Powrót z zagranicy i Nissan w ruinie...
Powrót z zagranicy i Nissan w ruinie...
Witam. Nissan 200sx ca18det
Po długiej nieobecności w kraju znowy zacząłem jezdzić moim Nissanem po Polskich "drogach". Jednak od samego początku pojawiły sie problemy.
1.Samochód ciężko zapala (przeważnie za drugim razem) kiedy jest zimny.Im silnik cieplejszy tym szybciej zapala.
2.Kiedy umyję samochód,popada deszcz gdy ten jest na postoju i nie był nagrzany, lub gdy stoi na dworze i nachodzi rosa to po odpaleniu chodzi jak ciągnik.Przestaje dopiero gdy dobrze się nagrzeje.
3.Na 5 biegu słyszę dudnienie z tyłu samochodu,ale wydaje mi się że może ty być wina zbyt małej ilości oleju w skrzyni bo zobaczyłem plamkę oleju w garażu.Sprawdziłem i olej ten wylatuje z miejsca skrzynia łączy się z silnikiem.
Nie jestem mechanikiem więc mój opis nie jest super dokładny i fachowy...
prosiłbym o pomoc w jakiejkolwiek z tych spraw
Pozdrawiam
Po długiej nieobecności w kraju znowy zacząłem jezdzić moim Nissanem po Polskich "drogach". Jednak od samego początku pojawiły sie problemy.
1.Samochód ciężko zapala (przeważnie za drugim razem) kiedy jest zimny.Im silnik cieplejszy tym szybciej zapala.
2.Kiedy umyję samochód,popada deszcz gdy ten jest na postoju i nie był nagrzany, lub gdy stoi na dworze i nachodzi rosa to po odpaleniu chodzi jak ciągnik.Przestaje dopiero gdy dobrze się nagrzeje.
3.Na 5 biegu słyszę dudnienie z tyłu samochodu,ale wydaje mi się że może ty być wina zbyt małej ilości oleju w skrzyni bo zobaczyłem plamkę oleju w garażu.Sprawdziłem i olej ten wylatuje z miejsca skrzynia łączy się z silnikiem.
Nie jestem mechanikiem więc mój opis nie jest super dokładny i fachowy...
prosiłbym o pomoc w jakiejkolwiek z tych spraw
Pozdrawiam
Tylko tylni napęd
AD1'2' Wymień przewody WN kopułkę palec i będzie ok
Ad3 uzupełnij olej pojeździj trochę i poobserwuj objawy jak nie ustąpią to pomyślimy dalej.
Ad3 uzupełnij olej pojeździj trochę i poobserwuj objawy jak nie ustąpią to pomyślimy dalej.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
TM200sx z przewodami WN, kopułką i palcem poradzisz sobie sam. Ciężko coś tam zepsuć lub zrobić źle. Max. godzinka przyjemnego dłubania i gotowe
viewtopic.php?t=3624&start=600
Zapytaj tutaj:TM200sx pisze:chyba że macie kogoś od nissanów w okolicy Bydgoszczy?
viewtopic.php?t=3624&start=600
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Stary, nawet gdybyś miał dwie lewe i jedną krótszą to spokojnie to ogarniesz
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
ad1 . Po co wprowadzacie typa w bład z tą kopułką :) . S13 nie ma Ani kopułki ani palca ani przewodów WN. Na świecach są tzw fajko - cewki po sztuce na świecy i CAS czyli Cam Angle Sensor . (czyt: czujnik położenia wału korbowego). którym ustawiamy zapłon. Jab będziesz zainteresowany to ci wyśle serwisówke pozdro.
ad3. Dziwna diagnoza: dudnienie z tyłu. brak oleju w skrzyni a wyciek an łoacznie skrzyni przecierz to sie kupy nie trzyma.
wyciek który masz widoczny na przylekaniu skrzyni do silnika morze być z pod pokryw wałków rozrządu one lubią puszczać. Jeśli by skrzynia ciekła przez uszczelniacz od strony sprzęgła to być długo nie pojeździl.. bo by tarcza była zawalona cała i by sie ślizgała.
Skrzynka jak ma mało oleju to rzęzi i chrupocze przy wbijaiu biegów. ale oleju zawsze możesz dolać najłatwiej wyciągają drążek zmiany biegów.
zbadaj dokładnie to dudnienie bo może poprostu masz nie wyważone koła albo sie opona odkształciła po dłuższym postoju
Jak macie tak pomagać to nie róbcie tego wcale
ad3. Dziwna diagnoza: dudnienie z tyłu. brak oleju w skrzyni a wyciek an łoacznie skrzyni przecierz to sie kupy nie trzyma.
wyciek który masz widoczny na przylekaniu skrzyni do silnika morze być z pod pokryw wałków rozrządu one lubią puszczać. Jeśli by skrzynia ciekła przez uszczelniacz od strony sprzęgła to być długo nie pojeździl.. bo by tarcza była zawalona cała i by sie ślizgała.
