[N14] Problem z zawieszeniem, za nisko siedzi
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Problem z zawieszeniem, za nisko siedzi
Witam
Mam założone felgi 195/50/15 i mam problem taki iż z tyłu nie mogę nikogo wozić w aucie oraz jak szybko wchodzę w zakręt to nadkole obciera mi o oponę. Amortyzatory z tyłu są wymienione. Więc pewnie wina leży po stronie sprężyn tak ? Jeżeli tak to na jakie mam najlepiej wymienić, i też chciałbym aby auto poszło trochę do góry.
Pozdro
Mam założone felgi 195/50/15 i mam problem taki iż z tyłu nie mogę nikogo wozić w aucie oraz jak szybko wchodzę w zakręt to nadkole obciera mi o oponę. Amortyzatory z tyłu są wymienione. Więc pewnie wina leży po stronie sprężyn tak ? Jeżeli tak to na jakie mam najlepiej wymienić, i też chciałbym aby auto poszło trochę do góry.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 20:33 przez lestant, łącznie zmieniany 1 raz.
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
kup seryjne to tylek sie podniesie np takie http://moto.allegro.pl/sprezyny-nissan- ... 38477.html
[ Dodano: 2012-05-31, 10:48 ]
albo zeby nie isc w koszta moze ktos ma uzywki na forum
[ Dodano: 2012-05-31, 10:48 ]
albo zeby nie isc w koszta moze ktos ma uzywki na forum
witam
tak przedstawia się sytuacja:
tak auto wygląda normalnie jak jest puste:
a tak jak z tyłu siądą 3 dorosłe osoby:
kolega miał podobno w swoim nissanie sportowe zawieszenie i nic mu nie obcierało. mogę kupić komplet sprężyn albo tylko na tył bo mam problem właśnie z tym, mam kupione nowe opony i zaczyna mi je zdzierać a trochę szkoda mi ich. gadałem ostatnio z kolegą i nie powinenem kupywać zwykłych spręzyn (czarne) bo to i tak nic mi nie da, powiedział żebym kupił sprężyny pół-sportowe wtedy auto się utwardzi i pójdzie lekko do góry. Ranty i tak będę sklepywać ale to podczas wymiany spręzyn. Więc jaka jest wasza rada w tym problemie ? Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam
tak przedstawia się sytuacja:
tak auto wygląda normalnie jak jest puste:
a tak jak z tyłu siądą 3 dorosłe osoby:
kolega miał podobno w swoim nissanie sportowe zawieszenie i nic mu nie obcierało. mogę kupić komplet sprężyn albo tylko na tył bo mam problem właśnie z tym, mam kupione nowe opony i zaczyna mi je zdzierać a trochę szkoda mi ich. gadałem ostatnio z kolegą i nie powinenem kupywać zwykłych spręzyn (czarne) bo to i tak nic mi nie da, powiedział żebym kupił sprężyny pół-sportowe wtedy auto się utwardzi i pójdzie lekko do góry. Ranty i tak będę sklepywać ale to podczas wymiany spręzyn. Więc jaka jest wasza rada w tym problemie ? Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam
Tanie, tymaczasowe rozwiązanie - http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0
dobry patent tylko nigdzie nie ma pod sunny, i jeżeli znajdę to kupić dwie na 2 sprężyny (zamontować u dołu) czy kupić 4 ? (u dołu i u góry) ?
i jeszcze pytanie jakies zdjecie jak wygląda to jak jest zamontowane ? bo przeciez w środku sprężyny idzie cały amortyzator tak ? a guma nie ma żadnych otworów
i jeszcze pytanie jakies zdjecie jak wygląda to jak jest zamontowane ? bo przeciez w środku sprężyny idzie cały amortyzator tak ? a guma nie ma żadnych otworów
lestant, kup seryjne sprężyny , ale dedykowane na PRZÓD .. są wyższe i twardsze .. Sprawdzony patent (zerknij na temat mojego wozu) . .. do tego chyba podejdą amory z almery N15 (zdaje się że są dłuższe) - chodzi o to , że wyciągnięte amory z N14 na sprężynach przednich mogą "wyrobić" się na boki i zaczną stukać .. Parametry będą ok .. ale delikatny luzik i stuk może wkurzać
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
taklestant pisze:wiec najlepiej kupić sprężyny na przód do n14 ?
ogólnie jestem zwolennikiem nowych .. Kup zwykłe np. Magnum ..lestant pisze:mogą być używane ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Panther, jak ma być wyżej to pakuj takie od n14 z tym, że dedykowane na przód ... dupka się podniesie i to znacznie. Kobinuj jednak wtedy amory z dłuższym skokiem bo zaczną się "luzować" na boki i zaczną stukać..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Panther, rzekomo do n14 pasują na tył te z n15
A przód zostaw w standardzie .. tylko kup nowe sprężyny .. poczujesz różnicę
Co do długości .. to jeśli obniżysz auto to amor powinien wytrzymać ..ale jak podwyższysz to zawęzisz skalę skoku ... u mnie amory dostały luzów na boki .. niby działały sprawnie ale zaczęły pukać.. co mnie wpieniało nieziemsko Auto już nieco usiadło po 2 latach ale nadal jest wysoko
A przód zostaw w standardzie .. tylko kup nowe sprężyny .. poczujesz różnicę
Co do długości .. to jeśli obniżysz auto to amor powinien wytrzymać ..ale jak podwyższysz to zawęzisz skalę skoku ... u mnie amory dostały luzów na boki .. niby działały sprawnie ale zaczęły pukać.. co mnie wpieniało nieziemsko Auto już nieco usiadło po 2 latach ale nadal jest wysoko
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Dzięki pomuka nie dostaniesz - to nie mój wątek, chyba że klikniesz do moderatora Pamiętałem, że gdzieś o tym już czytałem, o to chodziło. Ciekawe jak takie coś w praktyce będzie wyglądało Na dłuższą metę trzeba mieć 2 komplety springów. Da się tył bez ściągaczy wymienić? W micrze siadam w bagażniku i odkręcam, auto powoli się podnosi i sprężyny nie wyskakują