200sx s13 rozne wersje i róznica
200sx s13 rozne wersje i róznica
Chciałem sie dowiedziec czegos na temat róznych wersji 200sx s13. Planuje sobie taki kupic i musze wiedziec jaka wersje wybrac np z jakim silnikiem. Mógł by ktos wypisac tu wszystkie wersje tego samochodu i czym się roznily (np chcialem wiedziec która wersja tego samochodu pali najmniej)
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Zelpin poczytaj poniższy temat:
viewtopic.php?p=128217#128217
viewtopic.php?p=128217#128217
Dziwne kryterium przy wyborze takiego samochodu. One palą tyle ile wlejesz.Zelpin pisze:chcialem wiedziec która wersja tego samochodu pali najmniej
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
johny_fellow pisze:Zelpin poczytaj poniższy temat:
viewtopic.php?p=128217#128217
spoko dzieki za linka.
[ Dodano: 2011-05-11, 16:59 ]
ale i tak w tym temacie nie ma nic o wersjach nissana, jest tylko to ze mozna sie dowiedziec na co zwrucic uwage kupujac i linki do allegro.
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
"S 13" jest tylko jedna (200sx) wersje wyposażenia i silnikowe chyba 2 ale jest mnóstwo wariacji na temat,
Typu PS 13(240sx), Onevia, nie licząc swapów i innych modyfikacji np.: http://moto.allegro.pl/replika-ferrari- ... 39324.html
Niestety jest tego trochę sporo więc nie pozostaje Ci nic więcej jak zbierać wiedzę szukając np: nissantech.pl
Typu PS 13(240sx), Onevia, nie licząc swapów i innych modyfikacji np.: http://moto.allegro.pl/replika-ferrari- ... 39324.html
Niestety jest tego trochę sporo więc nie pozostaje Ci nic więcej jak zbierać wiedzę szukając np: nissantech.pl
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 200sx s13 rozne wersje i róznica
Raczej nikt nic nowego nie wymyśli poza wozami modowanymiZelpin pisze: Mógł by ktos wypisac tu wszystkie wersje tego samochodu
KLIK
bombel pisze:Standard to 1,8 CA18DET, ale jak znajdziesz z 2,0 SR20DET, to bierz ten drugiZelpin pisze:Chciałem sie dowiedziec czegos na temat róznych wersji 200sx s13. Planuje sobie taki kupic i musze wiedziec jaka wersje wybrac np z jakim silnikiem.
Wlasnie o to mi chodziło czyli sa 2 wersje silnikowe. Myslałem ze jest wiecej róznic. A czy ten z 2,0 CA18DET nie pali przypadkiem wiecej? Moze to dziwne ze patrze na spalanie w takim samochodzie ale przy dzisiejszych cenach paliwa to nie jest mi to obojetne.
[ Dodano: 2011-05-12, 05:52 ]
Wiecie o co mi chodziło znalazlem to na necie i chcialem zebyscie mi wytłumaczyli:
: ,,S13 napędzane były silnikami CA18DE i CA18DET wziętymi z konca produkcji modelu S13.
Model CA18DET dodatkowo wyposażono w intercooler w celu zwiększenia stabilnosci silnika oraz mocy.
W roku 1990 zadebiutowały silniki SR20DE oraz SR20DET, montowane w modelach od 1991 roku, oferujące większą moc, moment obrotowy oraz bardziej wydajną turbosprężarkę niż ta oferowana w poprzednich modelach. W 1998 roku Nissan S13 Silvia został czesciowo wskrzeszony. Firma Kid?s Heart wyprodukowała wersje S13 zwaną ?Sileighty?, który posiadał nadwozie 200SX z przodem od modelu Silvia. Styl ?Sileighty? oryginalnie został stworzony przez japońskich entuzjastow w ich 180SX i jest do tej pory czesto stosowaną modyfikacja.
[ Dodano: 2011-05-12, 05:53 ]
a nie chce mi sie tego przepisywac. Macie linka sami zobaczcie. http://www.fotka.pl/grupa/864848/Tuning_naszym_zyciem/
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
2,0 to SR20DET, a 1,8 CA18DET. W p[olsce seryjnie wystepowały tylko z silnikiem 1,8T. NA rynek amerykański była wersja 2,4 bez turbo KA24DE. W POlsce wszystko z 2,0 to zazwyczaj przeszczepy.Zelpin pisze: A czy ten z 2,0 CA18DET nie pali przypadkiem wiecej?
