Strona 1 z 1

[N14] Dane techniczne

: 2009-12-13, 14:58
autor: aBa
Auto zostało wprowadzone do sprzedaży w 1991roku,technicznie bliźniak modelu B13.Na wielu rynkach znany jako Pulsar N14.Produkowany z silnikami 1.4 , 1.6 , 2.0 ,2.0 Turbo ,2.0Diesel.W wersji na rynek japoński auto było dostępne z dwoma silnikami 1.5 i 2.0 Turbo.
Auto zostało wyposażone w przednie zawieszenie typu McPherson i tylne wielowahaczowe z dwoma wahaczami poprzecznymi.W 1995 został zastąpiony przez model Almera z oznaczeniem modelowym N15.Auto w testach niezawodności plasuje się znacznie wyżej niż jego następca.
Ciekawostką,a zarazem rarytasem może być model 1.6 4x4.
Hamulce to odpowiednio:
Modele 1.4 , 1.6(Bez wersji SR) , 2.0D
Przód:
Tarcza:234mm
Tył:
Bęben:180mm
Modele 2.0, 2.0 Turbo , 1.6 SR
Przód:
Tarcza:257mm
Tył:
Tarcza:(Brak danych)
Obrazek
Obrazek
Są to masy dla 5d hatchback.
Obrazek
Rozstaw Śrub: 4x100
Piasta: 59,1

Dane będę sukcesywnie uzupełniał.

: 2011-05-30, 22:28
autor: Wieshaq
aBa pisze:Ciekawostką,a zarazem rarytasem może być model 1.6 4x4.
A co z GTi-R'em :?:

: 2011-07-04, 09:12
autor: aBa
2.0 Turbo
- GTi-R ? ;]

: 2011-11-14, 15:22
autor: hanter
W listopadzie 1990 roku wprowadzono do produkcji wersję kombi czyli tzw Y10.Auto produkowano do marca 2000 roku.Ciekawostką jest wypuszczenie na rynek samochodu z silnikiem 1.6 16v w wersji 4x4.Osobiście nie spotkałem tego modelu.

: 2011-11-14, 15:29
autor: bombel
hanter a ja widziałem. Napęd jednak był dośc słaby i stąd krótka seria

: 2012-03-20, 12:59
autor: Jano_92
Jestem dumnym posiadaczem wersi 4x4 autko fajne ale jeśli chodzi o części napedowe(skrzynia,tylny most itp)to bardzo kiepsko;/

: 2013-12-25, 23:22
autor: ForesteR
Tabela z przełożeniami skrzyni biegów :)


Obrazek

: 2015-07-02, 11:58
autor: bombel
bassaddict, od 1993 jest wtrysk

Róznice:

Wtrysk:
Obrazek

Gaźnik:
Obrazek