[Sunny/100NX] [GTi] Podciśnienia przy przepustnicy
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[Sunny/100NX] [GTi] Podciśnienia przy przepustnicy
witam. Nigdzie nie mogę znaleźć schematów podciśnien w n14 GTi a dokładniej chodzi mi o to gdzie idą dwa wężyki wychodzące od dołu przepustnicy? jeden bodajrze idzie do takiej czarnej puszki podpisanej (hose conector - co to jest?) a drugi gdzie bo nie mam już pojęcia
przy okazji sie zapytam, podłączając to auto pod kompa przez consulta to jakie parametry mogę podejrzeć?
przy okazji sie zapytam, podłączając to auto pod kompa przez consulta to jakie parametry mogę podejrzeć?
Ostatnio zmieniony 2013-03-07, 13:16 przez lazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
http://www.stac-consulting.com/serrano. ... onitor.jpg
takie parametry masz +kilka dodatkowych.
Jeden przewód idzie do filtra węglowego.
takie parametry masz +kilka dodatkowych.
Jeden przewód idzie do filtra węglowego.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
filtr weglowy to ta puszka pod pompa hamulcowa? a drugi gdzie idzie bo wychodzi kawalek rurki i jest zaslepiona a zastanawia mnie gdzie powinno isc.
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Dwa wężyki od dołu przepustnicy to jest podgrzewanie przepustnicy, jest w nich ciecz z układu chłodzenia
Idą jeden bodajże do głównej magistrali (tej metalowej rury z tyłu bloku) a drugi gdzieś w okolice albo termostatu, albo w okolice pompy wody, nie pamiętam już
EDIT:
Przypomniałem sobie, że jedna część wchodzi do IACV, czyli zaworu do biegu jałowego, który jest pod kolektorem dolotowym gdzieś.
Możesz to wywalić, ale musisz tam wstawić rurkę (zamiast przepustnicy), żeby był przepływ cieczy do tego zaworu, w tym zaworku jest bimetal, który się nagrzewa od cieczy chłodzącej i na tej podstawie reguluje powietrze dostarczane do silnika na biegu jałowym na zimnym silniku (ssanie).
Idą jeden bodajże do głównej magistrali (tej metalowej rury z tyłu bloku) a drugi gdzieś w okolice albo termostatu, albo w okolice pompy wody, nie pamiętam już
EDIT:
Przypomniałem sobie, że jedna część wchodzi do IACV, czyli zaworu do biegu jałowego, który jest pod kolektorem dolotowym gdzieś.
Możesz to wywalić, ale musisz tam wstawić rurkę (zamiast przepustnicy), żeby był przepływ cieczy do tego zaworu, w tym zaworku jest bimetal, który się nagrzewa od cieczy chłodzącej i na tej podstawie reguluje powietrze dostarczane do silnika na biegu jałowym na zimnym silniku (ssanie).
to widzialem ale ja nie mam egru a tam jest chyba troszke inaczej
Jarzyn -> orientujesz sie moze czy przez ten zawor IACV moga byc problemy z praca silnika na wolnych obrotach? tj nie trzyma niskich obrotow i gasnie na rozgrzanym silniku?
Jarzyn -> orientujesz sie moze czy przez ten zawor IACV moga byc problemy z praca silnika na wolnych obrotach? tj nie trzyma niskich obrotow i gasnie na rozgrzanym silniku?
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
lazik Odkręć śrubę regulacji wolnych obrotów o jeden obrót i zobacz czy coś pomogło.
http://nissan4u.com/parts/100nx/el_b13/ ... um_piping/
http://nissan4u.com/parts/100nx/el_b13/ ... um_piping/
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
hmm u mnie do niej idzie przewód z pompy paliwa i wchodzi do tego krućca który na tym schemacie nie jest opisany, do tego górnego idzie jeden z przepustnicy a ten z dołu zaraz za przepustnicą wchodzi w kolektor i dalej nie wiem co idzie do drugiego krućca z przepustnicy
krokowa próbowałem podkręcać i przez chwile było w miarę dobrze, obroty ok 1000 rpm ale skakały tyle że jak przełączałem na lpg to było w granicach 1500-1600 rpm
krokowa próbowałem podkręcać i przez chwile było w miarę dobrze, obroty ok 1000 rpm ale skakały tyle że jak przełączałem na lpg to było w granicach 1500-1600 rpm
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6