Co do spalania to jak szukasz czegoś oszczędnego to sobie kup diesla. Te samochody spokojnie 20 l/100 km
a slyszalem o takiej czesci ktura zdaje sie nazywa sie turbo box czy jakos tak i to zmniejsza spalanie i podnosi moc. pozatym to slyszalem ze jak ten samochod jak sie jezdzi na malych obrotach czyli 2tys to spali tylko 10l a jak sie wpakuje ta czesc to podobno spali nawet 8 jak sie go kreci do nie wiecej niz 2 tys.
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zelpin, miej na uwadze że samo kupno tego samochodu to dopiero początek, żeby utrzymać go w jako-takim stanie np. co 5tys. km trzeba zmieniać olej (na nie byle jaki), gazu do tego nie zamontujesz, chyba że masz drugi silnik w zanadrzu, samochód ma swoje lata i nawet dobrze utrzymany wymagać będzie pewnych napraw. Spalanie 20litrów jest pewnie do osiągnięcia Jazda do 2tys nie ma sensu- zabjesz silnik jak pisał bombel. Jeżeli zależy Ci na budzie sx'a ze słabszymi osiągami kup wersje z silnikiem 2,4 (bez turbo). Tu nie będzie tanio, nie ma siły
Ponadto widzę, że pewnie dopiero przymierzasz się do zrobienia prawa jazdy, więc jako pierwsze auto sugerował bym coś słabszego...
Ponadto widzę, że pewnie dopiero przymierzasz się do zrobienia prawa jazdy, więc jako pierwsze auto sugerował bym coś słabszego...
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
Do 2krpm?? Rozrząd tak jak mówi bombel, dodatkowo liche smarowanie silnika przy takich obrotach....aha no i panewki papa...kup na początek coś wymagającego mniej uwagi....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przypuszczam że chodzi o hydrauliczny napinacz rozrządu, ale nie wiem czy występuje takowy w silnikach z S13.
Wiem że w K13 występuje szybsze zużycie ślizgu i wyciągnięcie łańcucha rozrządu przy nagminnej jeździe na niskich obrotach
( info od kumpla który handluje częściami silnikowymi na co dzień zresztą jest reklama na dole strony po prawej )
Wiem że w K13 występuje szybsze zużycie ślizgu i wyciągnięcie łańcucha rozrządu przy nagminnej jeździe na niskich obrotach
( info od kumpla który handluje częściami silnikowymi na co dzień zresztą jest reklama na dole strony po prawej )
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Co jest z resztą zalecane dla każdego samochodu prawda? EOTZalecane jest jeżdżenie w okolicach max momentu obrotowego
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dobrze wiesz, ze jest to niemozliwe i ani ja ani Ty tak nie jezdzimy a mimo to rozrzady nam sie nie poryzsypywaly. Zeby moja maxima tak jezdzic musialbym trzymac ja zawsze w okolicach min 3000obr, wolnossace sr20 to jeszcze wyzsze obroty. Generalnie zalezy to od charakterystyki silnika skoro w maximie mam 240nm przy ok 1500 obr to po kiego grzyba mam jezdzic powyzej 3000obr?bombel pisze:Zalecane jest jeżdżenie w okolicach max momentu obrotowego
Ekhm...panowie w s13 jest pasek a nie łańcuch także niskie obroty nie spowodują wyciągnięcie się łańcucha. Faktem jest, że panewki tego nie znoszą najlepiej szczególnie w aucie z turbo, gdy wciska się gaz do oporu a silnik ma niskie obroty.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
W zyciu nigdy A watpie zeby primera miala dluzsza skrzynie od maximy.bombel pisze: Chodzi o to by biegów nie zmieniać przy 2000 obrotów bo po zmianie spadaja na 1200
Czyli co r4 trzeba jezdzic na max momencie, v6 juz nie koniecznie a v8? Trzeba poznac charakterystyke silnika i wtedy pisac co i w jakim przedziale obrotow mozna.BaSsGrU pisze:V6 to nie R4