Skrzynka jak ma mało oleju to rzęzi i chrupocze przy wbijaiu biegów. ale oleju zawsze możesz dolać najłatwiej wyciągają drążek zmiany biegów.
zbadaj dokładnie to dudnienie bo może poprostu masz nie wyważone koła albo sie opona odkształciła po dłuższym postoju
Jak macie tak pomagać to nie róbcie tego wcale
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY
Stał długo, pewnie rzadko odpalany albo wcale - takie objawy to standard. Chodzi jak traktor (i pewnie trzęsie się) bo nie chodzi na wszystkich garach. Sprawdź, na którym nie pali (wyjmując wtyczkę z cewki i sprawdzając czy się pogarsza, jak na którejś nie będzie zmian w pracy silnika tzn że na niej nie pali). Jak już to ustalisz to sprawdź czy jest iskra na świecy. Jeśli nie będzie (na 99% nie będzie i tu jest przyczyna) to najpierw sprawdź z inną świecą a jeśli nadal nie będzie to zmień cewkę z innego cylindra i znowu sprawdź.
Daj znać jakie wyniki.
Daj znać jakie wyniki.
odpalany był i użytkowany w pełni...nawet za bardzo 2 przetarcia na zderzaku o tym świadczą ale niewielkie i lakiernik już to ogarnia
[ Dodano: 2011-11-16, 21:43 ]
Juz powoli ustępuje dudnienie.Dolałem oleju i się wyciszyło więc jedno mamy z głowy najgorsze jest to przerywanie ( po zapaleniu nie chodzi na wszystkie później chwile chodzi po nagrzaniu, później znowu coś mu się stanie i wraca do tamtego stanu i tak w kółko...)Aż strach wyprzedzać bo jak to się stanie to samochód kompletnie moc traci jakbym hamulec cisnął nie gaz A w mojej okolicy jeszcze takie "baby" nie mechaniki...wszyscy tylko "jakby to był opel,albo wv to bym zajrzał a tak to nie...
A co do części to jeden sklep motoryzacyjny poszukał mi kopułkę i palec
Teraz sam nie wiem BeXa pisze że nie ma tych części a oni je znajdują w hurtowni...po modelu, silniku i nawet numerze VIN...
Będę informował na bieżąco jak się czegoś jeszcze dowiem
[ Dodano: 2011-11-16, 21:43 ]
Juz powoli ustępuje dudnienie.Dolałem oleju i się wyciszyło więc jedno mamy z głowy najgorsze jest to przerywanie ( po zapaleniu nie chodzi na wszystkie później chwile chodzi po nagrzaniu, później znowu coś mu się stanie i wraca do tamtego stanu i tak w kółko...)Aż strach wyprzedzać bo jak to się stanie to samochód kompletnie moc traci jakbym hamulec cisnął nie gaz A w mojej okolicy jeszcze takie "baby" nie mechaniki...wszyscy tylko "jakby to był opel,albo wv to bym zajrzał a tak to nie...
A co do części to jeden sklep motoryzacyjny poszukał mi kopułkę i palec
Teraz sam nie wiem BeXa pisze że nie ma tych części a oni je znajdują w hurtowni...po modelu, silniku i nawet numerze VIN...
Będę informował na bieżąco jak się czegoś jeszcze dowiem
Tylko tylni napęd
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Tylko po co w Twoim wozie nie ma tekiego czegoś http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... on_system/TM200sx pisze:A co do części to jeden sklep motoryzacyjny poszukał mi kopułkę i palec
Tak to wygląda http://allegro.pl/cewki-zaplon-nissan-1 ... 39739.html
TM200sx, nie kombinuj, BeXa i Bonzo mają rację.
Zrób najpierw jak pisałem. Nic Cię to nie kosztuje. Mam sx'a i znam to doskonale z autopsji. Pada albo świeczka albo cewka, to że po rozgrzaniu zaczyna normalnie działać to też standard. Banalnie można wyeliminować dwie najbardziej prawdopodobne przyczyny.
Zrób najpierw jak pisałem. Nic Cię to nie kosztuje. Mam sx'a i znam to doskonale z autopsji. Pada albo świeczka albo cewka, to że po rozgrzaniu zaczyna normalnie działać to też standard. Banalnie można wyeliminować dwie najbardziej prawdopodobne przyczyny.
U mnie silnik się trząsł nie chodził równo dławił się i czasem strzelał. Wykręciłem świece i iskra była ale chodził tak jak by sie co chwile jakiś cylinder rozłączał i wymieniłem komplet świec i problem znikł Chodzi równo, nie trzęsie się i co najważniejsze chodzi na wszystkie.
Sory za odkop ale nie wiem czy autor tematu sobie poradził, a być może ktoś ma też taki problem
Sory za odkop ale nie wiem czy autor tematu sobie poradził, a być może ktoś ma też taki problem