 9.1 sek.,
- VG30E 160hp, 2-osobowa, płaski dach 8.3 sek., prawie 200kg mniej od 2+2, bez targi,
- VG30ET 228hp 2+2 turbo, 7.1 sek.,
- VG30ET 228hp 2-osobowa turbo, powinno być lepiej od 7.1, nie wiem.
VG30ET przy fabrycznym doładowaniu 0,3 bar-a.
Dotyczy wersji Zenki, nowsze Kouki będzie gorzej - przytyły ponad 100kg, np. standardowy ABS, maska kilka kg więcej...
Z mojego podwórka, spalanie 14l to miasto i raczej bardzo dynamiczna jazda.
Trasa i spokojna jazda, bo inaczej czasem się nie da, rekord to 8l po wymianie lambdy.
Komp nie sygnalizuje awarii sondy i mamy bardzo bogatą mieszankę.
Brzydkie kaczątko w serii Z,
Może nie doczytałem/nie zrozumiałem. Ale podane dane są raczej błędne tzn. dane turbo i podane przyśpieszenie wolnegossaka, w wersji 2+2. Według mnie:
- VG30E 170hp, 2+2 9.1 sek.,
- VG30E 160hp, 2-osobowa, płaski dach 8.3 sek., prawie 200kg mniej od 2+2, bez targi,
- VG30ET 228hp 2+2 turbo, 7.1 sek.,
- VG30ET 228hp 2-osobowa turbo, powinno być lepiej od 7.1, nie wiem.
VG30ET przy fabrycznym doładowaniu 0,3 bar-a.
Dotyczy wersji Zenki, nowsze Kouki będzie gorzej - przytyły ponad 100kg, np. standardowy ABS, maska kilka kg więcej...
Z mojego podwórka, spalanie 14l to miasto i raczej bardzo dynamiczna jazda.
Trasa i spokojna jazda, bo inaczej czasem się nie da, rekord to 8l po wymianie lambdy.
Komp nie sygnalizuje awarii sondy i mamy bardzo bogatą mieszankę.
Ale piękny błąd na koniec dowalili - nissanclub.pl - hahaha very good
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_