[200SX] Ucięty wężyk podciśnienia.
a to nie jest czasem przypadkiem sterowanie przełącznikiem ciepłe/zimne powietrze? sprawdź czy nie masz "miejsca" na wężyk przy obudowie filtra powietrza
[ Dodano: 2012-01-11, 14:50 ]
a czekaj ... ? przy przepustnicy ! ? -- sorry rzuciłem okiem na miniaturkę i skojarzyłem z kolektorem ssącym - w silnikach GA zdaje się właśnie od kolektora idzie sterowanie podciśnieniowe min. klapką przełącznika dolotu
[ Dodano: 2012-01-11, 14:50 ]
a czekaj ... ? przy przepustnicy ! ? -- sorry rzuciłem okiem na miniaturkę i skojarzyłem z kolektorem ssącym - w silnikach GA zdaje się właśnie od kolektora idzie sterowanie podciśnieniowe min. klapką przełącznika dolotu
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
przeczytaj post
http://turbokillers.com/topics38/podcis ... =hot+start
http://turbokillers.com/topics38/podcis ... =hot+start
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY
naprawiłeś ?kacpur pisze:Wszystkie wątpliwości rozwiane
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
W sumie nie naprawiłem bo jeśli dobrze policzyłem zdjęcia to wg kolegów z tamtego forum pod ten wężyk podłącza się zegar od boosta i bov. Zegarka nie posiadam a co do blow-offa to jestem w trakcie kompletowania części
Możliwe, że poprzedni właściciel miał któreś z powyższych a następnie zdemontował dlatego wygląda to jak wygląda.
EDIT: A nie. Dobra teraz dopiero się połapałem w tych zdjęciach. Musze pociągnąć przewód do miejsca oznaczonego nr 3.
Czyli nie naprawiłem jeszcze W tygodniu się zrobi.
Możliwe, że poprzedni właściciel miał któreś z powyższych a następnie zdemontował dlatego wygląda to jak wygląda.
EDIT: A nie. Dobra teraz dopiero się połapałem w tych zdjęciach. Musze pociągnąć przewód do miejsca oznaczonego nr 3.
Czyli nie naprawiłem jeszcze W tygodniu się zrobi.
Ostatnio zmieniony 2012-01-14, 14:12 przez kacpur, łącznie zmieniany 1 raz.
kacpur, to opisz koniecznie co i jak Będzie dobre kompedium wiedzy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
kacpur, no też możesz .. ale chodziło mi o to jak już znajdziesz zastosowanie uciętego wężyka
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Już znalazłem Zasugerowałem się opisem zdjęcia na którym był ten koniec węża który mam podłączony. Pod nim napisane jest że pod ten wąż podłącza się ten zegarek i bov. Na kolejnym zdjęciu widać dalszy ciąg tego węża gdzie jest rozdzielony do zegara a dopiero na ostatnim zdjęciu widać że jest podłączony przy chłodnicy.
Ale tak do końca jaki jest cel jego istnienia to nie wiem
Ale tak do końca jaki jest cel jego istnienia to nie wiem
Zapodam Ci Cytatem z Turbokillers' ów
"generalnie zazwyczaj sie wywala ten zawor, on steruje podcisnieniem na regulatorze paliwa,
jakbys go chcial wywalic to podlaczasz podcisnienie z krucca przy kolektorze dolotowym (kolo grodzi) do regulatroa paliwa(okragly dink s przy listwie paliwowej) a dodatkowe wolne kroce zaslepiasz,"
"generalnie zazwyczaj sie wywala ten zawor, on steruje podcisnieniem na regulatorze paliwa,
jakbys go chcial wywalic to podlaczasz podcisnienie z krucca przy kolektorze dolotowym (kolo grodzi) do regulatroa paliwa(okragly dink s przy listwie paliwowej) a dodatkowe wolne kroce zaslepiasz,"
nie idzie młotkiem WEŹ WIĘKSZY