[n14] SR20DE Szarpie na zimnym
: 2017-05-24, 16:38
Witam,
Jak w temacie oraz podczas jazdy jak wcisnę sprzęgło to obroty spadną do 1300 pofalują ze trzy razy do 1500 i spadną normalnie do 950. Czyściłem krokowca, przepływomierz, przepustnice i brak już mi pomysłów. Mam również błąd czujnika stukowego, wymieniłem go na nowy oraz sprawdziłem połączenie pomiędzy ECU a czujnikiem i nadal błąd pozostał.(oczywiście aku odłączałęm). Auta wydaje się ospałe i na PB i LPG. Więc proszę Was o pomysły w rozwiązaniu problemu.
[ Dodano: 2017-06-05, 16:33 ]
Ma ktoś pomysł choćby w sprawie czujnika spalania stukowego?
[ Dodano: 2017-06-09, 18:13 ]
Nowy przewód od stukowego do ecu polaczylem. Sprawdziłem odporność czujnika na zgaszonym silniku i wynosi 571ohm, wcześniej dość mocno ta wartość skakała ale po podłączeniu dodatkowej masy do czujnika ustabilizowała się choć to dalej nie rozwiązało sprawy. Błąd pozostał
Jak w temacie oraz podczas jazdy jak wcisnę sprzęgło to obroty spadną do 1300 pofalują ze trzy razy do 1500 i spadną normalnie do 950. Czyściłem krokowca, przepływomierz, przepustnice i brak już mi pomysłów. Mam również błąd czujnika stukowego, wymieniłem go na nowy oraz sprawdziłem połączenie pomiędzy ECU a czujnikiem i nadal błąd pozostał.(oczywiście aku odłączałęm). Auta wydaje się ospałe i na PB i LPG. Więc proszę Was o pomysły w rozwiązaniu problemu.
[ Dodano: 2017-06-05, 16:33 ]
Ma ktoś pomysł choćby w sprawie czujnika spalania stukowego?
[ Dodano: 2017-06-09, 18:13 ]
Nowy przewód od stukowego do ecu polaczylem. Sprawdziłem odporność czujnika na zgaszonym silniku i wynosi 571ohm, wcześniej dość mocno ta wartość skakała ale po podłączeniu dodatkowej masy do czujnika ustabilizowała się choć to dalej nie rozwiązało sprawy. Błąd pozostał