[N14] Zwrotnica przód - czy pasuje z 1.6 do 2.0 GTi ?
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Zwrotnica przód - czy pasuje z 1.6 do 2.0 GTi ?
Witam
Pisałem na drugim forum ale trochę mi się spieszy więc napiszę i tu. W moim N14 GTi jest do wymiany zwrotnica z przodu. No i tu pytanie, czy zwrotnica z innych wersji silnikowych np. 1.6 czy 2.0D będzie pasowała do GTi? Prosto z GTi to ciężko znaleźć - innych wersji na szrotach jest więcej. Proszę o pomoc
Pisałem na drugim forum ale trochę mi się spieszy więc napiszę i tu. W moim N14 GTi jest do wymiany zwrotnica z przodu. No i tu pytanie, czy zwrotnica z innych wersji silnikowych np. 1.6 czy 2.0D będzie pasowała do GTi? Prosto z GTi to ciężko znaleźć - innych wersji na szrotach jest więcej. Proszę o pomoc
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
Jak potrzebujesz same zwrotnice to za flaszke moge Ci takie z GTI sprezentowac. Jak cos to dawaj na pw
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Czyżby trochę za mocno zarzucało dupą przy 1.8 na tyle?
Zdarza mi się trenować na takim krótkim torze i całe dwa treningi poświęciłem na ustawianie ciśnień w oponach. Dzielę się jednak zdobytą wiedzą za free, przecież nie ścigamy się o złote kalesony, a każda rada jest cenna. Tak więc z moich doświadczeń wynika, że właśnie około 2.15-2.20 na przodzie i 1.5-1.6 na tyle na krótkie próby jest najlepsze. Mowa cały czas o jeździe na 595 RS-R i geometrii ustawionej na "0" - zarówno zbieżności jak i negatywu. Z resztą z tego co mi wiadomo przy geometrii ustawionej pod rajdy ciśnienia praktycznie takie same również robią robotę. W przypadku innych opon powinno być podobnie.
Zdarza mi się trenować na takim krótkim torze i całe dwa treningi poświęciłem na ustawianie ciśnień w oponach. Dzielę się jednak zdobytą wiedzą za free, przecież nie ścigamy się o złote kalesony, a każda rada jest cenna. Tak więc z moich doświadczeń wynika, że właśnie około 2.15-2.20 na przodzie i 1.5-1.6 na tyle na krótkie próby jest najlepsze. Mowa cały czas o jeździe na 595 RS-R i geometrii ustawionej na "0" - zarówno zbieżności jak i negatywu. Z resztą z tego co mi wiadomo przy geometrii ustawionej pod rajdy ciśnienia praktycznie takie same również robią robotę. W przypadku innych opon powinno być podobnie.
Tak trochę zarzucało, a nawet nie trochę a mocno. Tam jeszcze była głównie kostka a nie asfalt co tylko potęgowało to wrażenie.
No ja jeśli o geometrię chodzi to mam lekką rozbieżność ustawioną. A federale mam tylko z przodu i nie pogardziłbym takimi samymi oponami na tyle, bo mimo że są twarde to chyba i tak szybciej by się rozgrzały niż cywilne starocia które mam aktualnie. Dzięki za podpowiedzi, są szczególnie cenne bo mowa o tym samym samochodzie i oponach więc trudno o bardziej odpowiednie Dałem punkty pomógł wszystkim.
PS jeśli już odbiegliśmy lekko od tematu - wiecie gdzie można kupić maskę od GTi-R'a? Są jakieś zamienniki łatwo dostępne czy trzeba polować w dziale sprzedam, na allegro itp?
No ja jeśli o geometrię chodzi to mam lekką rozbieżność ustawioną. A federale mam tylko z przodu i nie pogardziłbym takimi samymi oponami na tyle, bo mimo że są twarde to chyba i tak szybciej by się rozgrzały niż cywilne starocia które mam aktualnie. Dzięki za podpowiedzi, są szczególnie cenne bo mowa o tym samym samochodzie i oponach więc trudno o bardziej odpowiednie Dałem punkty pomógł wszystkim.
PS jeśli już odbiegliśmy lekko od tematu - wiecie gdzie można kupić maskę od GTi-R'a? Są jakieś zamienniki łatwo dostępne czy trzeba polować w dziale sprzedam, na allegro itp?
Chodzi Ci o laminatową czy zwykłą?peter000 pisze:PS jeśli już odbiegliśmy lekko od tematu - wiecie gdzie można kupić maskę od GTi-R'a? Są jakieś zamienniki łatwo dostępne czy trzeba polować w dziale sprzedam, na allegro itp?
Bo jeśli laminat to podpytaj w CKmotorsport http://ckmotorsport.eu/
Gość chyba zrobił już wszystko w N14 z laminatu. Buduje auto do górskich i tam bardzo grube mody idą. Podobno może coś zrobić ale sam nigdy nie pytałem. Może ktoś bardziej obeznany w temacie albo sam właściciel się wypowie?
Jak zwykła to tylko żmudne poszukiwania...